nagina Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 (endret) Nå har jeg ikke heller sagt noe at mutilate er dårlig i end-game eller PVP, har jeg det? hadde ikke spilt mutilate selv da imo. Hvem som spiller combat i PVP? do you? tviler. Joak, kan vel si meg enig i spillestil, noen liker å ta 1 og 1 mob av gang, noen liker å pulle seg flere å ta dem raskt. Endret 14. februar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Noen som hadde giddet å sette opp et bra rogue specc designet for heroics? Bruker ikke roguen til noe annet, og sånn gear messig har den litt t9, men mest random drops fra heroics. Alle speccs jeg ser rundt fordi er lagt opp for raiding, så tenkte kanskje at jeg kunne putta noen poeng litt annerledes. Dessverre har jeg ikke satt meg så veldig inn i rogue ennå, så derfor jeg spørr om hjelp. Spillet combat nå, men er villig til å prøve noe annet om det gir DPS upgrade. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Har ett noob "problem": Gjorde nettopp de oppdragene som ender med at man mister muligheten til å "stealth'e" og man må til Tarren Mill for å kurere det, men slik jeg forsto det så skulle man lære å putte gift på våpen når man gjør det men jeg fikk ikke noe ny skill eller noe. Hva må jeg gjøre? Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kjøp poisons av poison vendor. Dessuten kan du få en shaman/druid til å kurere giften. Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Kjøp poisons av poison vendor. Dessuten kan du få en shaman/druid til å kurere giften. Giften fikk jeg kurert ved å gjøre oppdraget. Jeg trodde det poison greiene var en skill eller noe. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 14. februar 2010 Del Skrevet 14. februar 2010 Rogue1 Denne levlet jeg for noen år siden, and gjett hvilke spec jeg fant ut var best? combat.Rogue2 Denne levlet jeg for 1? år siden, var twink 39 en stund med subletly spec, skiftet deretter til mutilate men endte til slutt som combat bare fordi det gikk fortest, ville liksom komme til 80 fort som mulig. Går bare utifra det jeg har opplevd gjennom mine rogue levlingstid og deler gjerne det med andre, vet om mange andre som også mener combat er best overall men, mutilate kan være mer morsomt å levle med. Sjekk alle end-game og PvP oversikter. Mutilate leder overalt. Når det kommer til levling, er spec det du gjør det til selv - noen er mer effektive med combat, noen med mutilate. Enkelt og greit fordi det er så store forskjeller å spillestil. Muti leder ikke lenger i pve. combat med bis gear ligger foran muti slik det er nå. bare se ICC lootable. må si combat har en fordel når det gjelder loot der inne.. mye arp. det som er fordelen med combat i leveling er at du ikke trenger noe fokus lenger. stresse med å holde seg bak mobs. selv anbefaler jeg alle å levele som combat med såklart teste alle andre specs og ha det gøy. men for å levle fort. har combat helt klart en fordel imo. Lenke til kommentar
Sati Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Trenger da ikke holde deg bak mobs som mutilate når du levler. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Rogue1 Denne levlet jeg for noen år siden, and gjett hvilke spec jeg fant ut var best? combat.Rogue2 Denne levlet jeg for 1? år siden, var twink 39 en stund med subletly spec, skiftet deretter til mutilate men endte til slutt som combat bare fordi det gikk fortest, ville liksom komme til 80 fort som mulig. Går bare utifra det jeg har opplevd gjennom mine rogue levlingstid og deler gjerne det med andre, vet om mange andre som også mener combat er best overall men, mutilate kan være mer morsomt å levle med. Sjekk alle end-game og PvP oversikter. Mutilate leder overalt. Når det kommer til levling, er spec det du gjør det til selv - noen er mer effektive med combat, noen med mutilate. Enkelt og greit fordi det er så store forskjeller å spillestil. Muti leder ikke lenger i pve. combat med bis gear ligger foran muti slik det er nå. bare se ICC lootable. må si combat har en fordel når det gjelder loot der inne.. mye arp. det som er fordelen med combat i leveling er at du ikke trenger noe fokus lenger. stresse med å holde seg bak mobs. selv anbefaler jeg alle å levele som combat med såklart teste alle andre specs og ha det gøy. men for å levle fort. har combat helt klart en fordel imo. Yo dawg this is wotlk, not tbc. Muti kan gjøres fra alle "vinkler" Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 15. februar 2010 Del Skrevet 15. februar 2010 Hm. Er det noe poeng i å gjøre klasse-questene bortsett fra XP? Ender man opp med noe nødvendig til slutt eller er det bare vanlige quester? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hm. Er det noe poeng i å gjøre klasse-questene bortsett fra XP? Ender man opp med noe nødvendig til slutt eller er det bare vanlige quester? Wowhead. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Hm. Er det noe poeng i å gjøre klasse-questene bortsett fra XP? Ender man opp med noe nødvendig til slutt eller er det bare vanlige quester? Wowhead. Det der hjalp jo mye... Nei, ser ikke noe vits å gjøre class quests... gjorde det med min rogue likevel, siden jeg var i området. Lenke til kommentar
Hakasu Skrevet 16. februar 2010 Del Skrevet 16. februar 2010 Før i tiden måtte man gjøre dem for å få poisons. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Begynner å nærme meg hardcap på armorpen nå. Er sykt hvor mye DPS increase en Fractured Cardinal er nå. 12500 dps er ikke lenger å overdrive. Nå kan Lich King se å gi meg øksa hans. Må være fantastisk å gjøre mest dps av alle combat rogues i verden, siden det er kun en eneste parse av en combatrogue som gjør over 12.500 dps på worldoflogs (festergut/saurfang)? Men du mente kanskje på blood queen eller twins? Er også veldig spent på å se armory med 1300 apr, som du har lovet oss. Venter i spenning. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Er også veldig spent på å se armory med 1300 apr, som du har lovet oss. Venter i spenning. Akkurat dette skal vel gå greit. Deathbringers will, Band of Victory og full Arp gemming så er man på god vei, finnes jo masse leather med ArP. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Neppe, link nu armory og mutilate kompisen din sin ;p Lenke til kommentar
TaigaH Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 _Banner_ of Victory bruker du ikke om du har gear nok til å nærme deg arp hard cap, flere andre trinkets som er altfor gode. Er du heldig å raide i en guild uten en feral druid og som den eneste combat roguen så kan du begynne å nærme deg hardcap. Hjelper om du har flaks med drops og har cleara alt av icc25 siden starten og gjorde noen hardmodes uka her. http://armory.wow-europe.com/character-she...de&cn=Maeil 1363 arp, bare ett hardmode 25 item. Har en combat rogue i guilden med hardmode Deathbringer, men vi har hatt meget lite arp leather drops, så han sitter på 1050 arp eller noe. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. februar 2010 Del Skrevet 17. februar 2010 Blir ikke noe pes å nå hardcap Venter bare på DW. Og ja, jeg er eneste combat rogue Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 (endret) Må være fantastisk å gjøre mest dps av alle combat rogues i verden, siden det er kun en eneste parse av en combatrogue som gjør over 12.500 dps på worldoflogs (festergut/saurfang)? Men du mente kanskje på blood queen eller twins? Er også veldig spent på å se armory med 1300 apr, som du har lovet oss. Venter i spenning. Mener selføgelig Festegut. Å om du ikke er helt tett i pappen så veit du at de fleste guilds ikke uploader til World of logs Å om du er desperat etter å finne meg på armory så er det massevis av linker i denne tråden. Sa heller aldri at jeg har klart 12 5000 dps, jeg sa at det ikke lenger var å overdrive, fordi det er fullt mulig. Men skills drar deg bare så langt, du må jo faktisk ha litt flaks i forhold til procs også. Men er hellig overbevist at jeg fint kunne klart å presse meg oppi 12000 selv uten mye flaks. Men denne uka var jeg ikke med på festergut, så kan ikke helt briefe med noe statistikk. Beste sålangt er forøvrig på festergut å 11125, det er uten enhancement shammy og helt uten bloodlust. Så med det så kan du skjønne at 12000 burde jo ikke være noe problem. Endret 18. februar 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Begynner å nærme meg hardcap på armorpen nå. Er sykt hvor mye DPS increase en Fractured Cardinal er nå. 12500 dps er ikke lenger å overdrive. Nå kan Lich King se å gi meg øksa hans. Må være fantastisk å gjøre mest dps av alle combat rogues i verden, siden det er kun en eneste parse av en combatrogue som gjør over 12.500 dps på worldoflogs (festergut/saurfang)? Men du mente kanskje på blood queen eller twins? Er også veldig spent på å se armory med 1300 apr, som du har lovet oss. Venter i spenning. Jeg fant rogues med mer dps på både saurfang og festergut :S Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 18. februar 2010 Del Skrevet 18. februar 2010 Har fått Roguen min til lvl 18, noen tips? Hva skal jeg bruke og ikke bruke? Har poengene i combat. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå