Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ok, takker for svar, nå har jeg leika litt med et combatsword spreadsheet, og funnet ut at det ikke er super gimp og bruke dagger offhand, så da blir det og vente på maladath tenker jeg :D mulig jeg da kan fri opp noen tallent points og sette i imp kick for mere caster ganking ;)

Lenke til kommentar
Jeg rundet nettopp 60 og respeccet fra min Sword-levlebuildSword-levlebuild (Deilige talents, kommer til å savne de) til Combat Dagger. Skal finne noen våpen i 60instances pre-raid. Noen tips? Og er dette en god Combatdaggerbuild?

7004409[/snapback]

ja det er en fin fin combat dagger build. personlig ville jeg kanskje hatt 2 poeng i murder istede for ruthlessness pga man bruker så få combopoints at den sjeldentt slår inn, og putta de i imp kick over i imp sprint fordi jeg elsker imp sprint i pvp. Men det er smaksak. Du kan og se om du klarer og putte to poeng i sleigh of hands. men er strengt tatt ikke nødvending.

Men dette er en raide build. du vil nok gjøre mere skade i 5 mans instancer med feks en sealfate build. Men har du planer om å gjøre MC er det veldigbra.

Lenke til kommentar
Jeg rundet nettopp 60 og respeccet fra min Sword-levlebuildSword-levlebuild (Deilige talents, kommer til å savne de) til Combat Dagger. Skal finne noen våpen i 60instances pre-raid. Noen tips? Og er dette en god Combatdaggerbuild?

7004409[/snapback]

ja det er en fin fin combat dagger build. personlig ville jeg kanskje hatt 2 poeng i murder istede for ruthlessness pga man bruker så få combopoints at den sjeldentt slår inn, og putta de i imp kick over i imp sprint fordi jeg elsker imp sprint i pvp. Men det er smaksak. Du kan og se om du klarer og putte to poeng i sleigh of hands. men er strengt tatt ikke nødvending.

Men dette er en raide build. du vil nok gjøre mere skade i 5 mans instancer med feks en sealfate build. Men har du planer om å gjøre MC er det veldigbra.

7012472[/snapback]

MC ja. Har satt meg opp til det, men må skaffe noen gode daggers (Forslag?) og noe Fireresistance gear. Felhide Cap + 11FRring + Volcanic leggings hjelper litt hvertfall.

Lenke til kommentar
MC ja. Har satt meg opp til det, men må skaffe noen gode daggers (Forslag?) og noe Fireresistance gear. Felhide Cap + 11FRring + Volcanic leggings hjelper litt hvertfall.

7012912[/snapback]

The Thunderwood Poker MH og Distracting Dagger i OF er en bra start.

Lenke til kommentar
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Combat dagger raid PvE - dette er builden med desidert høyest raid dps.

6935071[/snapback]

Er vell ikke helt enig der...Ville vell ha gått for noe ala.http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000]dette[/url] i lvl 60, end-game.

6996341[/snapback]

Du klarte nettopp å lage en DPS build uten Relentless Strikes og Ruthlessness. :roll:

6996362[/snapback]

Vet jeg burde tatt med de, kom ikke inn i hode mitt i farta :p

Lenke til kommentar
Bruker dere crusader/ srt x 2 eller 15 agi x 2.

7011189[/snapback]

Sword/Mace/Fist: Crusader MH of Agi +15 OH er best.

Daggers: Crusader MH for pure PvE DPS, +5 Damage for PvP. Agi +15 på OH.

Begrunn din skepsis?

Og hvorfor er din build bedre? :)

7012077[/snapback]

Fordi din build mangler Relentless Strikes og imp. Slice and Dice, mens hans build har det.

7012812[/snapback]

And then... ?

7015835[/snapback]

Siden SnD gjør mye mer DPS enn Evis/Rupture er Imp. SnD et must.

Relentless Strikes er også meget bra.

Endret av *Dragon*
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...