Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare et lite spørsmål til forumets roguer for å sjekke om den klassen er så patetiske som det jeg har sett så langt i battlegrounds. Gjelder vel egentlig ikke bare roguer, men også druids.

Hvilket targets går dere etter konsekvent? De letteste, f.eks. clothusers med lav health som drikker og spiser? Eller tør dere gå etter litt vanskeligere targets, som kan medføre en død? Gang på gang på gang opplever jeg å bli ambushet av roguer/druids :!: Overlever i ca 25 % av tilfellene. Ganske tilfredsstillende å se en rogue hamre løs på iceblocken panisk i et håp om å få en HK før han selv blir slaktet av andre.

Enkelte roguer imponerer meg stort, er vel kanskje de som mestrer klassen sin. Når jeg ser en rogue ta ut 3 targets tur etter orden, ja da må jeg bare appludere. Slike står det stor respekt av.

Lenke til kommentar

En type build på rogue gir han 5 poeng på 2 knapper mens target er stunnet.

Dvd ca 850-1300 + evt crit fra target før han ihelatatt får rørt seg.

Og med imp backstab har target på lik lvl ca 60% liv igjen etter 1 hit.

Cloth er helt klart å trakte etter.

Med mye dodge som rogues har ca 40% blir krigere litt kjipe, di kan so spam trykke overpower.

Og med Skull of Impending Doom er jo klasser imune mot blinding og andre godsaker.

All stopping uten om Kidney S

Endret av War
Lenke til kommentar

Enkleste targets synes jeg er dps-warriors, i grunn. Vanskeligste er warlocks som får første stikk, eller mager som jumper meg når jeg har alt av triks på cooldown (snakker om klasser med samme gear som meg, om ikke er det somoftest easy kill).

Hunters kan jo også være vanskelig når de står gjemt halvveis inni en bygning eller noe, og jeg har sprint på cooldown.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...