Acurus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Ja var rart det ikke var noe ressistance der, ikke noe set bonus heller.. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 Setbonus Resistance vet jeg ikke noe om.. Men trur at tier 3 settene ikke er helt ferdige. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 De såg jo ganske frakke ut da! Men her har de gjordt det igjen.. Evi scaler ikke med utstyr så de har gitt buff med gear.. Ikke noe særlig for oss som ikke er i noe hard hardcore guild.. Lenke til kommentar
DeeTee Skrevet 12. mai 2006 Del Skrevet 12. mai 2006 Er jo setbonus (2) Set: Your normal melee swings have a chance to invigorate you, healing you for 90 to 110. (4) Set: Your Backstab, Sinister Strike, and Hemorrhage critical hits cause you to regian 5 energy. (6) Set: Reduces threat from your Backstab, Sinister Strike, Hemorrhage and Eviscerate abilities. (8) Set: Your Eviscerate has a chance per combo point to reveal a flaw in your opponent's armor, granting a 100% critical hit chance for your next Backstab, Sinister Strike or Hemorrhage. Har skrevet ned dette fra nyeste screenshots, så om det er skrivefeil er det pga meg. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 2 og 4 set bonusene er så utrolig nice! bare så synd du ikke kan kombinere med 5 NS for å får 120 energy med sealfate build eller kan du? er jo 9 biter i det nye settet... hmm Lenke til kommentar
likferd Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 2 og 4 set bonusene er så utrolig nice! bare så synd du ikke kan kombinere med 5 NS for å får 120 energy med sealfate build eller kan du? er jo 9 biter i det nye settet... hmm 6092238[/snapback] Du kan bruke 5 NS og 3 tier3 + tier3 ringen. Da får du 4 og 5 set bonus. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 Speccet nettopp til sword, og det var deilig. Lenke til kommentar
War Skrevet 13. mai 2006 Del Skrevet 13. mai 2006 (endret) Enig, valgte sverd og dps`en steg betraktelig. Heart of the Mountain Questet i Blackrock Depths gjorde jeg nettopp solo på 57, dreper 1 dør , dreper 1, dør dreper 1 dør fikser med field rep bot , dreper 1 dør . Rydda hele vegen til coffer room og alle cellene til høyre . Tok 4 timer og kostet 16g totalt i rep Rogue power Og da jeg skulle skaffe burning essens spawner moben på det ene av 6 steder man ikke kan ta solo- Typisk. Endret 13. mai 2006 av War Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hepps til alle rogues! Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen. Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot. Helst så lite komplekst som mulig Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord. Mvh Sovena, lvl 31 rogue. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Hepps til alle rogues! Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen. Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot. Helst så lite komplekst som mulig Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord. Mvh Sovena, lvl 31 rogue. 6111181[/snapback] Stunwatch(denne anbefaler jeg), ellers har jo du CCwatch Lenke til kommentar
War Skrevet 15. mai 2006 Del Skrevet 15. mai 2006 Man vet jo hva knappene gjør , det kommer automatisk etter hvert. Man bare "føler/vet" hvor lang tid det er igjen. Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Man vet jo hva knappene gjør , det kommer automatisk etter hvert. Man bare "føler/vet" hvor lang tid det er igjen. 6112158[/snapback] Så du sitter å teller CP? StunWatch er vel den eneste addonen jeg føler meg avhengig av, kjekt å vite akkurat når du skal ta kidney shot så priesten du fighter mot ikke får smelt inn fear osv Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Ja, selv om jeg etter nå over et år med wow har den "innebygde" timern, slik som War påpekte, så er det kjekt å time det ekstra godt i pvp. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Hepps til alle rogues! Vil bare beklage om det står tidligere i topicen, men fant det ikke ved søk-funksjonen. Det jeg leiter etter er en add-on som viser hvor lang tid div spells/casts varer, som for eks Cheap Shot og Kidney Shot. Helst så lite komplekst som mulig Fant ikke noe på curse gaming ved rouge + timers som søkeord. Mvh Sovena, lvl 31 rogue. 6111181[/snapback] Stunwatch(denne anbefaler jeg), ellers har jo du CCwatch 6111301[/snapback] Takk skal du ha, den virka kjempefint. Akkurat hva jeg leita etter Lastet ned den samt en som visste combopoints som litt større ikoner, veldig kjekt syns jeg. Ellers liker jeg ikke å være noe særlig avhengig av add-ons, bruker bare SorrensHunterTimers på mainen, det er alt. Lenke til kommentar
Flexi Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Finnes det en oppdatert versjon av StunWatch? Den jeg bruker nå er flere måneder gammel. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Stikk-Kont@kten: Navnet på addonen som viste litt større cp's? Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 16. mai 2006 Del Skrevet 16. mai 2006 Jeg bare håper at "The Hungering Cold" ikke blir justert ned; "Supposed Kel'Thuzad Drops" - Kingsfall er jo ikke dårlig den heller - vi får se om et par måneder om stats er justert eller ikke. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Drøyt mye fett der, eneste som skuffa litt var Midnight Haze. Ikke stort å hoppe i taket over om man har Lok'Amir Lenke til kommentar
Gnurk Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Drøyt mye fett der, eneste som skuffa litt var Midnight Haze. Ikke stort å hoppe i taket over om man har Lok'Amir 6118879[/snapback] Sant nok - minimal forskjell. Gjerne på en av de tidlige encounterne i Naxxramas -før man støter på første "cockblock"; er rimelig sikker på at de slenger inn noe ala Vael/Huhuran etc. Har jeg "The Hungering Cold" innen neste sommer skal jeg nå si meg godt fornøyd Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 17. mai 2006 Del Skrevet 17. mai 2006 Ja, selv om jeg etter nå over et år med wow har den "innebygde" timern, slik som War påpekte, så er det kjekt å time det ekstra godt i pvp. 6115532[/snapback] Enn hvis talents ikke proccer? Altså talents som adder cp til target. Timeren er kjekt i pvp, men jeg bruker den mest til å skjekke cooldowns til fienden min. Feks, mage og blink. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå