Osecia Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jøsses, takk skal du ha. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 6. august 2010 Del Skrevet 6. august 2010 Jøsses, takk skal du ha. Combat specc frem til lvl 50 :3 Lenke til kommentar
Waldemariel Skrevet 7. august 2010 Del Skrevet 7. august 2010 Hei, Hva er best til Dungeon leveling/solo/questespec fra 50 og oppover? Er for øyeblikket 26 med roguen min og har combat spec. Jeg levler derimot kun i helgene om det er BG weekly. Hvilket spec er best til PvP/BG-leveling? Har kun tilgang til swords. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Stormreaver&cn=Worglol Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Jøsses, takk skal du ha. Combat specc frem til lvl 50 :3 Combat specc frem til level 80.* Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Assasination suger til leveling anyway imo. Testa det ut fra 50-60, funka dårlig tbh (forholden til combat) Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Fordi om du ikke klarer å utnytte Assassination, betyr det ikke at det suger. Jeg levlet som Mutilate rogue fra 50-80, og fant ut at det var langt mer morsomt og effektivt enn combat. Har forøvrig aldri orket å levle som combat. Hva er morsomt med sinister strike spam? Levlet 1-50 som litt combat, mest subtlety. 50-80 som Mutilate med bittesmå innslag av sub, men ALDRI combat. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Spørsmålet var hva som er mest effektivt, det er combat... Hatt denne diskusjonen før, de fleste vet at combat er langt mer effektiv og... sånn er det bare. Lenke til kommentar
Necleto Skrevet 19. august 2010 Del Skrevet 19. august 2010 Kan være at folk flest synes combat er mer effektivt, men jeg synes nå det man synes er gøyest er mest effektivt. Tiden flyr når man har det gøy, ikke når man gjør noe fordi "alle andre gjør det". Lenke til kommentar
nagina Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Levling og spesielt rogue levling har aldri vært noe morsomt Hvordan kan du si det er mest effektivt? noen... tips til de som ikke er helt klar over det, drepe 1 mob av gangen, gå i stealth hver gang man skal angripe 1 mob. Greit nok at det er effektivt sånt, og det er går jo så mye tregere, men hvis det er det du synes er morsomt, greit nok, skal ikke si noe mot det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 20. august 2010 Del Skrevet 20. august 2010 Jeg spiller assasionation på lvl 80, og gjorde det fra jeg dinga. Jeg mener fortsatt at combat er langt bedre i leveling. (kjedelig, ja, raskt, ja) Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg spiller assasionation på lvl 80, og gjorde det fra jeg dinga. Jeg mener fortsatt at combat er langt bedre i leveling. (kjedelig, ja, raskt, ja) Du får det til å høres ut som det er mye gøyere å levle med andre klasser. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Hæ? Levla et par klasser, synes rogue suger i levling uansett specc, egentlig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Jeg spiller assasionation på lvl 80, og gjorde det fra jeg dinga. Jeg mener fortsatt at combat er langt bedre i leveling. (kjedelig, ja, raskt, ja) Du får det til å høres ut som det er mye gøyere å levle med andre klasser. Det er det. Eneste som er kjipeste enn Rogue er 1-50 Paladin. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 22. august 2010 Del Skrevet 22. august 2010 Bare at 1-50 paladin går dobbelt så fort som rogue. Så det blir nesten bedre uansett. Lenke til kommentar
Colado Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Ja fy faen. Hadde ALDRI lvla en rogue en gang til nå ass Lenke til kommentar
10minutemail Skrevet 23. august 2010 Del Skrevet 23. august 2010 Anbefaler 60+ rogues som spiller på PvP server å levle som Sub (ShadhowStep). Den speccen jeg synes var desidert mest morro, men det er forbeholdt at du liker å gjør litt BG's, og at du elsker world PvP. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 24. august 2010 Del Skrevet 24. august 2010 Specca shadowstep i dualspeccet mitt for å ganke litt ... der allies duellerer.. ehm... Ihvertfall, en lvl 70 shaman stod hele tia og attacka meg fra et tak der, så til slutt så brukte jeg shadowsteppen opp og ganka alle sammen som prøvde å komme seg opp. Var fantastisk morsomt med shadowstepping Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Jeg er lvl 54 og kjører combat-spec, gjør ikke nok skade og DPS, hva skal jeg bruke og rotasjon? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 (endret) Jeg er lvl 54 og kjører combat-spec, gjør ikke nok skade og DPS, hva skal jeg bruke og rotasjon? Kjedelige vell, Spamme sinister strike og evisictate eller noe sånt Bruke cd's når du kan EDIT: Glømte helt slice and dice, bruk det også Endret 31. august 2010 av Colado Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 31. august 2010 Del Skrevet 31. august 2010 Er jo det jeg bruker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå