Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rupture går vel tidlig ut på dato når du nærmer deg i245 gear og t9.

4 set bonus på t10 burde være noe med Rupture, så vi hadde fått det tilbake i rotation. For fy faen det er kjedelig å være godt geara rogue for tida.

Hehe, sinister strike eller mutilate spam... Jeg er helt enig. :)

Lenke til kommentar
Er så ensformig å være rogue nå at jeg mister konsentrasjonen på fights som Saurfang. Trykker jo bare på 2 knapper så pluselig glemmer jeg å refreshe HFB eller noe på grunn av at tankene flyr andre steder.

Konsentrasjonsvansker? :) Jeg multitasker gjerne på den fighten, fordi man ikke trenger å flytte seg, og bare kan spamme 2-3 knapper.

Lenke til kommentar

Muti rogues er jo lett å spille, holde snd og HFB oppe og spamme muti enevenom/rupture. Ligger stabilt på 2-2.3k dps på bosser som lvl 76 :0) og ca. 1800dps avg i instancen. Blitt bedt om å roe meg ned litt av enkelte tanker fordi jeg lager mer tps en de selv med tricks og feint på tank.(Dårlige tanker spørr du meg :p )

Lenke til kommentar
Sånn seriøst ville jeg respecca til noe sånt som dette. 8/51/5 vet ikke om det er det beste av det beste, men skal hvertfall være bedre enn det du har satt sammen der. Åssen rotation bruker du?

SS til 2 CP, SnD, SS til 5, Rupture i instancer, men når jeg levler er det SS til 1 CP, SnD, SS til 3-4 CP og Evis. De fleste mobs er døde lenge før jeg når 5 CP :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...