Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 2v2 er nytteløst, cataclysm er for treigt. For lett å komme til 2.2k rating bare ved å spille en setup med lock eller hpala. Kanskje blitt bedre nå etter patch, har ikke prøvd. Hver kamp på 2.4k mmr varer i 20-40 minutter med mindre det er 2x dps.. Så tenk deg å bygge rating fra 0 og opp til 2.2k når mmr er på 2.2-2.4k i 2s.. Tar et halvt år å komme bare til 1800 rating.. Spill 3s om du vil spille arena, det er mitt tips. Har 2 specc som du kan se, jeg mener det jeg bruker nå er best. Energetic Recovery "Empowers your recuperate ability, causing its periodic effect to also restore 12 energy". Man har recuperate oppe hele tiden. Som rogue blir jeg egentlig aldri CCd noe særlig, og folk går på meg ganske ofte i RMP (med mindre de har warrs eller dks/hunters). Så de 6k healsas den healer hvert 3. sekund er ganske så bra skal jeg si deg. Du blir ikke burstet ned som sub. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Ser det, du har ikke Cheat Death engang. :o Husker jeg var essensiell tidligere. Om recuperate er oppe hele tiden ser jeg absolutt verdien. Merker at jeg ikke bruker den særlig når jeg levler. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Nei, cheat death nedprioriteres. 5% mer crit for raid osv er mye mer verdt. Dessuten dør jeg nesten aldri uansett, om jeg dør så redder ikke cheat death meg. Kanskje mot tsg, men aldri ellers. Jeg kan sette opp en livestream, så kan du få se på hvordan dagens arena er om du vil. Skal nok spille endel i morra. Ellers er du velkommen til en prat på ventrilo/teamspeak (3!) når som helst. EDIT: TSG er forresten hpala, warr og dk, om du ikke spilte arena i wotlk. Endret 12. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Hadde vært bra, får se om jeg har tid til å være med i dag (konsert & such). Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Skal se hva jeg kan få til Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) http://www.xfire.com/live_video/jonasks/ er stream. Du kan se selv når den er oppe, eller spørre meg Ikke se på UI Og siste kampen i dag nå, spiller mer i morra Endret 12. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 Var nok restaurant og Altaar i dag, får se hva som skjer i morgen. Er RMP eneste viable rogue-komboen eller er det noe mer? Husker rogue/druid var GØY i TBC. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 12. februar 2011 Del Skrevet 12. februar 2011 http://www.youtube.com/user/MercaderGaming Verdens beste PvP rogue, se og lær. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/user/MercaderGaming Verdens beste PvP rogue, se og lær. Se og lær hvordan han slakter dårlige priests på rekke og rad? Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/user/MercaderGaming Verdens beste PvP rogue, se og lær. Verdens beste ? Vil ikke si det gitt. Reckful er bedre (subtlety) Se en av 2v2-videoene hans. Han går med glaives(level 70 legendary) Lenke til kommentar
Colado Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 http://www.youtube.com/user/MercaderGaming Verdens beste PvP rogue, se og lær. Se og lær hvordan han slakter dårlige priests på rekke og rad? Ja, for han har bare en video hvor han eier dårlige priests, derfor er han god. ._. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 (endret) http://www.youtube.com/user/MercaderGaming Verdens beste PvP rogue, se og lær. Sjekk ut fler, han der er ikke verdens beste, i det heletatt. Endret 13. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Har nettopp speccet subtley for pvp, var assasination før. Har aldri spilt sub før. Hvilken rotation har dere og hva er det som genererer mest dmg output? Kjører daggers. Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Nå har jeg bare en rogue i 66, men Hemmorhage bruker jeg som CP builder + Hemmorhage glyph som er 10% mer DMG, ellers er det bare å åpne med ambush og kjøre evis + backstab, dreper folk lett i low lvl brackets i BG's. Nå vet jeg ikke hvor mange som spiller subtlety eller rogue i det hele tatt på forumet, men tror ikke det er så mange som spiller subtlety. Jeg har spilt sub siden jeg begynte å putte points i talentene mine og kommer til å ha sub som mainspec lenge, det er dritgøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Jeg spiller sub.. Rogues som leter etter moro i PvP burde gå sub, imo. Her kan du lese masse. Backstab er det som blir brukt når du har bygd det meste. Husk å alltid ha recuperate oppe, selvom du ikke er target! Finn 6.1 i guiden, der står det om openers. DMG kan du finne ut mye av ved å teste på dummies. EDIT: Jeg streamer arena i morra rundt kl 5-7 og fra 23->. Trenger du mer konkrete tips om cycles og når du burde gjøre hva vil jeg heller ta det på ventrilo/skype/teamspeak 3, så mye enklere enn å skrive. Endret 16. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Lett at jeg følger med på streamen. Takk for guiden JonasKs, gleder meg til jeg treffer 85 med roguen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 (endret) Høres bra ut. Kan legge en post her når vi spiller. Du er velkommen til en prat om du vil ha fler tips. (Husker back in the days når Lycantrophe gjorde dette med meg, bare med pala.. ) EDIT: Når vi er inne på arena, to stk guildies fikk 2700 achieve i går.. Noen som vet om de har 3k achieve og? Endret 16. februar 2011 av Slettet-3t93k9 Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 16. februar 2011 Del Skrevet 16. februar 2011 Paladin bubblecamp! \o/ Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 10. mars 2011 Del Skrevet 10. mars 2011 Hvordan er det med rogue i 2v2 arena? Altså, to rogues. Meg som subtlety og en kompis som mutilate rogue. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå