Alpakasso Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Da er det to muligheter: 1.) Du spiller uten gear. 2.) Du mangler generelle skills. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg får krampe av å trykke på de to samme tastene hele tiden Har ikke fått noen klager, syns bare jeg lager for lite skade.. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg får krampe av å trykke på de to samme tastene hele tiden Har ikke fått noen klager, syns bare jeg lager for lite skade.. Hvor mye skade vil du gjøre da vennen? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Kall meg vennen en gang til, så merker du skade Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 1. september 2010 Del Skrevet 1. september 2010 Hahahahahahaha :!: Lenke til kommentar
Konkulf Skrevet 14. oktober 2010 Del Skrevet 14. oktober 2010 Noen store forandringer på Rogues i 4.0.1? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 15. oktober 2010 Del Skrevet 15. oktober 2010 Mega nerf av combat. Jævlig surt å ha Rogue som main atm. Lenke til kommentar
awezum Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 Jeg lurte på hva for stats kan skal satse på som rogue og ikke. veit at agi er viktig, men hva med mastery? og er crit særlig viktig? er assassin btw Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. desember 2010 Del Skrevet 26. desember 2010 http://elitistjerks.com/f78/t110134-assassination_guide_cata/ Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Noen som kort og enkelt kan gi meg "the basics" på Rogue PvE 81-85 med tyngde på 85? Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 4. januar 2011 Del Skrevet 4. januar 2011 (endret) Noen som kort og enkelt kan gi meg "the basics" på Rogue PvE 81-85 med tyngde på 85? Les på elitistjerks.com under rogue. Der finner du det du trenger å lese for både Assassination og Combat. Det omhandler for det meste lvl 85 og utstyr rundt det. 81-85 er jo bare en periode du skal gjennom. Da er det bare prøv og feil som gjelder og dra med deg det du får av gear. Edit: Må fortelle om en kommentar jeg fikk om rogues en stund før jeg nådde 80. (starta på nytt rett før Cata). "Rogues are sooo overpowered after 80. You will see. They got Fan of Knives and stuff like that." Etter å ha dinga 85 og spilt litt må jeg le av dette. Rogues er ikke OP i det hele tatt. Stor dmg kommer definitivt ikke av seg selv. I tillegg.... Fan of Knives..... OP pga dettE? lawl. FoK er i det store og det hele en stor vits så lenge det ikke er 150 mobs rundt deg med 2500 hp så du kan ta alle med en gang. Litti PvP også hvis du setter crippling posion på. Synes ihvertfall utsagnet var litt morsomt Endret 4. januar 2011 av Skalle Lenke til kommentar
keZ Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 hvordan våpen burde jeg bruke som sub rogue for pvp? har tenkt å kjøpe lvl 70 pvp våpen.. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Nja, muti rogues er ganske gode enn så lenge, håper de buffer opp combat. Snart 85 med min lille rogue'y. Lenke til kommentar
Sangesland Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 meh, min rogue er bare lvl 16. pisskjedelig ved low lvl hvor "høyt" må jeg før det begynner bli gøy? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 21. januar 2011 Del Skrevet 21. januar 2011 Jeg er snart lvl 81, og det er fremdeles ikke gøy Lenke til kommentar
nipton Skrevet 30. januar 2011 Del Skrevet 30. januar 2011 (endret) Brukte bare combat sword før å lvle opp. men assasin specc er best til pve i 85. Kjøre 31/2/8 eller 31/3/7. Cap hit - så master rating (Poisons) m assain specc. Poisons er viktig! 60% av dmg din er poison. derfor er master rating såå viktig. 30% Deadly poison 30% Instant 30% Mutilate http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/nipton/advanced PvE (Mutilate): Husk å reforge alle items om de har haste/crit/expertise til hit og master rating. Til PvP(Subtlety): Alt haste/master/hit til crit. I raids bruke det å bli alt mellom 12-15k dps. kommer anpå kordan klass osv som er i gruppen. Fok kan du bruke relativt effektivt med assasin specc. fordi knivan du aoe ut kan bli effected by poison. som kan faktisk tikke før 5-10k per 3 sec eller no sånt. ``Quote: Of the three rogue specs, Assassination is capable of providing the most AoE damage using FoK. Keep in mind that FoK it self hardly does any damage; it’s the poisons that are easily applied from your throwing and melee weapons (via Vile Poisons) that do all the damage. This means that it does take several FoKs before your DP stacks up to 5 so that you can proc substantial IP damage from your MH and that, most of an Assassination rogues’ AoE damage “bypass” the AoE damage cap. Just to note, it is not yet know how many targets need to be in your vicinity for FoK to be worth using.`` Endret 30. januar 2011 av nipton Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Noen som spiller rogue pvp her nå? Hva er det som specces når Subtlety er ferdig? Ser for meg at Quick Recovery og Blackjack har en rekke bruksområder. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 Heisann, Jeg bruker ikke blackjack, og synes ikke det er vits med det heller. På 2.1k rating skjer det ikke så mye de første 8 sekundene. Energetic recovery er win, derimot, specc den! Min armory, ikke tenk på rating, har spilt med disc helt sia starten av wotlk, og bare spilt en gang etter patch. Trodde du hadde slutta btw? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. februar 2011 Del Skrevet 11. februar 2011 (endret) Jeg hadde frem til forrige søndag. Ser for meg 2v2-scenarioet Warrior/healer som chainrapet meg i TBC. Selv om de bryter sap har de 8 sekunder med svak damage, fulgt av en ny periode med dismantle. Kan sette en 2h-class ut av spill ganske lenge på den måten. Ikke quick recovery? 20% healing og dps-enchant på boots? Brukes recuperate så mye? Kan være at jeg husker for mye av TBC, men problemet mitt var sjelden damage over tid, heller det å bli burstet ned. Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen er nå, men så for meg 2x sword + hemorrhage som main. Gi gjerne en kjapp brief, om du har. Endret 12. februar 2011 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå