DeeTee Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjører bare ren "nei, han her må dø" spec jeg http://www.wowhead.com/?talent=fGx0ovTsidVoZV Quick recovery er imba for meg med premade hvertfall - og trenger ikke alle survivability skillsa, og satser derfor på mest burst istedet. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kan noen hjelpe meg med et lvlings build for en lvl 18 rogue med dual sverd? Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kun PvE (14tegn!!) Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Kun PvE (14tegn!!) 7468052[/snapback] 2 imp. SS, 5 Malice, spec lengre inn i combat deretter. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har tatt det og den derre remorseless attack 2/2, var det dumt? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Har tatt det og den derre remorseless attack 2/2, var det dumt? 7468321[/snapback] neh, remorseless attacks er da bra for levling det. Lenke til kommentar
BMW M3 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Okay, cool, tar folk DRIT fort liksom, critter 80-90-100 på sinister strike. Ofte dør folka av 3 slag.. Rogue eier Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 (endret) Har Swordspec blitt buffet, eller blir det buffet i TBC? Dvs at swing- timeren ikke resettes når det proccer. Jeg kan anskaffe meg R14 våpen imorra og er usikker på om jeg skal velge sverd eller fist. Tenker litt frem i tid på levling i BC, og +5% crit med fist er uendelig mye bedre enn swordspec. Respecca til Hemo igår (14/3/34) og det funker mye bedre enn SF-vigor og 21/8/22. Enda jeg har bedre gear til dagger- build. Så derfor skal jeg forbli Hemo frem til BC og så gå combat sword/fist når levlinga starter igjen. Swordspec >|< Fist ?? Forresten, poison- fiksen ved zoning er utrolig deilig! Endret 10. desember 2006 av kristteo Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Om man har mye attackpower og bra basecrit er hemo bedre enn SS, men ikke for folk med dårlig lilla/blått gear. Er så å si samme burstdamage ved fist/swords - så om det er grandmarshal våpna kan man like gjerne kjøpe fists. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Hm. Ja. Tenker det blir Fist MH og Dagger OH etterhvert. Jeg har særdeles dårlig gear men jeg likte aldri å PvP'e med combatbuild, så det blir nok Hemo på meg. Raske CP hjelper på. Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Specca Multilate for noen timer siden, og må si meg mektig imponert! Cloth går veldig fort ned, og mages er nede før de rekker å blinke! Specc: 41/0/10 Tok imp poisons ettersom det faktisk hjelper en del etter det jeg merker:) Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 10. desember 2006 Del Skrevet 10. desember 2006 Dropp desception og dytter 5 mer pts i ass! Drep istedet for å unngå å bli sett Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At dere orker å spille uten imp gouge :O Har litt over 17k honour nå etter jeg allerede har kjøpt AB cloaken for 7k, går for till field marshal og GM dagger 2x før jeg orker å kjøre mutliate (med mitt gear vil det suge ganske hardt, har bare 800 ap 20% crit :/) Lenke til kommentar
Alekz88 Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Dropp desception og dytter 5 mer pts i ass! Drep istedet for å unngå å bli sett 7472218[/snapback] Hehe, har ikke MOD Men vil ha camouflage, liker å ha litt fart, pluss at jeg liker liten cd på stealth EDIT: Hvis det var min build du mente Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At dere orker å spille uten imp gouge :O Har litt over 17k honour nå etter jeg allerede har kjøpt AB cloaken for 7k, går for till field marshal og GM dagger 2x før jeg orker å kjøre mutliate (med mitt gear vil det suge ganske hardt, har bare 800 ap 20% crit :/) 7474750[/snapback] Og relevansen var hva? Utenom skryting? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 http://www.wowhead.com/?talent=whgboxZMIVooE000hZV Min dagger PvE build. Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Ikke blade flurry og imp. SnD? Lenke til kommentar
PcT Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 At enhver spec utenom imp gouge er umulig å pvpe med trenger 5.5 sec for å kunne restealthe Lenke til kommentar
Pug Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 (endret) http://www.wowhead.com/?talent=whgboxZMIVooE000hZV Min dagger PvE build. 7475384[/snapback] Ganske dårlig spec egentlig... 3/5 lightning reflexes? Hvorfor? 3/3 imp. gouge er da vel mye bedre, selv om det er en PvE spec? Ikke noe Blade Flurry og ikke noe Adrenaline Rush? Virker nesten som om du har gått bevisst inn for å ta minst mulig av de talentene som faktisk er bra i Combat... Og hva er poenget med 1/2 imp. sprint? Jeg har aldri vært combat daggers, men jeg synes da f.eks. dette er en mye bedre build enn din? Evt. bytte ut Deflection/Riposte med imp. Sprint, imp. Kick og Weapon Expertice/Blade Twisting/Endurance. Endret 11. desember 2006 av Pug Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 11. desember 2006 Del Skrevet 11. desember 2006 Bruker gouge så lite sånn jeg spiller at jeg rett og slett ikke så noe poeng i det. Spiller mest 5/10manns instancer med en fast gruppe. Improved Sprint og Endurance var rett og slett bare et kompromiss, hadde 2 points "til overs" og ville øke sjansen for å kunne komme unna en kjip situasjon, improved sprint gjør at man kommer ut av webs og liknende, mens Endurace gjør at man kan bruke sprint oftere... Har hatt på S/D før, men etter å ha observert skaden som gjøres på Eviscerate, ville jeg teste den, og tok derfor 3 points på improved Eviscerate, og 3 på Agression som hjelper på det samme. Hittil har det ikke vært noe å si på damage statistikken med det oppsettet... men vi får se fremover... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå