Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

HOHO.. her ser vi folka har peiling...NOT.. hvem sier at daggers suger til grinding? kjører kun daggers jeg . seal fate build (30/8/13) og jeg går aldri bak mobs når jeg grinder. har forsåvidt perdition blade og corehound tooth, men greier meg fint i tyrs med daggers. har også kjørt swords g fist. daggers med IMP backstab er fint og ha iMC/bwl osv for du står så å si alltid bak mobben. så daggers er topp

5532171[/snapback]

LOL. Ok. Greit. Gogogo SS med daggers.

 

Ingen som er sagt at daggers er helt ubrukelige til grinding, men å spamme SS med daggers er LANGT FRA så effektivt som å specce combat og kjøre 2x maces/swords. Kan liksom ikke se for meg helt at SS med daggers (selv om du har Perdition's og CTH) dreper mobs i tyrs hand like fort som en combat specced rogue med f.eks. Dal'Rend.

5532282[/snapback]

 

 

ser fortsatt at dere har peiling :w00t:

5532421[/snapback]

 

Ser klart hvem som ikke har peiling her. Du spiller vel ikke Night Elf heller ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er du i et raidende guild?

 

PvP server?

 

Hvis du er i et raidende guild har du sjansen på litt av hvert, for eksempel Core Hound Tooth (Etter du har fått Majorhomo til å gi opp) og Perdition's Blade, fra Ragnaros.

 

Hvis PvP server har du mulighet på The Lobotomizer.

 

Ingen av delene? Keris of Zul'serak / Crystal Tipped Stiletto i mainhand, Bonescraper offhand.

Lenke til kommentar
Trevakt du spiller ikke rogue, så kanskje ikke du skal uttale deg? (Han har en 49 warrior).. Fist weapons er egentlig ikke noe særlig i forhold til daggers eller swords.

5525022[/snapback]

fist weapons er i hvertfall bra i off hand. men i maind hand kan man ha ett sverd, hvis man ikke er dagger rouge, som bruker backstabb og ambush. men da er det mye bedre å skade mye mye mer med sverdet.

Lenke til kommentar
Trevakt du spiller ikke rogue, så kanskje ikke du skal uttale deg? (Han har en 49 warrior).. Fist weapons er egentlig ikke noe særlig i forhold til daggers eller swords.

5525022[/snapback]

fist weapons er i hvertfall bra i off hand. men i maind hand kan man ha ett sverd, hvis man ikke er dagger rouge, som bruker backstabb og ambush. men da er det mye bedre å skade mye mye mer med sverdet.

5535556[/snapback]

uansett.. den warrioren i lvl49 er dødsbra. hvis jeg hadde lev'let hadde jeg kanskje vert mye høyere level. men jeg fokuserer på PvP og jeg skaffer meg bare ting som er bra for min level.

warrior er mye tøffere en rouge, så jeg tror jeg holder meg unna denne tåperlige rouge tråden.

Lenke til kommentar
Trevakt du spiller ikke rogue, så kanskje ikke du skal uttale deg? (Han har en 49 warrior).. Fist weapons er egentlig ikke noe særlig i forhold til daggers eller swords.

5525022[/snapback]

fist weapons er i hvertfall bra i off hand. men i maind hand kan man ha ett sverd, hvis man ikke er dagger rouge, som bruker backstabb og ambush. men da er det mye bedre å skade mye mye mer med sverdet.

5535556[/snapback]

uansett.. den warrioren i lvl49 er dødsbra. hvis jeg hadde lev'let hadde jeg kanskje vert mye høyere level. men jeg fokuserer på PvP og jeg skaffer meg bare ting som er bra for min level.

warrior er mye tøffere en rouge, så jeg tror jeg holder meg unna denne tåperlige rouge tråden.

5535569[/snapback]

 

Våpenvalg går etter spec, eller omvendt. Hvorfor er du såpass infantil, forresten?

Lenke til kommentar
Trevakt du spiller ikke rogue, så kanskje ikke du skal uttale deg? (Han har en 49 warrior).. Fist weapons er egentlig ikke noe særlig i forhold til daggers eller swords.

5525022[/snapback]

fist weapons er i hvertfall bra i off hand. men i maind hand kan man ha ett sverd, hvis man ikke er dagger rouge, som bruker backstabb og ambush. men da er det mye bedre å skade mye mye mer med sverdet.

5535556[/snapback]

uansett.. den warrioren i lvl49 er dødsbra. hvis jeg hadde lev'let hadde jeg kanskje vert mye høyere level. men jeg fokuserer på PvP og jeg skaffer meg bare ting som er bra for min level.

warrior er mye tøffere en rouge, så jeg tror jeg holder meg unna denne tåperlige rouge tråden.

5535569[/snapback]

Ok, bra, gjør alle en tjeneste :)

Lenke til kommentar
har en lvl 60 rogue, men har lyst på 2 nye daggerere..noen som har noen forslag?? ;)

5534818[/snapback]

Main Hand:

Crystal Tipped Stiletto:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=52114

Barman Shanker:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=14900

Heartseeker:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=25585

 

Off-Hand:

Bonescraper:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=24339

Distracting Dagger:

http://www.thottbot.com/index.cgi?i=35748

 

Her har du noen forslag om du ikke raider MC/BWL/ZG.

Lenke til kommentar
Warriors er teite fordi de parryer/dodger/blocker/resister alle mine stunknep. Eneste måten å ta warriors på er å stune dem så hvis de blocker for eks min kidney shot er jeg slakt. Så.. hvis jeg ser en warrior eller shaman... [sprint]+[Vanish] :)

5535641[/snapback]

rouger er teite siden de prøver å stunlocke meg, men det greier de ikke og når jeg slår på dem, løper de vekk og bruker vanish. men, HAHAHA, det greier de ikke, fodi jeg har deep wounds på dem. det er latterlig med rouges.

Lenke til kommentar

/Ignore trevakt ;)

 

Han har uansett et poeng, men problemet er mangelen på fist weapons er så stor at det er lite vits å specce fist før du har fått noen.

Eskhandar clawene er egetnlig ikke så god, men når jeg får Claw of the black drake skal jeg ha den i main og esk. left i offhand seff. Da vanker det fist build for denne karen. Fist=speed!

 

Edit: En liten ting til.. Er ikke særlig lurt å gå inn å snakke dritt om rogue i en roguetråd.. Det er litt sløkket.

Endret av Edmund Blackadder
Lenke til kommentar
/Ignore trevakt ;)

 

Han har uansett et poeng, men problemet er mangelen på fist weapons er så stor at det er lite vits å specce fist før du har fått noen.

Eskhandar clawene er egetnlig ikke så god, men når jeg får Claw of the black drake skal jeg ha den i main og esk. left i offhand seff.  Da vanker det fist build for denne karen. Fist=speed!

5535672[/snapback]

Jepp, gode fistweapons finnes bare i BWL (Claw of the Black Drake) og PvP-rank (husker ikke helt hvordan rank, men får rimelig gode våpen når du når rank... 12-14?).

 

Så før man har mulighet for å skaffe seg det er vel enten swords (Brutality Blade / Vis'Kag / Off-Hand fra ZG) eller daggers (Gutgore / CHT / Perdition's / Fang) det man bør gå for.

Lenke til kommentar
Warriors er teite fordi de parryer/dodger/blocker/resister alle mine stunknep. Eneste måten å ta warriors på er å stune dem så hvis de blocker for eks min kidney shot er jeg slakt. Så.. hvis jeg ser en warrior eller shaman... [sprint]+[Vanish] :)

5535641[/snapback]

rouger er teite siden de prøver å stunlocke meg, men det greier de ikke og når jeg slår på dem, løper de vekk og bruker vanish. men, HAHAHA, det greier de ikke, fodi jeg har deep wounds på dem. det er latterlig med rouges.

5535669[/snapback]

Den varer jo ikke evig heller da :roll: Og vær snill og forlat denne tråden eller skift holding

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...