Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
trash blade fra maraudon hovedquest er vel bedre i MH, så kan du bruke en eller annen rask offhand (med stats).

6260503[/snapback]

 

Har Phantom Blade/Vanq. Sword atm :)

Så blir vel fortsatt Sword Spec. ja

6268249[/snapback]

Kjører Sword specc men må få meg Thrash Blade snart.. har Vanquishers/Omen akkurat nå, blir Thrash så snart jeg runder 46

Lenke til kommentar
Hvordan bør en Combat dagger build settes opp? Har aldri hatt det på roguen min, så derfor er jeg usikker.

 

Tips for build mottas med takk :)

6272234[/snapback]

Har vært combat med daggers engang å likte det ikke særlig godt. Trur det var noe slikt som dette jeg prøvde: http://www.wowhead.com/talent/?fhtcZGfV00EzZV0x0h

Uansett så vil jeg heller anbefale deg å specce seal fate. Hvis det ikke er det du allerede er da ;)

Lenke til kommentar

Etter å ha sett noen rogue pvp filmer må jeg bare si at å spille rogue 1 vs 1 er ufattelig enkelt.

 

Synes rogues skulle fått en gigantisk nerf. Dere har cheap shot, kidney shot, gouge, blind , vanish. Stun abilities er ufattelig.

 

Ta en kamp shaman vs rogue. Der er shamanen stunned 80% av tiden. Er det balanced? Dere ser vell poenget mitt. At dere er den eneste klassen med så store fordeler. hva sier dere? Er ikke stunlock imba?

 

Ja, warlocks og priest har fear. Men stunlock er MYE bedre. Dessuten er fear og sheep nerfa. Stunlock kan man bryte med trinket. Men dere har jo

en ny stun rett etterpå så hva er vitsen liksom. Og når dere i tillegg har poison. Dette er en cry post ja, men også lyst til å vite om dere selv føler dere litt imba?

Lenke til kommentar
Etter å ha sett noen rogue pvp filmer må jeg bare si at å spille rogue 1 vs 1 er ufattelig enkelt.

 

Synes rogues skulle fått en gigantisk nerf. Dere har cheap shot, kidney shot, gouge, blind , vanish. Stun abilities er ufattelig.

 

Ta en kamp shaman vs rogue. Der er shamanen stunned 80% av tiden. Er det balanced?  Dere ser vell poenget mitt. At dere er den eneste klas.sen med så store fordeler.  hva sier dere? Er ikke stunlock imba?

 

Ja, warlocks og priest har fear. Men stunlock  er MYE bedre. Dessuten er fear og sheep nerfa. Stunlock kan man bryte med trinket. Men dere har jo

en ny stun rett etterpå så hva er vitsen liksom. Og når dere i tillegg har poison. Dette er en cry post ja, men også lyst til å vite om dere selv føler dere litt imba?

6285342[/snapback]

Du kan jo ikke bedømme classes etter det du ser på filmer, de velger ut de beste klippene :wallbash: Har du hørt om dodge / parry / ressist ? Hva tror du skjer hvis en warrior dodger kidney shot? Jo du dør med engang.

Lenke til kommentar
Etter å ha sett noen rogue pvp filmer må jeg bare si at å spille rogue 1 vs 1 er ufattelig enkelt.

 

Synes rogues skulle fått en gigantisk nerf. Dere har cheap shot, kidney shot, gouge, blind , vanish. Stun abilities er ufattelig.

 

Ta en kamp shaman vs rogue. Der er shamanen stunned 80% av tiden. Er det balanced?  Dere ser vell poenget mitt. At dere er den eneste klassen med så store fordeler.  hva sier dere? Er ikke stunlock imba?

 

Ja, warlocks og priest har fear. Men stunlock  er MYE bedre. Dessuten er fear og sheep nerfa. Stunlock kan man bryte med trinket. Men dere har jo

en ny stun rett etterpå så hva er vitsen liksom. Og når dere i tillegg har poison. Dette er en cry post ja, men også lyst til å vite om dere selv føler dere litt imba?

6285342[/snapback]

Åja, så bare fordi rogues har mulighet til å gjennomføre en stunlock hvert tiende minutt (lock som i at motstanderen ikke får et eneste sekund mulighet til å feare/stunne/kite/etc) så er rogues imba?

 

En perfekt stunlock som tar motstanderen fra 100% til 0% hp krever at vi har blind, vanish osv klare, og det er bare hvert 10ende minutt, evt 2 ganger hvert tiende minutt med preparation. Og hvor ofte får vi mulighet til å både få opening med cheap shot og i tillegg få nok tid til å gjennomføre stunlocken? Stunlock er utrolig situasjonsavhengig, og ofte blir den ødelagt av at det kommer enda en fiende osv.

Edit: Og selvfølgelig har man jo resist, dodge, parry, etc etc.

 

Det at du faktisk tar utgangspunkt i pvp-filmer for å si noe slikt er bare latterlig. Blir det samme å si at "nref warlocks, de får sykt imba shadowbolt crits HELE tiden!" osv osv. Tro hvor mange ganger roguene i de pvp-filmene du så fikk en misslykket stunlock istedet for en velykket?

 

Bah.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Jada tar poenget vedrørende pvp filimer.Men dere blir så grav alvorlig når jeg klager. Ikke slik at jeg har power til å nerfe dere :p

 

Men hvis dere tenker dere om. Er ikke cheap shot, vanish , blind, gouge etc litt for imba for en klasse?

 

Og for å svare på dette spørsmålet.

 

Åja, så bare fordi rogues har mulighet til å gjennomføre en stunlock hvert tiende minutt (lock som i at motstanderen ikke får et eneste sekund mulighet til å feare/stunne/kite/etc) så er rogues imba?

 

JA! Å drepe en klasse uten vanskeligheter hvert tiende minutt er imba.

 

Fear har/skal bli nerfet, polymorph er nerfet, hvilke nerfer har rogues gjennomgått foruten speed weapon nerfen? Ikke slik at den var essensiell for classen slik fear er for warlock f.eks.

Har dere forresten lest hva rogues vil ha forbedret. Rogue concerns tråden. Helt latterlige saker!

 

f.eks de vil ha noe som ligner på hamstring eller wingclip. (poison?)

 

 

Nei, gi rogues en saftig nerf. 3 stuns er bare for mye. 4 med blind.

Lenke til kommentar
Åja, så bare fordi rogues har mulighet til å gjennomføre en stunlock hvert tiende minutt (lock som i at motstanderen ikke får et eneste sekund mulighet til å feare/stunne/kite/etc) så er rogues imba?

 

JA!  Å drepe en klasse uten vanskeligheter hvert tiende minutt er imba.

6287975[/snapback]

"Uten vanskeligheter"?

 

Det er åpenbart at du faktisk ikke har prøvd å spille en rogue selv. Du har egentlig ikke noen rett til å uttale deg i det hele tatt ang. en klasse når du tar utgangspunkt i en PvP-film, og det at "en klasse med 3/4 stuns er imba! /crymore"

 

Alle stunene våre har en sjanse til å misse/parry/dodged/etc. I tillegg er vi avhengig av openers. Hva skjer når en lock får slengt på en insta-DoT på en rogue? Eller en warrior får charga og critter med mortal strike, evt. får inn en overpower? Au.

 

Det er tydelig at du ikke har peiling på hva du snakker om. Du ble sikkert 2-hitta av en rogue en eller annen gang og har siden den gang tenkt "rogue = imba".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...