Cannabiskopen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Hvis du har like mye eller mere + hit chance enn meg, kommer jeg til å bli fit*e sint på at jeg brukte kveld etter kveld på å raide. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 : http://ctprofiles.net/4809621 Den gir bedre stats enn jeg faktisk har lol :O Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har bare +4% hit, aimer for 5% siden jeg pvper som dagger rogue er egentlig over det abselutt 0 vits for meg. (Raider nill) Må også bli sagt at jeg har 3 days /played på 60 med roguen ^^ (Brukte sånn 100 bijous fra main charactern min på å få reppen til zg ^^, hadde dem etter jeg stakk fra raide guildet) Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 (endret) Okay det oser jo plain Attack Power og Stamina av deg da Attack Power på nesten alt du har + set bonus for ZG set o.s.v. Hadde ganske mye mere + hit enn deg /phew. Har litt mere agi enn deg, men til gjengjeld har du 50 mere stamina og nesten 300 mere attack power. Hadde jeg hatt dine enchants hadde det vært andre boller ja Endret 14. desember 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Har bare +4% hit, aimer for 5% siden jeg pvper som dagger rogue er egentlig over det abselutt 0 vits for meg. (Raider nill) Må også bli sagt at jeg har 3 days /played på 60 med roguen ^^ (Brukte sånn 100 bijous fra main charactern min på å få reppen til zg ^^, hadde dem etter jeg stakk fra raide guildet) 7504919[/snapback] Såpass ja, hadde hatt Madcap Chesten hvis jeg var revered, der ligger det en del attack power (Da blir det også bonus) og stamina. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 14. desember 2006 Del Skrevet 14. desember 2006 Joa, men så har jeg gått 1 ZG run selvom jeg er exalted da (Hadde over 100 tokens og kjøpte 100 til så bang exalted ^^) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du hadde ikke så ille gear da BadBeer, men jeg ville ha bytta ut pantsa med feks Plaguehound Leggins - 30agi 6stam 1hit. Og bytta den udugelige AV trinketen med feks trinketen du får i DM med +2%hit. Å si at alt over 5% hit er ubrukelig i PvP er å ta veldig hardt i. Hit er noe av den beste staten man kan få. På white attacks har man 24% misschance på hver hånd, og total damage består i stor del av white attacks. Å øke 1% hit, øker sjansen til å treffe med 1% på hver hånd. Dette betyr også at man har større sjans til swordprocs, poison appliance, potency gains. Selv kjører jeg 16 hit ( tror jeg ) - og er/kommer alltid til å være en hit junkie. Selv om man kanskje ikke ser de største talla i PvP om man bytter crit med hit - vil man gjøre mer total skade. En ting jeg ville starta med var hvertfall å bytte ut stormshroud skuldrene, de er imo urbukelige ( som resten av stormsroud settet ). ZG skulderne er hvertfall veldig nice, ellers dropper jo første bossen i UBRS nice +hit og ap skuldre. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Forresten så jeg du spilte på vekni'lash - der tror jeg den gamle Deetee karakteren min er, men er blitt byttet navn på til "Fartalo" sett den? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 hva spiller du nå da DeeTee? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Hmm husker ikke, kan godt hende dog :O Grunnen til at jeg sier at +5% er hva som teller for meg er at jeg kjører dagger-pvp, å ha de små 150 dmg hitsa til å hitte hele tiden er ikke så veldig bekymringsfullt for meg.. men å ha mine 1100 backstabs til å hitte er veldig viktig, derfor 5% hit jeg meg "100%" sjanse for å ikke misse på mine backstabs. Selvfølgelig som en sword/hemo rogue er +hit ekstremt viktig pga der er mesteparten av damagen white damage (også sant som en dagger pve rogue) men for en pvp dagger build som jeg kjører nå er ikke +hit over 5% noe jeg egentlig orker å bry meg om. Akkurat grunnen til at en 15/31/5 build knuser alt annet i damage, +hit og dual wield spec gjør alt sammen for den. (seff 4 leth/5 opport og) Men for en 21/8/22 rogue er AP/Sta/Crit mine viktigste stats (er vel pga min heavy fokus at jeg får 4k hp og 850 ap med så godt som bare blues) Skal se om jeg tar og respeccer til hemo build og kjøper GM sverdet bare for litt funn (eller kanskje hammern ^^) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Er fortsatt uenig, og føler du kanskje lar hit gå til expence for noe som gir deg mindre damage selv i PvP Selv om du treffer på specials er white damage en stor del av skaden din. Men samme kan det være. Jeg spiller for tiden på Deetee, som jeg laget meg i oktober: http://ctprofiles.net/4795858 Begynte savne wow litt, og syntes TBC så morro ut - så rerolla en ny Nelf rogue som så prikk lik ut som den forrige og har samme navn. ( Nesten så jeg aldri forsvant Lenke til kommentar
likferd Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Du skulle rollet gnom Nye escape artist er jo helt vill! Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det jeg ikke forstår er hvordan du orker å rolle NE male igjen herregud :O Men også tenk på at jeg går på folk med lav hp / folk jeg kan stunloce 100>0, jeg står veldig sjeldent bak dem og står og slår på dem.. Eneste gangen som +hit over 5% faktisk virker for meg er 100>0 stunlocks, men er få av klassene jeg vanligvis tar 100>0 som jeg får problemer med å drepe innen tida er over WTB 4set DN for en mye bedre stunlock! (Skulle tro at en cheap shot > backstab>gouge>kidney ville gå med 5 ekstra energy? :O) Om jeg prøver den uten thistle må jeg gå CS>BS>KS>BS>BS, eller om nødvendig CS>BS>KS>BS>Gouge>Blind>CS>cold blood evis (er de ikke døde vet ikke jeg hva ) Som noob roguen jeg er hva er egentlig best? (Er godt å gjøre CS>BS>Thistle>BS>gouge>kidney>diediediedie) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Det er derfor jeg liker mutilate bedre enn backstab for PvP, fordi du har så sjuk burstdamage og får kjappe combopts. Her kan man blande inn eviscerate som gjør bra med skade - i tillegg til stuns, siden man får så mye combopts. Det finnes ikke en eneste cloth som overlever et initial angrep, således de ikke får dratt av en uønsket fear e.l. Totaldamage fra mutilate er ganske lik og/eller identisk med en backstab build, men bursten de første sekundene er helt hinsides vill. Selv pleier jeg ikke være så vill med stunlockinga, bruker de abilities som gjør at fienden dør fort istedet Pleier heller bero meg på en opener og en kidney shot, for så å whacke løs av det jeg har. Noen ganger bruker jeg også sinister for å bygge combopts på target. Gauge er et flittig brukt verktøy men. For meg, så har jeg ikke noen spesiell rekkefølge - alt beror på kampen og hvordan klasse jeg møter. Er viktig å skifte på litt i rekkefølgele, så du ikke står fast og gjør det samme hver gang. Da blir folk vant med det og vet hvordan de skal unngå det etterhvert. Lenke til kommentar
PcT Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Orker ikke mutiliate med mine våpen, og jeg orker ikke å få meg GM dagger x2 før bc.. Eneste classene som er ekstremt viktig å få 100% stunlock er vel warlock og til en viss grad hunters.. (Yay warlock for 0.2 sec og gir meg DC = jeg er død) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Testet nettopp ut roguen min for første gang på 6mnd. Klarte en 1955 ambush på en mage uten buffs med perditions. Skjer etter den nye patchen? Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 1955 med ambush var jo ikke så veldig mye, gjør jo mer med mutilate Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 (endret) 1955 med ambush var jo ikke så veldig mye, gjør jo mer med mutilate 7508065[/snapback] Wtf? Hvilke daggers bruker du? Får sånn ca 1500 tilsammen på mutilaten min når begge critter. Syntes Mutilate er så sykt mye bedre enn Backstab btw, mere damage, dobbelt så mange til tre ganger så manger combo points, lik energy cost etc etc. Pleier vel egentlig bare CS, Mutilate, Kidney Shot, Mutilate, gouge, evi. Pleier å funker fint mot warriors og andre rogues blant annet. Endret 15. desember 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Åssen critter dere så høyt med mutilate? Gjør ikke det weapon damage + 200? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 15. desember 2006 Del Skrevet 15. desember 2006 Selv jeg med Barman og Julies dagger har sett tall opp imot 1500 engang i blandt.. Med Mutilate ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå