MrLuni Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Hvordan er det..? Armpen på Mutilate, AP på combat og agi på sub? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Kjører AP på combat per dags dato jeg, har ikke orket å gå ARP før jeg får trinket fra 4rd boss ICC25, soft-cap er så bullshit som jeg ser det at jeg heller holder til full AP gemming. Men yepp, det er bare som jeg ser det, ligger heller ikke under full ARP gemmed rogues i DPS, AP ftw, for min del Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 11. mai 2010 Del Skrevet 11. mai 2010 Ding lvl 50 Men WOW, fikk ikke en damn shit morsomt, var jo bare 3 kjedelige oppgraderinger på treninga Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 12. mai 2010 Del Skrevet 12. mai 2010 Får aldri det på 50? Er på lvl 40,60,70,80 man får noe fun, er det ikke? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 (endret) Joda, om man ser bort ifra at som rogue så får man enten Mutilate, Surprise attacks eller Shadowstep på level 50, så får man ikke mye morsomt. Bare noen helt sinnsyke talents, men det er vel ikke så artig. Endret 13. mai 2010 av Knofle Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg fikk ingen av de du nevner der? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Da bør du vurdere å resette talent speccen din og gå for en av dem. Jeg vet ikke hvilken spec du er, men om du levler med daggers så bør du få mutilate så fort som overhodet mulig. Om du er combat, bør du få surprise attacks så fort som mulig. Om du har flest poeng i subtlety bør du vurdere å bytte spec. Jeg kan ikke noe om subtletly levling. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Jeg er combat med swords. men jeg har 4-5p i et annet tre også, noen sa jeg burde ha poeng der.. Skal gjøre om Lenke til kommentar
Colado Skrevet 13. mai 2010 Del Skrevet 13. mai 2010 Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Hvilke weapons har du da? Dagger Sverd, Daggers..? Lenke til kommentar
Colado Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Hvilke weapons har du da? Dagger Sverd, Daggers..? Glømte det, men Heirloom daggers Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Hvilke weapons har du da? Dagger Sverd, Daggers..? Glømte det, men Heirloom daggers Går du for mye damage med høy burst eller mye survivability osv. ? Edit: Linker du Armory? Edit2: Nvm, Bamsemoms - Daggerspine. Endret 14. mai 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Colado Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Hvilke weapons har du da? Dagger Sverd, Daggers..? Glømte det, men Heirloom daggers Går du for mye damage med høy burst eller mye survivability osv. ? Edit: Linker du Armory? Edit2: Nvm, Bamsemoms - Daggerspine. Tenkte jeg skulle ha noe som dreper raskt ut i fra Stealth, nå er jo WSG call to arms, PvP i hele helga, tenkte jeg skulle ta lvl 80 vis mulig Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 Greit.. Så på armoryen din har du har to Assassination specs. Tenker meg at du går Envenom PvE og Mutilate PvP? Har du prøvd Envenom i PvP? Foreksempel noe ala dette [1/3 Setup / Initiative]. Hvis ikke du har prøvd anbefaler jeg det over sub på det sterkeste! Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 14. mai 2010 Del Skrevet 14. mai 2010 (endret) Trenger et bra PvP build med gjerne noen syke ambush crits, er lvl 76 =D Hvilke weapons har du da? Dagger Sverd, Daggers..? Glømte det, men Heirloom daggers Går du for mye damage med høy burst eller mye survivability osv. ? Edit: Linker du Armory? Edit2: Nvm, Bamsemoms - Daggerspine. Tenkte jeg skulle ha noe som dreper raskt ut i fra Stealth, nå er jo WSG call to arms, PvP i hele helga, tenkte jeg skulle ta lvl 80 vis mulig Aha! Med slikt gear tror jeg ikke du vil ha noe større sjangse for å drepe / noe større glede av å spille enn med Envenom Spec;) Men i alle fall dette var slik jeg likte det. Veldig mange er nok uenige, hehe Edit: Skimter en feil. 2/2 Filthy Tricks (Sub t9) Endret 14. mai 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Colado Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Trenger "hjelp" igjenn gitt, 5 combo points og så enevom, critter rundt 1400 eller 1600 hver gang, hvorfor så faen lite? Burde være mulig og critte mere med dette gearet eller? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Daggerspine&cn=Bamsemoms 52-15 speccet mitt feil ellr? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 15. mai 2010 Del Skrevet 15. mai 2010 Er det bare meg eller er du level 77? Glyph of hunger for blood mangler, men hvorfor bry seg om damage i level 77? kom deg til 80, få envenom last rank osv... Lenke til kommentar
Colado Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hva skal en Combat rogue gemme? Er det APR eller bare Attack power, bytter lissom mellom Assassination og Combat specc også. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 22. mai 2010 Del Skrevet 22. mai 2010 Hadde gått for AP jeg men du får sjekke selv... http://code.google.com/p/idps/downloads/list Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå