Lightningwolf Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Rogue Power Bars. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Rupture går vel tidlig ut på dato når du nærmer deg i245 gear og t9. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Personlig synes jeg Needtoknow er bedre enn Rogue Power Bars. Enklere å sette opp, samt litt mer brukervennlig (Imo). Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Det kan vel fint være. Tester den jeg også da Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Rupture går vel tidlig ut på dato når du nærmer deg i245 gear og t9. 4 set bonus på t10 burde være noe med Rupture, så vi hadde fått det tilbake i rotation. For fy faen det er kjedelig å være godt geara rogue for tida. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Rupture går vel tidlig ut på dato når du nærmer deg i245 gear og t9. 4 set bonus på t10 burde være noe med Rupture, så vi hadde fått det tilbake i rotation. For fy faen det er kjedelig å være godt geara rogue for tida. Hehe, sinister strike eller mutilate spam... Jeg er helt enig. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Er så ensformig å være rogue nå at jeg mister konsentrasjonen på fights som Saurfang. Trykker jo bare på 2 knapper så pluselig glemmer jeg å refreshe HFB eller noe på grunn av at tankene flyr andre steder. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Er så ensformig å være rogue nå at jeg mister konsentrasjonen på fights som Saurfang. Trykker jo bare på 2 knapper så pluselig glemmer jeg å refreshe HFB eller noe på grunn av at tankene flyr andre steder. Konsentrasjonsvansker? Jeg multitasker gjerne på den fighten, fordi man ikke trenger å flytte seg, og bare kan spamme 2-3 knapper. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Ikke til vanlig nei. Sliter litt med å gjøre det samme over lengre tid uten å gå i surr da. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Kan noen fortelle meg hva jeg gjør feil med roguen min? Jeg har ikke spilt noe særlig på'n på ei stund, og så tok jeg noen instancer i dag og havnet under tanken på dps hver bidige gang. 500 dps på lvl 73 synes jeg er litt lite. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Jeg kan finne deg med min ingame og lære deg "the hard way" Kan til og med bruke PvE rotation. Endret 5. januar 2010 av Lightningwolf Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ha ha, ganke meg mener du? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sånn seriøst ville jeg respecca til noe sånt som dette. 8/51/5 vet ikke om det er det beste av det beste, men skal hvertfall være bedre enn det du har satt sammen der. Åssen rotation bruker du? Lenke til kommentar
Lolliken Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Muti rogues er jo lett å spille, holde snd og HFB oppe og spamme muti enevenom/rupture. Ligger stabilt på 2-2.3k dps på bosser som lvl 76 :0) og ca. 1800dps avg i instancen. Blitt bedt om å roe meg ned litt av enkelte tanker fordi jeg lager mer tps en de selv med tricks og feint på tank.(Dårlige tanker spørr du meg ) Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Sånn seriøst ville jeg respecca til noe sånt som dette. 8/51/5 vet ikke om det er det beste av det beste, men skal hvertfall være bedre enn det du har satt sammen der. Åssen rotation bruker du? SS til 2 CP, SnD, SS til 5, Rupture i instancer, men når jeg levler er det SS til 1 CP, SnD, SS til 3-4 CP og Evis. De fleste mobs er døde lenge før jeg når 5 CP Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Tror ikke du får noe ut av Rupture i 5 mans instancer, mobs dør for fort. Rupture er vel DPS loss så lenge den ikke får gå full duration. Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Hmm, bruker det hovedsaklig på bosser da, der tikker de ut, får ikke tatt de ut helt på trash, så der ender jeg bare med å fornye SnD eller forhåpentligvis rekke en Evisc. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Bruker man rupture i det hele nu for tiden? trodde det var bare dps lose uansett level og spec ;> Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Ikke vet jeg. Jeg har ikke oppdatert meg på sånt, jeg har ikke spilt på roguen på et halvt års tid eller noe, innbilte meg at det fortsatt var likandes Lenke til kommentar
nagina Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 (endret) Combat http://www.wowhead.com/?talent#fhg00tLZMgVo0cxqru0xRt:Nhk Mutilate http://www.wowhead.com/?talent#f0ec0egoVboIuVo0xV0xcZb:TIp Hvordan var det glacing blows funker igjen? altså mye skal det være, ser at jeg hadde 22% på saurfang sist (om jeg ikke husker heilt feil) og det sies at det skal være 24%? kas stat som er lav da? Endret 5. januar 2010 av nagina Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå