War Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Hvordan skal vi roguer ta huntere i duell? Hater å bli skutt på så jeg ikke kan løpe + at hunteren har 30% speed. Pleier å ødelegge for han på det med å skyte han med geværet. Evt slippe ut min lvl 63 pet. Har dere noen tips? Jeg pleier bare å drepe pettet med en gang ca 10 sek. Så skyter jeg hunteren så han ikke springer fort. så sprinter jeg inn og sapper før jeg begynner på drepingen, stikker han av slenger jeg litt blinding pulver i ansiktet ,men er han på avstand og skyter deg med sine syke piler går man bare i sin egen sirrup og dør. . . Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Om hunter'n får avstand til deg som Rogue er det godnatt. Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Yo, jeg har en kammerat som lurer på en specc etter denne patchen, er det noen som har noen råd? Han skal bruke den til pvp og instancer (ikke raid) Mest mulig skade. Tusen takk på forhånd. Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Dere kjære rogues:) Jeg er egentlig en warrior, men jeg har laget en rogue alt som jeg skal bruke som min personlige potion-maker:) Han er nå lvl 15:) Ettersom jeg forstår så er 45 lvl det laveste lvl man kan være for å kunne lage alle potions i spillet, så jeg tenkte jeg skulle parkere roguen min på lvl 45. Hva utsyr skal jeg gå for og hvilket spec når jeg grinder meg opp til 45? Og på 45 vil jeg helst ha muligheten til å kunne samle inn mest mulig herbs, dvs at jeg sannsynligvis på gjøre meg mest mulig usynlig, slik at jeg kan bevege meg i områder langt over mitt lvl:) Så burde jeg respecce til mest mulig subtelty på lvl 45? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Beste rogue-specc uten diskusjon etter patchen for dps: 15/31/5 Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 takk per-stian, men kan du vise meg hvor poenga kommer til å ligge da? Alle sier at 31/21 osv er så bra, men ingen som sier hvor de legger poenga, som meg f.eks. Hvis jeg sier at jeg er 21/0/31 så har det mye å si hvor jeg legger poenga, om jeg bruker Blackout eller den andre(husker ikke navnet i farten) på første tier i shadow. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Det ser man når man velger poeng . glemm sprint og sap og trykk på alt som gjør/øker dps. ikke øk sverdskill om du bruker dagger med mindre du må for å komme videre i treet. Endret 23. august 2006 av War Lenke til kommentar
=-Evensen-= Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jada, jeg kan da litt.. Men jeg lurte på om noen kunne lage den på en template for han. Lenke til kommentar
War Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 La oss se etter patchen , hva som fungerer best. 2,5 t igjen ^^ Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 15-31-5 - Noe alà dette: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 Lenke til kommentar
Cannabiskopen Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Noen som kan linke til den beste 1.12 Dagger PvP builden? Lagde denne: Klikk meg Veit ikke om man får noe særlig bedre PvP builds jeg Endret 23. august 2006 av BadBeer Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Tror jeg kommer til å kjøre litt pvp/pve hybrid. Tror jeg kommer til å ta en seal fate variant av noe slag. Uff, hater "enten eller" situasjoner Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 (endret) Nå som patchen kommer blir det jo free resette av talent, og jeg har en lvl 19twink rouge som jeg for nå har dette talent buildet: Malice 5/5 Imp. Gouge 3/3 Imp. Sinister Strike 2/2 jeg har dagger (pearl-handled dagger) og sword i off (cruel barb) burde jeg gå for stealth? øke speed i Stealth med 15%? eller gjøre meg mindre synlig? jeg hørte også at sinister strike og gouge er veldig bra å ha, med tanke på at man sparer 2sec med imp. sinister strike. og 1.5sec lenger med gouge er jo bra. så er vel malice jeg er litt usikker på. Endret 23. august 2006 av *@lex* Lenke til kommentar
brillan Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 nice, 5/5 gauge. Needer sånn jeg også ^^ Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Nå som patchen kommer blir det jo free resette av talent, og jeg har en lvl 19twink rouge som jeg for nå har dette talent buildet: Malice 5/5 Imp. Gouge 5/5 Imp. Sinister Strike 5/5 jeg har dagger (pearl-handled dagger) og sword i off (cruel barb) burde jeg gå for stealth? øke speed i Stealth med 15%? eller gjøre meg mindre synlig? jeg hørte også at sinister strike og gouge er veldig bra å ha, med tanke på at man sparer 2sec med imp. sinister strike. og 1.5sec lenger med gouge er jo bra. så er vel malice jeg er litt usikker på. 6728619[/snapback] Du mener vel 3/3 imp gouge og 2/2 im ss? Lenke til kommentar
LowBalls Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 ja hehe.. gikk litt fort der Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kommer til å specce full sublety nå jeg Plukket opp en spineshatter her på søndag, og raidleader ønsker gjerne en hemo-rogue i raidet. Som rogue class leader tenkte jeg at dette var noe for meg, må si jeg gleder meg til å teste ut de nye talentene i sublety. Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 15-31-5 - Noe alà dette: http://www.worldofwarcraft.com/info/classe...000000000000000 6728008[/snapback] Synes det speccet så litt mer dagger/pvp orientert ut... Selv er jeg sword rogue og kommer til å prøve dette speccet: Sword PVE Lenke til kommentar
Pug Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kommer til å specce full sublety nå jeg Plukket opp en spineshatter her på søndag, og raidleader ønsker gjerne en hemo-rogue i raidet. Som rogue class leader tenkte jeg at dette var noe for meg, må si jeg gleder meg til å teste ut de nye talentene i sublety. 6729822[/snapback] Hvor dypt har du tenkt å specce i sub? Helt til premeditation? Har selv tenkt på å specce hemo (har Vis'Kag og Brut Blade), men er usikker på om jeg vil ha cold blood eller premeditation... Lenke til kommentar
Namek Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Jeg kommer til å specce full sublety nå jeg Plukket opp en spineshatter her på søndag, og raidleader ønsker gjerne en hemo-rogue i raidet. Som rogue class leader tenkte jeg at dette var noe for meg, må si jeg gleder meg til å teste ut de nye talentene i sublety. 6729822[/snapback] Hvor dypt har du tenkt å specce i sub? Helt til premeditation? Har selv tenkt på å specce hemo (har Vis'Kag og Brut Blade), men er usikker på om jeg vil ha cold blood eller premeditation... 6729861[/snapback] Ta cold blood, det er mye morsommere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå