StorPeder Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Det at poison på våpna forsvinner ved zoning, er det "working as intended" eller skal det virkelig være sånn? 7031882[/snapback] desverre så tror jeg det ja så vis du skal i inst så vent til du er inne 7032029[/snapback] Den er lei. Jeg driver å grinder litt innimellom BG's, så jeg har et enormt forbruk! Ikke det at det står på penger, men det er så dritkjedelig å rebuffe. Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Var faktisk MYE mer damage enn forventa! 7030871[/snapback] Ja, ikke sant? Da begynner det å bli ganske dårlig damage spør du meg, men man har jo så klart de lusne damagene du tar med white-damage med daggers. White-damagen med daggers er da aldeles ikke dårlig. Man får kanskje ikke like høye tall pga damagen daggers har, kontra sverd/mace/fist, men tallene kommer mye hyppigere. Men ja, som nevnt tidligere, så har dagger spec den svakheten med at man må være bak target. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv. Lenke til kommentar
Varo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv. 7037059[/snapback] og bossen kan ikke parrye slagene dine bakfra. selv om de er superskilled ninja's og dodger en gang i blant Lenke til kommentar
Acedia Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv. 7037059[/snapback] Samt man slipper også parry, men man er fortsatt ikke avhengig av å være bak target for å gjøre Sinister Strike (ergo min uthevede må) EDIT: Varo var ute før meg der Endret 9. oktober 2006 av Hansidu Lenke til kommentar
Varo Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 (endret) Er jo ofte slik at man holder seg bak target som sword/mace rogue også, for å unngå frontal AoE-attacks osv. 7037059[/snapback] Samt man slipper også parry, men man er fortsatt ikke avhengig av å være bak target for å gjøre Sinister Strike (ergo min uthevede må) EDIT: Varo var ute før meg der 7037103[/snapback] oh yeah! men men, etter min erfaring pumper jeg ut bøttevis mer dps med combat dagger build i BWL/ AQ 40 og naxx enn jeg gjør med combat. Hell, jeg outdps'er ganske lett de andre roguene også. nogenlunde likt gear, eneste forskjell er at jeg løper rundt med Perd/CHT mens resten flyter rundt med CTS(eller vis kag)/og BB. ja sugen droprate på maladath. Skal sies at jeg ikke kun har testet Combat daggers, har også en Cotbd som jeg har kjørt combat fists med, og får fremdeles mer dps fra Combat daggers, dog ikke "enormt" mye( vel, kommer an på om du tenker på 30-50 dps som enormt mye). Foreslår dere bare finner buildet dere selv trives med og holder dere til det. selv om combat daggers > combat fists(og de andre sword rogue nubsene, i allefall for meg, kanskje ikke for dere.) foretrekker jeg combat fists siden det er mer medgjørlig i pvp Hvem vet, kanskje jeg bare har gear som er bedre egnet for combat daggers enn combat fists? Endret 9. oktober 2006 av Varo Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Så lenge man har en build og våpen man trives med, og yter sitt beste, vil det sannsynligvis utgjøre større DPS-forskjell i lengden enn build og våpen som gjør at man vegrer seg for å raide. Jeg synes i hvert fall det er genialt fett å løpe rundt solo og i raids med en kompis sin char. (Combat swords, 2 x AQR) Og jeg giddet knapt å røre den på den tiden han brukte PB og CHT. Lenke til kommentar
War Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Kan jeg få over 100% dodge? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 9. oktober 2006 Del Skrevet 9. oktober 2006 Nei. Har du 100% så vil ikke fysiske angrep treffe deg, dermed vil ikke en prosent over 100 ha noen effekt, og dermed ikke være nødvendig, Lenke til kommentar
War Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 nah det er logisk , skal se om det kommer tak på 100 eller om det står 101% Lenke til kommentar
DeadbeaT Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Hehe. over 100% dodge så begynner dodgen til motstanderen å bli svakere! neida. men det du lurer på er om blizz kakluereren skriver høyere enn 100% eller om den stopper på 100% sant? Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 LOL! Dere som skriver at f. eks boss x ikke kan parry når man står bak, dette medfører ikke riktighet. Parry kan forekomme om du står bak, foran, høyre eller venstre...l2p Lenke til kommentar
likferd Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 (endret) Parry forekommer bare i en halvsirkel foran moben. Endret 10. oktober 2006 av likferd Lenke til kommentar
Varo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Parry forekommer bare i en halvsirkel foran moben. 7040257[/snapback] jepp, med andre ord parry skal ikke skje bakfra, men det kan skje pågrunn av lagg, hvis mobben snur seg rundt raskt etc. uansett, hold deg bak en mobb, så foran å se forskjell på parry selv brutti, det er merkbart. Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skall begynne og bruke daggere med roguen min. så jeg lurte på om noen har et Über dagger talent build ? Setter pris på alle svar Lenke til kommentar
Varo Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skall begynne og bruke daggere med roguen min. så jeg lurte på om noen har et Über dagger talent build ? Setter pris på alle svar 7041729[/snapback] PvE eller PvP? Lenke til kommentar
Ingar123 Skrevet 10. oktober 2006 Del Skrevet 10. oktober 2006 Jeg skall begynne og bruke daggere med roguen min. så jeg lurte på om noen har et Über dagger talent build ? Setter pris på alle svar 7041729[/snapback] PvE eller PvP? 7041777[/snapback] Kunne tenkt meg forslag til begge deler Et build til pvp og et annet til pve Lenke til kommentar
Lampeskjermen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Kan jeg få over 100% dodge? 7037470[/snapback] Sett en film med en rogue med 102% dogde, twink i lvl 29.. står en lvl 60 og slår på han og ingenting skjer.. Lenke til kommentar
ka1ser Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Det kan jo sikkert stå 102% men det vil jo ikke ha noen effekt da.. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 11. oktober 2006 Del Skrevet 11. oktober 2006 Bortsett fra å dodge alt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå