Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 2 måneder senere...

Noen som kort og enkelt kan gi meg "the basics" på Rogue PvE 81-85 med tyngde på 85?

 

Les på elitistjerks.com under rogue. Der finner du det du trenger å lese for både Assassination og Combat. Det omhandler for det meste lvl 85 og utstyr rundt det. 81-85 er jo bare en periode du skal gjennom. Da er det bare prøv og feil som gjelder og dra med deg det du får av gear.

 

Edit: Må fortelle om en kommentar jeg fikk om rogues en stund før jeg nådde 80. (starta på nytt rett før Cata). "Rogues are sooo overpowered after 80. You will see. They got Fan of Knives and stuff like that." Etter å ha dinga 85 og spilt litt må jeg le av dette. Rogues er ikke OP i det hele tatt. Stor dmg kommer definitivt ikke av seg selv. I tillegg.... Fan of Knives..... OP pga dettE? lawl. FoK er i det store og det hele en stor vits så lenge det ikke er 150 mobs rundt deg med 2500 hp så du kan ta alle med en gang. Litti PvP også hvis du setter crippling posion på. Synes ihvertfall utsagnet var litt morsomt :)

Endret av Skalle
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Brukte bare combat sword før å lvle opp. men assasin specc er best til pve i 85.

Kjøre 31/2/8 eller 31/3/7. Cap hit - så master rating (Poisons) m assain specc.

Poisons er viktig! 60% av dmg din er poison. derfor er master rating såå viktig.

30% Deadly poison

30% Instant

30% Mutilate

 

http://eu.battle.net/wow/en/character/frostmane/nipton/advanced

 

PvE (Mutilate): Husk å reforge alle items om de har haste/crit/expertise til hit og master rating.

 

Til PvP(Subtlety): Alt haste/master/hit til crit.

 

I raids bruke det å bli alt mellom 12-15k dps. kommer anpå kordan klass osv som er i gruppen.

 

Fok kan du bruke relativt effektivt med assasin specc. fordi knivan du aoe ut kan bli effected by poison. som kan faktisk tikke før 5-10k per 3 sec eller no sånt.

 

 

``Quote: Of the three rogue specs, Assassination is capable of providing the most AoE damage using FoK. Keep in mind that FoK it self hardly does any damage; it’s the poisons that are easily applied from your throwing and melee weapons (via Vile Poisons) that do all the damage. This means that it does take several FoKs before your DP stacks up to 5 so that you can proc substantial IP damage from your MH and that, most of an Assassination rogues’ AoE damage “bypass” the AoE damage cap. Just to note, it is not yet know how many targets need to be in your vicinity for FoK to be worth using.``

Endret av nipton
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet-3t93k9

Heisann,

Jeg bruker ikke blackjack, og synes ikke det er vits med det heller. På 2.1k rating skjer det ikke så mye de første 8 sekundene.

Energetic recovery er win, derimot, specc den!

 

Min armory, ikke tenk på rating, har spilt med disc helt sia starten av wotlk, og bare spilt en gang etter patch.

 

Trodde du hadde slutta btw?

Lenke til kommentar

Jeg hadde frem til forrige søndag.

 

Ser for meg 2v2-scenarioet Warrior/healer som chainrapet meg i TBC. Selv om de bryter sap har de 8 sekunder med svak damage, fulgt av en ny periode med dismantle. Kan sette en 2h-class ut av spill ganske lenge på den måten.

 

Ikke quick recovery? 20% healing og dps-enchant på boots? Brukes recuperate så mye? Kan være at jeg husker for mye av TBC, men problemet mitt var sjelden damage over tid, heller det å bli burstet ned.

 

Nå vet ikke jeg hvordan situasjonen er nå, men så for meg 2x sword + hemorrhage som main. Gi gjerne en kjapp brief, om du har.

Endret av Lycantrophe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...