Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Levle spec til ud rogue lvl 63? Kjørte PvP Mutilate for noen patcher siden som jeg syns funka jævla bra! Har ikke helt sansen for sinister i grunn.. Brukt det på to chars fra 1 - 60 rerolla race før faction / racechange kom) Selvfølgelig: Må jeg, så må jeg!

Bruker to daggers, charen er ikke på main accounten så får ikke heirlooms.

Noen tips?

Lenke til kommentar

Jeg bruker bare sinister strike og slice and dice når jeg slåss, hva skal jeg egentlig bruke? :ermm:

Hvis du quester vil jeg gjort noe slikt for å slippe å bruke så lang tid på å få opp healthen igjen.

Stealth > Ambush > sinister strike > Eviscerate

Men er jo helt klart ikke nødvendig å stealthe først, men ambush critter vanligvis ganske bra.

Ups, la ikke merke til at det var en side til :innocent:

Endret av .Butthead.
Lenke til kommentar

ok, nå begynner jeg å bli ganske lei her. merker at jeg ikke kommer det grann over 2.5k dps i heroics - noe som er totalt på jordet spør du meg. kan gi en liten armor link, hvor man finner speccet mitt, gearet og alt som egentlig trengs. rotationen min er: garrote, H4B, slice n dice, muti, muti, envenom. også fortsetter den sånn.

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Ravenholdt&cn=Vyndir

edit: jeg ser jeg har noen pvp deler på der. men det spiller egentlig ikke så mye rolle, er bare snakk om 2 items eller noe. pluss trinket, der har jeg en nesten lik den øverste. bortsett fra at den er mye svakere.

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

ok, nå begynner jeg å bli ganske lei her. merker at jeg ikke kommer det grann over 2.5k dps i heroics - noe som er totalt på jordet spør du meg. kan gi en liten armor link, hvor man finner speccet mitt, gearet og alt som egentlig trengs. rotationen min er: garrote, H4B, slice n dice, muti, muti, envenom. også fortsetter den sånn.

edit: jeg ser jeg har noen pvp deler på der. men det spiller egentlig ikke så mye rolle, er bare snakk om 2 items eller noe. pluss trinket, der har jeg en nesten lik den øverste. bortsett fra at den er mye svakere.

Mutilate sucks i heroics uansett, ender som oftest å spamme Fan of knives :thumbdown:

4+ finisher moves.

Instant MH - Deadly OH

Mutilate build

Rupture er ute, styr unna det, ser at du har ild gammelt rogue mutilate spec, så begynn med å skifte spec.

edit: ser at du har lav expertise, det er noe du vil ha mer av, 6.50% ~ 214, men til heroics spiller det vel lite rolle :roll:

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Rotation din er sikkert fin. Men det er sikker 2 grunner til at du gjør ganske dårlig DPS i Heroics. For det første så mangler du sinsykt mye enchants og gems. Enchant mats får du som regel i Heroics. Det enkleste er å se på en annen Rogue hvordan han har enchanta gearet sitt.

22 Agility på Cloak

10 Stat på Chest

40 noe Attack Power på Bracers

44 AP på Gloves

Eternal Belt Buckle på belte for ekstra gem slot

Enten Icewalker eller Cat's Swiftness på Boots, er vel smakssak.

Å selvfølgelig Berserking på det siste våpenet.

Enchant mats får du for det meste i HC's å om ikke så koster de ikke stort uansett lengre.

Du burde også level 2 proffesions. Du kan jo f.eks ta Skinning og Leatherworking, da kan du levle begge samtidig, pluss at du har litt income når du kommer til max level. Lw gir deg også bedre bracers enchants (130 ap) og Skinning gir deg litt crit.

Veit ikke om du har en main, men om du ikke har det bør du slite deg gjennom maset med Knights of the Ebons Blade og Sons of Hodir reputation.

Så sa jeg det var to grunner. Den andre er at mobs rett og slett dør så fort, at Mutilate ikke rekker å gjøre en dritt før alt er dødt. Mutilate har mye av det samme problemet som kasters her.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

har så godt som 0 gold så er så vanskelig å skaffe deg enchants og gems og slikt. det meste av goldet mitt gikk med på 40+ AP gems og enchant på de nye legsa mine. skal ta en titt på det speccet nagina linket og prøve det. :)

edit: testet på lvl 80 dummy nå. lå på 2.4k før. nå har jeg respeccet og bruker instant main hand, og deadly off hand og har gått opp til 3.2k.

burde det være normal dps med mitt gear? :p

Endret av ZtriCk-T
Lenke til kommentar

Begynn å gjøre dailies med Knights of the ebon blade, og jobb deg opp til Sons of hodir. Der har du fint 300 gull dagen. EN dag brukde nesten være nok til enchants. Samt begynn å levle proffessions. Det tar ikke lang tid at all.

Å det er veldig vanskelig å si noe om DPS på en dummy :p

Lenke til kommentar

Jeg syns Rogue er vanskelig :( Lvl 28 nå, blir kanskje bedre etterhvert? :p

Er det noe spesielt jeg burde velge ang. gift? Sist jeg sjekket kunne jeg bare ha 2 forskjellige, en på hvert våpen? Det samme på begge? :hmm:

Ed: I Instancer med tanke på dmg er jeg nr 2 eller 3, i BG suger jeg maks.

Endret av Stine
Lenke til kommentar

I wow tråden ba de meg spørre her i stedet så here we go again.

copy paste ftw:

"Noen rogues her som kan gi meg litt tips til talent points oppsett? Vil gå combat men er ikke helt sikker på hvordan jeg skal sette det opp :blush: Lag gjerne et oppsett helt til 80 så jeg vet hvordan jeg skal gå fremover, er ikke lenger enn lvl 20 så" :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...