Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er jo setbonus

 

(2) Set: Your normal melee swings have a chance to invigorate you, healing you for 90 to 110.

(4) Set: Your Backstab, Sinister Strike, and Hemorrhage critical hits cause you to regian 5 energy.

(6) Set: Reduces threat from your Backstab, Sinister Strike, Hemorrhage and Eviscerate abilities.

(8) Set: Your Eviscerate has a chance per combo point to reveal a flaw in your opponent's armor, granting a 100% critical hit chance for your next Backstab, Sinister Strike or Hemorrhage.

 

Har skrevet ned dette fra nyeste screenshots, så om det er skrivefeil er det pga meg.

Lenke til kommentar
2 og 4 set bonusene er så utrolig nice! bare så synd du ikke kan kombinere med 5 NS for å får 120 energy med sealfate build :(

 

eller kan du? er jo 9 biter i det nye settet... hmm

6092238[/snapback]

 

Du kan bruke 5 NS og 3 tier3 + tier3 ringen. Da får du 4 og 5 set bonus.

Lenke til kommentar

Enig, valgte sverd og dps`en steg betraktelig.

 

Heart of the Mountain Questet i Blackrock Depths gjorde jeg nettopp solo på 57, dreper 1 dør , dreper 1, dør dreper 1 dør fikser med field rep bot , dreper 1 dør . Rydda hele vegen til coffer room og alle cellene til høyre . Tok 4 timer og kostet 16g totalt i rep :devil: Rogue power

 

Og da jeg skulle skaffe burning essens spawner moben på det ene av 6 steder man ikke kan ta solo- Typisk.

Endret av War
Lenke til kommentar

Hepps til alle rogues!

 

Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen. Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot. Helst så lite komplekst som mulig :)

 

Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord.

 

Mvh Sovena, lvl 31 rogue.

Lenke til kommentar
Hepps til alle rogues!

 

Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen.  Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot.  Helst så lite komplekst som mulig :)

 

Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord.

 

Mvh Sovena, lvl 31 rogue.

6111181[/snapback]

 

Stunwatch(denne anbefaler jeg), ellers har jo du CCwatch

Lenke til kommentar
Man vet jo hva knappene gjør , det kommer automatisk etter hvert.

Man bare "føler/vet" hvor lang tid det er igjen.

6112158[/snapback]

Så du sitter å teller CP? :p

 

StunWatch er vel den eneste addonen jeg føler meg avhengig av, kjekt å vite akkurat når du skal ta kidney shot så priesten du fighter mot ikke får smelt inn fear osv ;)

Lenke til kommentar
Hepps til alle rogues!

 

Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen.  Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot.  Helst så lite komplekst som mulig :)

 

Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord.

 

Mvh Sovena, lvl 31 rogue.

6111181[/snapback]

 

Stunwatch(denne anbefaler jeg), ellers har jo du CCwatch

6111301[/snapback]

 

Takk skal du ha, den virka kjempefint. Akkurat hva jeg leita etter :)

 

Lastet ned den samt en som visste combopoints som litt større ikoner, veldig kjekt syns jeg. Ellers liker jeg ikke å være noe særlig avhengig av add-ons, bruker bare SorrensHunterTimers på mainen, det er alt.

Lenke til kommentar
Drøyt mye fett der, eneste som skuffa litt var Midnight Haze. Ikke stort å hoppe i taket over om man har Lok'Amir

6118879[/snapback]

 

Sant nok - minimal forskjell. Gjerne på en av de tidlige encounterne i Naxxramas -før man støter på første "cockblock"; er rimelig sikker på at de slenger inn noe ala Vael/Huhuran etc.

 

Har jeg "The Hungering Cold" innen neste sommer skal jeg nå si meg godt fornøyd :p

Lenke til kommentar
Ja, selv om jeg etter nå over et år med wow har den "innebygde" timern, slik som War påpekte, så er det kjekt å time det ekstra godt i pvp.

6115532[/snapback]

Enn hvis talents ikke proccer? Altså talents som adder cp til target. Timeren er kjekt i pvp, men jeg bruker den mest til å skjekke cooldowns til fienden min. Feks, mage og blink.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...