Der Kommissar Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Endte opp med et litt uvanlig specc, men liker det. Imp Kidney er i allefall hærlig Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Noen som har et forslag til et sword-pve-hemo-specc? Er vel det eneste jeg ikke har prøvd.. eventuelt noen råd til hvordan spille det;) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 Har denne speccen jeg... Funker veldig bra når jeg bruker 2 sverd Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 (endret) http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000 MEH det skjedde noe feil med den første Endret 25. august 2006 av GrandMa Lenke til kommentar
Namek Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 jeg så etter et hemo specc hvis du snakket til meg;) Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 25. august 2006 Del Skrevet 25. august 2006 jeg så etter et hemo specc hvis du snakket til meg;) 6743577[/snapback] Snakket egentlig ikke til deg da Har null peiling på hemo Lenke til kommentar
Xeenon_ Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 http://www.wowhead.com/?talent=n0eboxZG0EzMVzxfo Standard 16/35 solo/group PvE. Krol i mainhand, dreper det meste. Lenke til kommentar
albions Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) Rouge er ganske kult å spille. Nett sletta min pally Endret 26. august 2006 av albions Lenke til kommentar
Pingo68 Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 Bare et lite spørsmål til forumets roguer for å sjekke om den klassen er så patetiske som det jeg har sett så langt i battlegrounds. Gjelder vel egentlig ikke bare roguer, men også druids. Hvilket targets går dere etter konsekvent? De letteste, f.eks. clothusers med lav health som drikker og spiser? Eller tør dere gå etter litt vanskeligere targets, som kan medføre en død? Gang på gang på gang opplever jeg å bli ambushet av roguer/druids :!: Overlever i ca 25 % av tilfellene. Ganske tilfredsstillende å se en rogue hamre løs på iceblocken panisk i et håp om å få en HK før han selv blir slaktet av andre. Enkelte roguer imponerer meg stort, er vel kanskje de som mestrer klassen sin. Når jeg ser en rogue ta ut 3 targets tur etter orden, ja da må jeg bare appludere. Slike står det stor respekt av. Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 26. august 2006 Del Skrevet 26. august 2006 (endret) jeg går løs på det første jeg ser, tenker aldri på class, bare lvl. alltids morsomst å gå etter lvl 19twinks... når du eier dem føler du deg litt stolt^^ BTW hva er deres build for lvl 19twink? Endret 26. august 2006 av *@lex* Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vel, Jeg holder meg unna warlocks så lenge jeg har på meg feil trinkets/ off hands. Er du ikke imun dævver man som en sild , fear, dot, ipm, dævver uten å se morderen. Men er man imune blir de stressa og spam trykker og hopper rundt. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Vell som Rogue er cloth usere veldig fristene targets Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 (endret) En type build på rogue gir han 5 poeng på 2 knapper mens target er stunnet. Dvd ca 850-1300 + evt crit fra target før han ihelatatt får rørt seg. Og med imp backstab har target på lik lvl ca 60% liv igjen etter 1 hit. Cloth er helt klart å trakte etter. Med mye dodge som rogues har ca 40% blir krigere litt kjipe, di kan so spam trykke overpower. Og med Skull of Impending Doom er jo klasser imune mot blinding og andre godsaker. All stopping uten om Kidney S Endret 3. september 2006 av War Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Og man kan konkludere med at War har sett et par WoW-filmer, siden alt av informasjon ovenfor er info som blir lagt frem i World of Roguecraft-filmene og warrior tricks-filmen. Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Som tatt rett ut av de to filmene ja Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Med mye dodge som rogues har ca 40% blir krigere litt kjipe, di kan so spam trykke overpower. 35% dodge + evasion = byebye warrior. En overpower hvert sjette sekund er dårlig damage uansett, dodger lett MS og whirldwind. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Enkleste targets synes jeg er dps-warriors, i grunn. Vanskeligste er warlocks som får første stikk, eller mager som jumper meg når jeg har alt av triks på cooldown (snakker om klasser med samme gear som meg, om ikke er det somoftest easy kill). Hunters kan jo også være vanskelig når de står gjemt halvveis inni en bygning eller noe, og jeg har sprint på cooldown. Lenke til kommentar
likferd Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Bye bye rogue Neida, i duell er roguer ganske vanskelig å slå for en warrior. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2006 Del Skrevet 3. september 2006 Jeg bruker den faktisk, Lenke til kommentar
Intimvask Skrevet 12. september 2006 Del Skrevet 12. september 2006 Fikk meg nettopp Arlokk's Grasp, og tenkte på å bytte spec.. skal ha dagger i mainhand, og lurte derfor på om denne builden ser grei ut. Skal bare brukes til PvE Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå