Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

da kom endelig serveren opp igjen, og min main er en 45 rogue, så jeg sjekka Talents. jeg bruker dagger, og så bare prøvde jeg litt med talent-points.

har dette nå: 15/21/0. kan noen gi meg noen tips? strategien jeg vanligvis bruker er "Cheap-shot-backstab-sinister strike-sinister strike- Eviscerate", så blir det litt forskjellig etter det. så, kan noen gi tips til å gjøre mest mulig skade med denne teknikken? bruker dagger-sword nå, men kunne kanskje gjort mere skade med sword-sword?

takker for svar på forhånd :)

Lenke til kommentar
Hvis taktikken din er basert på CS og SS er vel sverd like greit.

CS - SS - SS - SS - Evis - loot

Dessuten burde du ha 3 på gouge og 2 på imp. ss, og heller ta 5 precision.

6734235[/snapback]

men jeg har jo 3 på gouge, 2 på imp.ss og 5 på precision :dontgetit:

er det noen som har noen bedre builds og strategier for å gjøre mest mulig skade som Rogue på level 45? bare PvE, ikke PvP.

Endret av Spazz
Lenke til kommentar
Builden du viste meg har 5/5 parry og bare 2/3 gouge. Ingen precision.

6734284[/snapback]

da skjedde det noe galt, jeg ser værtfall 3/3 gouge og 5/5 precision osv...

men lurer på om det er noen som har noen bedre builds og strategier for å gjøre mest mulig skade som Rogue på level 45? bare PvE, ikke PvP.

Lenke til kommentar
Skrev det pga en synnes det var dyrt å betale 15 g, og mitt forslag var det ENESTE han kunne gjøre for å redusere prisen .

Er det så dumt forslag da.

Utspill som

Altså zombier er levende døde. Hva kaller du den flokken med sykesøstre som står utenfor rommet til blablablaspoilerjentablabla.

er jo veldig gjennomtenkt.

6733429[/snapback]

Lol @ deg..

jeg betaler 100g hver uke for å specce mellom Retribution og Holy, kek..

Lenke til kommentar
Noe sånt med swords, kanskje?

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

Eventuelt pakke inn lethality i den der.

6734306[/snapback]

her hos meg ser det ut som du har prøvd å lage den dummest mulig builden, og bare til level 40. tror det er noe galt med linkingen, men kan noen kanskje prøve igjen å lage en build for å gjøre mest mulig skade som level 45 rogue i PvE? ikke PvP. og vær så snill og skriv det opp ( malice 5/5 f.eks) så det ikke blir noe tull med linken. takker på forhånd :)

Lenke til kommentar
For all del, ta nå opportunity om du bruker daggers..

6734815[/snapback]

det er litt av poenget...jeg vet ikke hva jeg skal velge. jeg spilte litt Arathi Basin i sta, og da gikk kampene veldig raskt, ble cheap shot-ss-kindey shot.... jeg vil ikke ha opportunity... hvis dere vet om en god build for en level 45 rogue så er det bare å poste :)

Lenke til kommentar
Spiller ikke rouge men kjenner en som critta 13000 på back stab !!! :dribble:

6737805[/snapback]

....

En av bossene i Naxxramas, eller var vel heller det at addene til bossen tar sinnsykt mye damage etter at selve bossen er død? Går visst fint ann å critte for mye mer enn det... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...