Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, nå har jeg nettop dinga 60 med roguen min. Hitill har jeg brukt et splitt build som gikk: Slik

Dette ser nok litt rart ut, men har vert veldig bra for levling og survival. Samtidig er det kun mages som slo meg på damagmeteret.

(på 53 konka jeg ut level 58 huntere osv:) )

Jeg bruker daggers, så nå lurer jeg på o dere kan anbefale en build med imp sap. Trengs deffinetivt i instanene, når jeg sier ,"but i dont got imp sap" så er det 80% som ikke vet hva dette innebærer.

Er Finkel's skinner Brukende for en rogue? Hvordan er den etter speed normalize?

Vanskelig og finne gode daggere, bruker shadowblade og dire nail of the tiger for tiden.

Lenke til kommentar

Skal jeg:

1. bruke Dragonfang Blade i MH og core hound tooth i off hand

eller

2. Perd blade i MH og dragonfang i offhand?

Med det første alternativet får man jo mer stats, mens med det 2 alternativet gir mer dmg på backstabs. Eller vil statsforskjellen mellom alt 1&2 jevne det ut?

Combat dagger btw.

Endret av M_H_B
Lenke til kommentar
Er Finkel's skinner Brukende for en rogue? Hvordan er den etter speed normalize?

Vanskelig og finne gode daggere, bruker shadowblade og dire nail of the tiger for tiden.

6991627[/snapback]

Er veldig mange som har misforstått wep speed normalization. Selv om våpenets hastighet er fast nå, vil likevel en treg dagger med høyere damage range gjøre mer skade enn en rask dagger med lav damage range. Det finnes selvfølgelig unntak, som f.eks. CHT sammenlignet med Barman Shanker osv. Men alt i alt: Velg den daggeren med høyest mulig max/min damage.

Lenke til kommentar
http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Combat dagger raid PvE - dette er builden med desidert høyest raid dps.

6935071[/snapback]

Er vell ikke helt enig der...Ville vell ha gått for noe ala.http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000]dette[/url] i lvl 60, end-game.

6996341[/snapback]

Du klarte nettopp å lage en DPS build uten Relentless Strikes og Ruthlessness. :roll:

Lenke til kommentar
HER er min build.

Jeg topper DPS meter hvert eneste instancerun med guildet, og det er jo det jeg skal, right? :)

6934311[/snapback]

combat dagger pve build, uten imp. backstab? HAHA :!:

6956061[/snapback]

Tror den var ment som en tull;)

6959905[/snapback]

Det var faktisk ikke det, men trodde det var noe jeg hadde glemt.. :S

HER ligger profilen min fra Character Profiler..

Så ja, jeg har imp backstab.. ;)

Lenke til kommentar

hei hei, fikk Vis'kag the bloodletter igår, og respeca fra dagger til sverd. Problemet er at jeg har ikke noe offhand sverd... Bruker gutgore ripper nå, men lurer på hvor mye gimp det er? Vil det feks vere bedre og bare kjøpe eks. Hanzo sword å bruke i offhand?

Vet ravenhold slicer er ganske ok, men raidgruppa mi er veldig lite interesert i 20 mans så det kan faktisk ta litt tid og få den.. Brutblade burde jeg få ettervert men fram til da.

edit: Vi tar BWL og, sliter bare litt med Neffy enda. er det noen offhand's jeg burde vente på der istedefor Brutblade?

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...