abraxa Skrevet 23. mars 2010 Del Skrevet 23. mars 2010 okei da tar jeg og driver litt med sverd til jeg får (mutilate?) og da prøver jeg meg litt på daggers. men couge når bør jeg bruke den isåfall?(helt i slutten, i starten eller hvordan da?) I "gamle dager" brukte jeg gougue en del for å komme bak mobben ved grinding, da backstab kun fungerer bak mobben. Nå for tiden er det som sagt stort sett i pvp denne blir benyttet, men det hender jeg bruker den i pve som et "knipetak", f.eks. gougue --> sprint --> bandage, eller som interrupt (f.eks. på faction champions) når kick og kidney shot er på cooldown. Lenke til kommentar
Gnimmels Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 Tenkte jeg skulle teste ut Sub igjen nå som de nye forandringene har kommet, og driver å mekker meg et build. Dette buildet har jeg så langt, og det er 6 poeng igjen å bruke. De 6 poengene må fordeles over Cheat Death, Master of Subtlety, Initiative og Ruthlessness. Med andre ord, 2 av de:) Er vel rett og slett litt usikker på hvor mye combopoints HAT vil gi meg, og om initiative/ruthlessness blir nødvendig, og om jeg evt da skal ofre Cheat Death eller Master of Subtlety for å få fler cp. Hvilke tror dere jeg bør ta? Dette buildet blir mest for å leke meg i BGer, kanskje noe arena, men ikke på høyt nivå hvertfall. Også litt usikker på glyphene... Vært fint å få litt input:D Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 24. mars 2010 Del Skrevet 24. mars 2010 (endret) Hva med noe slikt? (Glemte GS) Eller denne? Endret 24. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. mars 2010 Del Skrevet 25. mars 2010 Så skuffende det var å trene på lvl 40.. Ikke noe moro, og bare 3 ting. Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Så skuffende det var å trene på lvl 40.. Ikke noe moro, og bare 3 ting. Slow fall er jo litt kos;) Ny mount fikk du også Hvis du er ute etter å lære noe nytt må du vente helt til 62 hvis jeg ikke husker helt feil :o Hvis du er combat lærte du Adrenaline Rush i alle fall Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Fikk jeg ny mount? Jeg er så trøtt så jeg logga av når jeg hadde trent.. Kommer Adrenaline Rush i 62 eller i 40? Så ikke noe til den Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Fikk jeg ny mount? Jeg er så trøtt så jeg logga av når jeg hadde trent.. Kommer Adrenaline Rush i 62 eller i 40? Så ikke noe til den Du kan trene 100% mounten i 40. Adrenaline Rush får du i 40 på Combat talent tree. 62 kommer Envenom Thottbot:Rogue Wowhead: Rogue Wowhead:RogueTalents Endret 26. mars 2010 av EMS15 Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Har noen prøvd rupture build i raids enda? har verker prøvd eller lest noe men så faktisk en rogue i VoA som brukte rupture Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Synes å huske jeg så rogue nerden i guilden si noe om at rupture build burde være ett par hundre dps høyere enn en ikke-rupture build nå. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 (endret) Fikk jeg ny mount? Jeg er så trøtt så jeg logga av når jeg hadde trent.. Kommer Adrenaline Rush i 62 eller i 40? Så ikke noe til den Du kan trene 100% mounten i 40. Adrenaline Rush får du i 40 på Combat talent tree. 62 kommer Envenom Fikk ikke Rushet enda, må sette et poeng før den kan bli aktiv Ed, nei står at den må ha 35p før man kan sette der. Endret 26. mars 2010 av Stine Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Stemmer vel bra med det jeg har lest, etter at rupture startet å critte i 3.3.3 kan det gi noen hundre dps ekstra ved ideelle omstendigheter. Dette er vel ikke ferdig "utforsket" ennå på elitistjerks, så personlig sitter jeg på gjerdet foreløpig... Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Jeg skal respecce, så jeg får de poengene nok til rushet Hørte at det var da moroa begynte, stemmår det? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 3min cooldown og varer 10sec? nja, kan diskuters Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Så det, finnes det ingen cooldown-glyph? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Stemmer vel bra med det jeg har lest, etter at rupture startet å critte i 3.3.3 kan det gi noen hundre dps ekstra ved ideelle omstendigheter. Dette er vel ikke ferdig "utforsket" ennå på elitistjerks, så personlig sitter jeg på gjerdet foreløpig... Vi snakker nok noen hundre DPS bare når du har 4P T10 Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Så det, finnes det ingen cooldown-glyph? Nei, men du kan glyphe opp durationen med 5 sec, så den varer 15. Så lenge du levler blir det bare å kunne kverke en mob litt fortere av og til uansett Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, jeg har den, men hadde likt en CD bedre Lenke til kommentar
EMS15 Skrevet 26. mars 2010 Del Skrevet 26. mars 2010 Ja, jeg har den, men hadde likt en CD bedre Hvilke våpen bruker du? Jeg likte bedre Subtlety i lvl 40. Det har blitt bedre nå også så jeg tror ikke det er så gale:) Og da får du preparation og premeditation og det hjelper jo på Spesielt hvis du ikke har heirlooms (BoA) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå