Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fungerer normalized attackspeed slik at man får samme ambush dmg fra en kjapp og en treg dagger med samme dps?

6568531[/snapback]

Nei, om en dagger har samme DPS men forkjellig speed får man ikke samme ambush damage, fordi damage-rangen på den trege er høyere enn damage-rangen til den raske daggeren (fordi de har samme DPS). Om den raske daggerenen derimot har høyere DPS kan det jo hende at damage-rangen er identisk med den treige daggeren. Da får man samme damage fra begge daggerne.

Så treige daggere er fortsatt vanligvis bedre enn raske daggere i main hand, men det finnes selvfølgelig unntak. Bare se på max/min damage.

Lenke til kommentar
Da antar jeg det samme gjelder sinister osv?

Hva er det normalization egentlig gjør da? Er ny med rogue.. stort sett spilt alt mulig annet før....

6570923[/snapback]

Normalization sørget for at veldig treige blå våpen, som f.eks. Barman Shanker, ikke gjorde mer damage på ambush/backstab/etc, enn epic våpen som hadde raskere speed (men høyere dps).

Lenke til kommentar

Takk for svar!

anyways når jeg først var i siget.. Noen rogues der ute som har sett noe på endringene i talents som kommer? ville satt stor pris på et forslag til build! Har en svakhet for ambush, så helst en dagger-build av noe slag. Hepps!

Lenke til kommentar

Vel og bra at de fixer litt på rogue talents osv.. men at de enda ikke har klart å fixe vanish bug og at hunter eller warlock pet slår deg ut av stealth når du prøver å restealthe er bare helt latterlig!

Spilte litt på PTR i går og sprang rundt halve WSG med hunter pet etter meg...

Vanish var seff på CD pga jeg ble marka nesten helt nede i spawn.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

jeg vet dette er tatt opp før, men jeg leter etter et bra dagger build.. tenker på PvP da.. er dagger rogue så jeg kommer ikke til å stunlocke så mye..er lvl 27 atm så jeg lurer på om noen kan lage et bra build og si hvor jeg skal starte først ( tenker på om det er assasination/combat/subtely)

Lenke til kommentar

Sørg for å end opp med noe ala dette på lvl30:

Combat

Improved Gouge Rank 3

Improved Sinister Strike Rank 2

Improved Backstab Rank 3

Combat Total: 8

Subtlety

Master of Deception Rank 5

Opportunity Rank 5

Improved Ambush Rank 3

Subtlety Total: 13

Total

Total Points Spent: 21

Level Required: 30

Lenke til kommentar

Jeg har gjort questet The manor, ravenholdt nå. så har jeg tatt de syndicate emblems som jeg trenger og er friendly. så sier Rogue NPCsene rund omkring " have you talked to Fahrad yet?" så tenker jeg ok, går opp og sjekker hos han. aner sier meg ikke en dritt. så trykker jeg på en annen Rogue NPC og han sier " go talk to Winstone (eller hva han heter" så finner jeg han, men han kan jeg ikke snakke med en gang? hva skjer? er questen bugged?

Lenke til kommentar

Nå som 1.12 er like om hjørnet, et veldig lite hjørne, lurer jeg på om dere har noen gode forslag for builds, spesielt for dagger? Har lyst til å gjøre grei skade på endgame fremdeles, samtidig som jeg vil ha det artig i pvp. Kjører for tiden med 31/8/12, som både er bra for pvp, og greit i pve. Tenkte på noe med lignende vekt på pvp/pve :hm:

Lenke til kommentar

Du kan jo sjekke denne tråden på wow rogue forumet: http://forums-en.wow-europe.com/thread.asp...mp=1#post247451

Kan nok få noen ider der.

Også lurer jeg på om noen kan gi noe tilbake melding på denne builden her : http://www.wowhead.com/?talent=jhecR0bZGxV00Vzxfo Edit: 2 poeng i Murder, ikke der expose armor..

Kun pur Pve sword build. Det den ødlegger for meg i pvp veier jeg opp med ûB3r §k|z0rz :)

Endret av kule-ku
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...