Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

http://www.wow.com/2008/11/24/wrath-101-he...ow-to-get-them/ Heirloom items and how too get them.

Er items som blir bedre mens du levler og Chest og Shoulders gir 10% mer exp og det stacker så hvis du har både chest og shoulders så får du 20% mer exp mens du lever, pluss at du slipper å bytte dem ut mens du levler.

Edit: Så at wow.com ikke hadde alle itemsa. Full liste over dem her http://www.wowwiki.com/Heirloom

Endret av Lightningwolf
Lenke til kommentar

Spiller virkelig veldig liten rolle om hva du velger som lav level. Du tar gjerne det du har best av. Du trenger ikke bekymre deg for alt mulig av level 80 drit, for det meste folk sier til deg gjelder godt geare rogues på level 80. Å da har alt forrandra seg så sykt mye at det har ikke en durt å si for de som ikke er kommet dit.

Folk som leser om hva du bør bruke osv tar sjeldent i betrakning hvem det er skrevet for å anntar derfor at det er best for alle, det er ikke tilfelle, og også grunnen til at så sinsykt mange suger. No offense.

På så lav level så er poisen din omtrent ingenting av skaden din, så bruk de våpna du kan (De du har best av). Om du har daggers så kan du backstabbe, som fungerer ypperlig. Om du har sverd bruker du sinister strike, som også fungerer ypperlig.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

..På så lav level så er poisen din omtrent ingenting av skaden din, så bruk de våpna du kan (De du har best av). Om du har daggers så kan du backstabbe, som fungerer ypperlig. Om du har sverd bruker du sinister strike, som også fungerer ypperlig.

Et lite spørsmål når get gjelder våpen: Har det noen betydning om du mixer våpentyper? F.eks. sverd i main hand og dagger i off hand? Eller annen kombinasjon..

Lenke til kommentar

..På så lav level så er poisen din omtrent ingenting av skaden din, så bruk de våpna du kan (De du har best av). Om du har daggers så kan du backstabbe, som fungerer ypperlig. Om du har sverd bruker du sinister strike, som også fungerer ypperlig.

Et lite spørsmål når get gjelder våpen: Har det noen betydning om du mixer våpentyper? F.eks. sverd i main hand og dagger i off hand? Eller annen kombinasjon..

Sjekk combat talents. :)

Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil du jo helst ha talent bonusene i begge armene. Dvs om du har Close Quarters Combat så vil du helst bruke daggere og fists, og ikke en dagger og ett sverd. Har du Hack and Slash så vil du jo helst ha sverd og øks. Så lenge du har det du har talents for i mainhand så skal du nok klare deg, men å kjøre med Dagger/sverd er ikke optimalt. Du kommer bare ikke til å få en tragisk levling opplevelse som mange vil påstå.

Du bør kanskje begynne å tenke litt på det når du nærmer deg outland, men da bytter du ikke våpen så ofte. Så da er det også mye enklere.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Selvfølgelig vil du jo helst ha talent bonusene i begge armene. Dvs om du har Close Quarters Combat så vil du helst bruke daggere og fists, og ikke en dagger og ett sverd. Har du Hack and Slash så vil du jo helst ha sverd og øks. Så lenge du har det du har talents for i mainhand så skal du nok klare deg, men å kjøre med Dagger/sverd er ikke optimalt. Du kommer bare ikke til å få en tragisk levling opplevelse som mange vil påstå.

Du bør kanskje begynne å tenke litt på det når du nærmer deg outland, men da bytter du ikke våpen så ofte. Så da er det også mye enklere.

Oh yes, det var klart som kildevann. Er bare level 5 enda så det skal nok hjelpe litt med tanke på hvilke talent jeg velger og våpen som skal brukes ja.

Er nok en stund til jeg kommer til Outland - foreløpig er denne karakteren en mule, men har lyst å levle den opp ja.

Lenke til kommentar

Husker den questen, å dæven som jeg hadde problemer med den... dummet meg ut å fikk sånn 72hours debuff på meg som gjorde jeg ikke kunne stealthe mer (noe som kreves til å pick pocket).

Så brukte LENGE på å finne noe som kunne fjerne debuffen, og ja.. snakker om timer faktisk men etter å ha funnet "cure" og fikk gjort questen fant jeg ut at jeg ikke trengte å gjøre questen mer... nå kan rogues bare kjøpe poisons hos vendor :innocent:

Så, mitt tips, sliter du med den så hopp over :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...