.Butthead. Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 (endret) nvm Endret 4. februar 2010 av .Butthead. Lenke til kommentar
eSb Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Så man bruker 1.80 på begge da? Trege daggers i begge hender. Visst du mener for PvP ja, men 2x 1.8 daggers for PvE er crap. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Begynner å nærme meg hardcap på armorpen nå. Er sykt hvor mye DPS increase en Fractured Cardinal er nå. 12500 dps er ikke lenger å overdrive. Nå kan Lich King se å gi meg øksa hans. Lenke til kommentar
wampster Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 er det combat som er top-notch nå? eller er mut fortsatt litt forran? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Combat er forran når du får mye armorpen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nja skeptisk, vanskelig å si vil jeg tro, har følelse at mutilate vil være litt foran med ordentlig daggers. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. februar 2010 Del Skrevet 11. februar 2010 Nja skeptisk, vanskelig å si vil jeg tro, har følelse at mutilate vil være litt foran med ordentlig daggers. Nope! Du kan teste med spreadsheets, å alle viser at Combat går ifra Mutilate med rundt 400-500 med high-end gear. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Jeg kommer til å rerolle fra combat til mutilate av den enkle grunnen jeg kommer til og skaffe T2 daggers (250dps) og ikke tilgang til 250 dps økser så vil nok ende opp med mer dps på den måten. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Usikker på spreadsheet, tror de skal være ganske like sist jeg sjekket men men, mulig combat er litt foran. Spiller begge specs på min rogue så, går som oftest mutilate på single target ting. Lenke til kommentar
[StK]Bountyhunter(BF:V) Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Jeg respecca combat som ms nå ettersom jeg gjør arena og har 1 pvp spec så trenger en universal pve spec. Combat er ok på alle fights, mens mutilate virkelig er konge på faceroll bosser. På bosser med hurtige target switches så er muti sub par så combat er best overall imo. Var heldig i går, sverdet fra saurfang + øksa fra gunship droppa, fikk også nok badges til t10 headen. Så bikka 5.8k gearscore i combat gear. Hvilken setup spiller du Rostad? Jeg spiller spriest rogue i 2s for øyeblikket og finner det veldig morsomt og kompetativt. Edit: Combat er rundt 500dps under mutilate i BIS gear. Endret 12. februar 2010 av [StK]Bountyhunter(BF:V) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Etter hva jeg klarer å komme frem til havner BiS optimalt på 14311 DPS og Mutilate 13875. Combat will scale bedre med de aller fleste buffs og det aller meste av gear. Men mulig jeg har helt feil. Jeg har iallefall passert mutilate roguen i guilden vår. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Link roguen din og mutilate, kanskje det er gear som skiller dere to. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Selvfølgelig er det gear som gjør det. Men ikke fordi mitt er bedre, men fordi gearet er mer egna til Combat (Omtrent alt i ICC er jo det). Å fordi EP verdien på armorpen er sinsykt høy nå når jeg nærmer meg 1300. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Er nysgjerrig, kan jeg får se deres rogues, synes selv min er ganske grei selvom jeg ikke raider med aktive guilds. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Du kan få se min shit rogue med alt for mye EXP har akuratt blitt med en i casual guild har ikke tatt mer en Sarufang i 25 man så. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...p;cn=Sn%C3%B8rr Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvilken setup spiller du Rostad? Jeg spiller spriest rogue i 2s for øyeblikket og finner det veldig morsomt og kompetativt. Spiller ikke aktivt 2v2, booster bare folk til 1800 - 2000 men spilte med en disc priest. Er RMP i 3v3 jeg fokuser på. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 (endret) Må nasre få loggas inn å askifte geasr. edit DET ER NO ASERIØAST GASLT MED TASASTASTURET. HVAS FASEN. HASHAS, ASÅ KOMIASK. FASEN TRÅDLØAS DRITT TASASTASTUR, GÅR IKKE ASNN Å ÅPNE DET OPP ELLER. enter er blitt til hvilemoduas, askasper lettere problemer. Endret 12. februar 2010 av Neppe Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Må nasre få loggas inn å askifte geasr. edit DET ER NO ASERIØAST GASLT MED TASASTASTURET. HVAS FASEN. HASHAS, ASÅ KOMIASK. FASEN TRÅDLØAS DRITT TASASTASTUR, GÅR IKKE ASNN Å ÅPNE DET OPP ELLER. enter er blitt til hvilemoduas, askasper lettere problemer. huh, ka faen har du røykt ^^ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 12. februar 2010 Del Skrevet 12. februar 2010 Hvilken setup spiller du Rostad? Jeg spiller spriest rogue i 2s for øyeblikket og finner det veldig morsomt og kompetativt. Spiller ikke aktivt 2v2, booster bare folk til 1800 - 2000 men spilte med en disc priest. Er RMP i 3v3 jeg fokuser på. Booster sånne som priesten min Lenke til kommentar
Pokey Skrevet 13. februar 2010 Del Skrevet 13. februar 2010 (endret) Trenger litt hjelp i form av tips/kritikk/flaming. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...dge+of+Eternity Gjør alt for lite damage synes jeg. Er klar over en liten fatal glipp mellom spec og glyph. Ignorer glypene Trenger i tillegg en ny dagger som erstatter den der driten som gir intellect. Hva slags bør jeg gå for og hvor får jeg tak i denne? Endret 13. februar 2010 av ArilC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå