Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har noen forslag til en brukbar hemo-build for MC? Bruker sverd.

 

Har denne builden atm: http://www.wowhead.com/?talent=iZhxVb0VzxbZxrfobhko

6974713[/snapback]

 

...

7014097[/snapback]

 

Spec heller Combat Swords. :)

7014530[/snapback]

 

Hadde jeg hatt noe ønske om å bruke combat swords hadde jeg ikke respeccet til hemo. :hrm:

7019084[/snapback]

 

 

skaff deg en dagger og gå får combat backstabb med adrenalin rush ^^ med 30% improved critt :D

Lenke til kommentar
Har noen forslag til en brukbar hemo-build for MC? Bruker sverd.

 

Har denne builden atm: http://www.wowhead.com/?talent=iZhxVb0VzxbZxrfobhko

6974713[/snapback]

 

...

7014097[/snapback]

 

Spec heller Combat Swords. :)

7014530[/snapback]

 

Hadde jeg hatt noe ønske om å bruke combat swords hadde jeg ikke respeccet til hemo. :hrm:

7019084[/snapback]

 

 

skaff deg en dagger og gå får combat backstabb med adrenalin rush ^^ med 30% improved critt :D

7020352[/snapback]

Hadde han villet det hadde han gjort det og ikke spurt etter en Sword/Hemobuild.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar
Men faen.

 

Er det så vanskelig å legge ut en brukbar hemo/combat build uten å skrive masse bullSHIT om hva som er bedre eller ikke?

 

Hvis ja kan jeg gå og spørre et annet sted.

7028127[/snapback]

Nå er jeg litt rusten på roguetalents, har ikke spilt siden talent reviewen, men her er i hvert fall mitt forslag: Link

 

Edit: Eventuelt noe slikt...

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Swords gjør vel mere damage enn daggers hvis swordsa er like bra som daggersa og like bra specc for damage.

 

7027649[/snapback]

 

Nope.

7028538[/snapback]

Har hørt at folk har testet dette, men mener du det da er omvendt? At daggers tar mere damage med sin backstab som koster 60 energy. Etter du har brukt opp dine første 100 Energy, tar det 6 sekunder mellom hvert Backstab. 2(sekunder)*3(ticks) = 60 energy. Så la oss si du i gjennomsnitt tar 1000 Damage per backstab med hits regnet med. Da begynner det å bli ganske dårlig damage spør du meg, men man har jo så klart de lusne damagene du tar med white-damage med daggers.

Lenke til kommentar
Swords gjør vel mere damage enn daggers hvis swordsa er like bra som daggersa og like bra specc for damage.

 

7027649[/snapback]

 

Nope.

7028538[/snapback]

Har hørt at folk har testet dette, men mener du det da er omvendt? At daggers tar mere damage med sin backstab som koster 60 energy. Etter du har brukt opp dine første 100 Energy, tar det 6 sekunder mellom hvert Backstab. 2(sekunder)*3(ticks) = 60 energy. Så la oss si du i gjennomsnitt tar 1000 Damage per backstab med hits regnet med. Da begynner det å bli ganske dårlig damage spør du meg, men man har jo så klart de lusne damagene du tar med white-damage med daggers.

7029529[/snapback]

 

Veldig mye antagelser her.

 

Backstab koster 50 % mer energy, men man har og 30 % høyere critchance på backstab.

 

Man har heller ikke lusen white damage med daggers, dagger specialization, precision samt dual wield spec (edit:) for ikke å glemme slice & dice gjør den faktisk ganske bra.

 

Teoretisk sett gjør combat daggers (noe ala 15/31/5) mer skade enn combat swords (18/33/0 19/32/0 osv osv) - men pga. posisjoneringsproblemer i hektiske encounters kommer *til tider* combat swords ut bedre.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Har noen forslag til en brukbar hemo-build for MC? Bruker sverd.

 

Har denne builden atm: http://www.wowhead.com/?talent=iZhxVb0VzxbZxrfobhko

6974713[/snapback]

 

...

7014097[/snapback]

 

Spec heller Combat Swords. :)

7014530[/snapback]

 

Hadde jeg hatt noe ønske om å bruke combat swords hadde jeg ikke respeccet til hemo. :hrm:

7019084[/snapback]

 

 

skaff deg en dagger og gå får combat backstabb med adrenalin rush ^^ med 30% improved critt :D

7020352[/snapback]

Hadde han villet det hadde han gjort det og ikke spurt etter en Sword/Hemobuild.

7025061[/snapback]

 

hemo er ikke så bra som alle sier egentlig, du bruker det nesten aldri i solo pve og mest bare får og hjelpe andre med dps i mc / bwl ++

Lenke til kommentar
Hemo er pvp :hmm:

7028001[/snapback]

 

Ja eller ikke.

7031188[/snapback]

 

Nei det er ikke bare pvp, det er pve inst og pvp ^^

er veldig bra og bruke på bosser får og max damage på bossen :=) hjelper jo alle melle folk :=) og så er det greit i pvp også vis du har en nice dagger for eks..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...