Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Fordi om du ikke klarer å utnytte Assassination, betyr det ikke at det suger.

Jeg levlet som Mutilate rogue fra 50-80, og fant ut at det var langt mer morsomt og effektivt enn combat. Har forøvrig aldri orket å levle som combat. Hva er morsomt med sinister strike spam?

Levlet 1-50 som litt combat, mest subtlety. 50-80 som Mutilate med bittesmå innslag av sub, men ALDRI combat.

Lenke til kommentar

Levling og spesielt rogue levling har aldri vært noe morsomt :thumbdown:

Hvordan kan du si det er mest effektivt? noen... tips til de som ikke er helt klar over det, drepe 1 mob av gangen, gå i stealth hver gang man skal angripe 1 mob.

Greit nok at det er effektivt sånt, og det er går jo så mye tregere, men hvis det er det du synes er morsomt, greit nok, skal ikke si noe mot det. :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Jeg spiller assasionation på lvl 80, og gjorde det fra jeg dinga. Jeg mener fortsatt at combat er langt bedre i leveling. (kjedelig, ja, raskt, ja)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9

Specca shadowstep i dualspeccet mitt for å ganke litt ... der allies duellerer.. ehm...

Ihvertfall, en lvl 70 shaman stod hele tia og attacka meg fra et tak der, så til slutt så brukte jeg shadowsteppen opp og ganka alle sammen som prøvde å komme seg opp. Var fantastisk morsomt med shadowstepping :D

Lenke til kommentar

Jeg er lvl 54 og kjører combat-spec, gjør ikke nok skade og DPS, hva skal jeg bruke og rotasjon? :)

Kjedelige vell, Spamme sinister strike og evisictate eller noe sånt :p

Bruke cd's når du kan :p

EDIT: Glømte helt slice and dice, bruk det også ;)

Endret av Colado
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...