Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan jeg få noen tips om rotation på roguen min?

fikk ikke over 4,7k på saurfang, men rekorden min er 7,6k på anub i naxx10. Også hvordan poisons burde jeg egentlig bruke nå? Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly?

Akkurat det kan jeg ikke svare på siden jeg ikke har spilt rogue på en stund, men jeg sjekka armory på deg og vil råde deg til å bytte ut hit-trinketen. Om du ikke har noen andre så er vel ikke Nobels Deck så vanskelig å få tak i :)

Lenke til kommentar
Kan jeg få noen tips om rotation på roguen min?

fikk ikke over 4,7k på saurfang, men rekorden min er 7,6k på anub i naxx10. Også hvordan poisons burde jeg egentlig bruke nå? Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly?

http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_3_a/

Du bruker spec og gems som var best for forrige patch, så les litt om hva som er best nå.

Lenke til kommentar
Kan noen forklare hvorfor instant i MH og deadly i OH er bedre enn wound og deadly?

Jepp! Det er fordi at når deadly har 5 stacks, så proccer main hand poison fra OH også. :) Og om du har poision tallents, så har instant poison minst like stor hit sjanse som wound, om ikke større, og mer dmg.

Lenke til kommentar

Skal specce 20/51/0 nå. Dette er rotation min:

garrote - sinsister strike til 2-4 cp - SnD- sinister strike til 3-5 cp-rupture- hvis slice and dice'en ikke er påvei til og gå ut bruker jeg eviscerate. osv.. bruker også killingspree og andre ting i mellom dette. En annen rotation jeg burde bruke eller skal jeg forsette?

Edit: Hvor kan jeg få en bedre trinket?

Edit: Står på siden du anbefalte at gemsa mine er bra da?

Endret av Michaelsk8
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...