Sink Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 De som lærer deg det andre pleier å si hvor du finner de forskjellige tinga, gå å prat med trainern igjen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Tror det er i Undercity. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg likte best å levle som combat med sverd. Er det combat som gjør mest skade? Vil levle greiest mulig. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 minst mulig tenking, trenger ikke bruke stealth heller. sinister strike og slice and dice er det eneste som blir brukt Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Assasination og mutilate kan også være veldig morsomt når du etterhvert kommer deg forbi level 60 Ellers er vel combat det enkleste å levle som da det er som sink sier, bare å spamme sinister strike og holde slice and dice i gang. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Noen som gidder sette opp en talent-spec for meg, så jeg får plassert poengene rimelig bra? Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 http://eu.wowarmory.com/character-talents....kir&group=1 Tror det er speccen som er mest brukt i hvertfall. Vet ikke om det er den beste. Det er også min rogue! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Eller: http://eu.wowarmory.com/character-talents....8rr&group=1 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 26. desember 2009 Del Skrevet 26. desember 2009 Tyty! Hva er det som gjelder for rogue når det kommer til agility, stamina etc? Kan sikkert google, men dere er jo så snille og hjelpsomme her Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Agility og ap. Kanskje arp hvis du har trinket! Lenke til kommentar
Petter Skrevet 27. desember 2009 Del Skrevet 27. desember 2009 Sats på agi når du lvler når du kommer til 80 må du nesten se hvilke spec du skal satse på og deretter velge stats. Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan jeg få noen tips om rotation på roguen min? fikk ikke over 4,7k på saurfang, men rekorden min er 7,6k på anub i naxx10. Også hvordan poisons burde jeg egentlig bruke nå? Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly? Lenke til kommentar
Sati Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan jeg få noen tips om rotation på roguen min? fikk ikke over 4,7k på saurfang, men rekorden min er 7,6k på anub i naxx10. Også hvordan poisons burde jeg egentlig bruke nå? Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly? Akkurat det kan jeg ikke svare på siden jeg ikke har spilt rogue på en stund, men jeg sjekka armory på deg og vil råde deg til å bytte ut hit-trinketen. Om du ikke har noen andre så er vel ikke Nobels Deck så vanskelig å få tak i Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan jeg få noen tips om rotation på roguen min? fikk ikke over 4,7k på saurfang, men rekorden min er 7,6k på anub i naxx10. Også hvordan poisons burde jeg egentlig bruke nå? Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly? http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_3_a/ Du bruker spec og gems som var best for forrige patch, så les litt om hva som er best nå. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly? Jepp! Det er fordi at når deadly har 5 stacks, så proccer main hand poison fra OH også. Og om du har poision tallents, så har instant poison minst like stor hit sjanse som wound, om ikke større, og mer dmg. Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 (endret) Skal specce 20/51/0 nå. Dette er rotation min: garrote - sinsister strike til 2-4 cp - SnD- sinister strike til 3-5 cp-rupture- hvis slice and dice'en ikke er påvei til og gå ut bruker jeg eviscerate. osv.. bruker også killingspree og andre ting i mellom dette. En annen rotation jeg burde bruke eller skal jeg forsette? Edit: Hvor kan jeg få en bedre trinket? Edit: Står på siden du anbefalte at gemsa mine er bra da? Endret 29. desember 2009 av Michaelsk8 Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Jeg dropper garrote siden det tar 10år og komme fram til target som combat. Så sinister > snd 1cp > sinister til snd går ut (4-5cp)> sinister 5cp > evicserate. Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 29. desember 2009 Del Skrevet 29. desember 2009 Ingen bleeding? Kan jeg få noen gode addons til slice and dice timer osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå