Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har rogue som main, spilt ganske mye med den, og har prøvd ut både dagger, sverd og maces. Jeg liker daggers best. Starter alle combats med ambush, og stort sett så backstaber jeg heletiden. Har prøvd en del speccs, og har endt opp med nesten full combat, pluss det ambush/backstabgreiene i subtlety.

 

Det er ikke alltid jeg bruker ambush i pvp, fordi at det kan noen ganger bli for mye stress å komme bak personen. :hmm:

Lenke til kommentar
Når skal du lære deg, trevakt, at det skrives "Rogue" og ikke "rouge"?

 

Anyways, det med at vi ikke kan ta vanish..hva med gouge, sprint, vente til bleed er ferdig/bruke trinket som fjerner bleed effect (Husker aldri hva den heter) og SÅ vanish?

 

...eller bare drepe warrioren.

5536171[/snapback]

eller hva med å bli big boned? :dribble: (d00rf)

Lenke til kommentar
/Ignore trevakt ;)

 

Han har uansett et poeng, men problemet er mangelen på fist weapons er så stor at det er lite vits å specce fist før du har fått noen.

Eskhandar clawene er egetnlig ikke så god, men når jeg får Claw of the black drake skal jeg ha den i main og esk. left i offhand seff.  Da vanker det fist build for denne karen. Fist=speed!

5535672[/snapback]

Jepp, gode fistweapons finnes bare i BWL (Claw of the Black Drake) og PvP-rank (husker ikke helt hvordan rank, men får rimelig gode våpen når du når rank... 12-14?).

 

Så før man har mulighet for å skaffe seg det er vel enten swords (Brutality Blade / Vis'Kag / Off-Hand fra ZG) eller daggers (Gutgore / CHT / Perdition's / Fang) det man bør gå for.

5535712[/snapback]

rank 7-10 pvp armour, rank 11 epic mount, rank 11-12 bedre pvp armour, rank 14 alle de beste våpen.

Lenke til kommentar
*Skifte emne*

 

Har noen en oppskrift på hvordan man wtfpwner en shaman?

5536628[/snapback]

Går rimelig greit som combat rogue egentlig, bare bruke blade flurry for å bli kvitt de irriterende totemsene, og crippling poisons slik at han hele tiden må cleanse seg selv og rekker ikke tenke på kiting/healing/shocking. Blade Flurry + SnD = Applier poisons konstant :)

Lenke til kommentar

Lurt litt på hva jeg skal spytte inn litt DKP av på Daggers, valget kvaler mellom Perdition's Blade og Dragonfang Blade. Noen som vet sånn halvveis om det er noe "gigantisk" skade på Ambush og Backstab, kan jo hende noen brukere her har begge dagger'ne og kunne testa litt?

I det siste har ingen av de nevnte daggerne droppet noe særlig, Dragonfang Blade har for så vidt aldri droppet for oss i BWL enda. Så jeg har på en måte satt meg i den stillingen at jeg "tar det første som kommer", derfor lurer jeg da på - er det egentlig noe særlig merkbar forskjell i skade? Både PvP-vis og PvE-vis.

 

Satt også her og tenkte litt på det, er virkelig 7 mer top-skade bedre enn 16 Agility (Tenkte å stappe på enten +5 Damage eller +15 Agi) og 13 Stamina?

 

På forhånd takk :)

 

Edit: Kjører forresten 30/8/13, hvor jeg igjen kommer inn på det med stats på Dragonfang Blade. Seal Fate "avhenger" jo riktignok av noe crit-prosent på mainhandangrep, så det er vel greit å gå for Agility enchant kanskje?

Endret av Artex
Lenke til kommentar

Ville tatt Dragonfang Blade grunnet bedre stats.

 

Har hørt at det lønner seg stort å ta +5 dmg på MH dagger, som burde utgjøre litt ekstra damage på Backstab.

 

Som sword rogue har jeg tenkt på Dual Crusader. Noen som vet om det blir to buffer hvis begge proccer (at det stacker) eller teller bare proccen på det ene sverdet hvis sverd 1 proccer f.eks. 6 sek etter sverd 2 fikk sin proc?

 

+100 attackpower og +100 hp i gjennomsnitt hver gang det proccer er jo greit, men +200 attackpower hvis begge proccer er jo helt konge!

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar

Jeg kjører dual crusaders, og ja, om både Mainhand OG Offhand proccer innen 15sec så stacker de, og du får 200 attack power. Det vises ikke som to individuelle buff iconer, men jeg har sjekket ved å sjekke strength og attack power inne på character vinduet, og jepp, de stacker.

 

Men det er ikke så veldig ofte at både mainhand og offhand proccer innen 15 sec da. Offhand har en god del lavere proc rate enn main hand.

 

Og de stacker IKKE om main hand / off hand proccer to ganger innen 15 sec, de må være både MH og OH.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...