Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At dere i hele tatt våger å sammenligne stunlock med death coil fear combo er jo morsomt.

:)

6288392[/snapback]

 

Jeg sammenligna det fordi det i mine øyne er like mye "I win!1" i noen tilfeller som stunlock.

 

Uansett, så kommer det an på - som tidligere nevnt - resist/miss/parry ogsåvidere. Trinkets, blink og andre ting ødelegger også for stunlocks.

 

Når det kommer til rogue som klasse, så er det vel kanskje ikke helt tilfeldig at vi får "fix" sist av alle classene? Men, selv om vi på noen områder har det ganske greit, har vi også ting som trengs å rettes på.

 

De bastante utsagnene dine tyder jo bare på at du har liten evne til å sette deg inn i en annen situasjon, eller at du rett og slett er ignorant.

 

Bruk heller tiden på å kose deg med WoW, istedet for slik nytteløst klagesludder du kommer med her :)

Lenke til kommentar
en klasse med 3/4 stuns er imba! /crymore"

 

Er det en innrømmelse?

 

Godt vi er enige :)

6288192[/snapback]

Troll more.

 

Plx.

 

:)

6288684[/snapback]

 

 

:p

 

Dette ble ikke en saklig diskusjon. Blir bare mere og mere aggresive poster. Så jeg gidder ikke mer..

Endret av ulv
Lenke til kommentar
Ta en kamp shaman vs rogue. Der er shamanen stunned 80% av tiden. Er det balanced? Dere ser vell poenget mitt. At dere er den eneste klassen med så store fordeler. hva sier dere? Er ikke stunlock imba?

 

Shaman er vanskelig, med riktige totem kan du ikke vanishe og du beveger deg sakte og da er også rogue åpningen spolert.

Hva sitter man igjen med da. . .

 

Så har man jo den videoen her på forumet hvor en shaman kritter 25000. :cry:

Endret av War
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

har en lvl 29 rogue, som tilnå har denne builden:

 

http://www.wow-europe.com/en/info/basics/t...000000000000000

 

lit usikker på hvordan jeg skal fortsette. Skal bare grinde/ lvle fortest mulig.

jeg tror ikke jeg skaffe meg dagger med det første, er mer "spam sinister strike" typen :p

tenkte å ta 5 poeng i % to hit talenten, virker praktisk? :p

 

noen forslag til videre build opp mot lvl 50-60? :)

Endret av QveltinG
Lenke til kommentar

Spiller Fist rogue, lvl 60. Eskhandar MH og Thunderwood poker OH..

 

Har enormt lyst på ZG fists da jeg får en fet procc, og MH har en ganske ok top-end DMG (Claw of black drake er liksom drømmen ^^)

 

Synes fist fungerer veldig bra, savner dog mulighten for "sharpen weapon" på fists... men Poisions får duge..

En form for ambush hadde vært knall også, evt. lage 2 typer fist, Blunt og Sharp.

Lenke til kommentar
Ta en kamp shaman vs rogue. Der er shamanen stunned 80% av tiden. Er det balanced? Dere ser vell poenget mitt. At dere er den eneste klassen med så store fordeler. hva sier dere? Er ikke stunlock imba?

 

Shaman er vanskelig, med riktige totem kan du ikke vanishe og du beveger deg sakte og da er også rogue åpningen spolert.

Hva sitter man igjen med da. . .

 

Så har man jo den videoen her på forumet hvor en shaman kritter 25000. :cry:

6289937[/snapback]

 

så mye syyykt mye critter bare 55 lol er i dritt liten lvl

Lenke til kommentar

okey, nå har jeg startet en human female rouge som nå er lvl 8.

 

jeg lurer da på hvilke talent build jeg burde ta? jeg liker veldig godt å gjøre instancer, men samt å grinde for penger/xp.

 

noen som kan sette opp et bra build for meg fra lvl 10-20?

 

så kan jeg heller spør igjen når jeg er lvl 20 :)

 

 

orker ikke lese gjennom hele tråden, så sorry vis dette er tatt opp fra før av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...