Petter Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 Merker selv at jeg critter mye høyere etter at jeg begynte å putte på APR gems Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. desember 2009 Del Skrevet 17. desember 2009 betyr det at jeg bør regemme fra AP til ArP ?Jeg syntest selv at jeg ikke har så fryktelig mye AP at det gjør noe, og er usikker på om regemming ville være den rette tingen. Og Deadly MH instant OH rektig? og hva slags dps tror dere at jeg bør klare å opprettholde gjennom ett HELT raid, og på enkelbosser. PS : takk for svar Motsatt. Instant på MH og Deadlt på OH! Siden du har trinketen ville jeg gått arp all the way ja! Lenke til kommentar
Bredoc Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nå vet jeg ikke hvor langt dere har kommet i ICC, men har et spørsmål om dere har clearet det. Hvilken dps har du på en statisk fight som Deathbringer Saurfang? Jeg lurer, pga har selv kjørt på med agility isteden for apr. Tenker nå på 20/51/0 combat specen din, om du har prøvd den der. Ser ut til at jeg ikke er så langt etter deg gearmessig, så interessant å se hva apr gjør kontra agility. Ligger selv på 7700 - 7900 i den fighten. Endret 18. desember 2009 av Ashvan Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Nå vet jeg ikke hvor langt dere har kommet i ICC, men har et spørsmål om dere har clearet det.Hvilken dps har du på en statisk fight som Deathbringer Saurfang? Jeg lurer, pga har selv kjørt på med agility isteden for apr. Tenker nå på 20/51/0 combat specen din, om du har prøvd den der. Ser ut til at jeg ikke er så langt etter deg gearmessig, så interessant å se hva apr gjør kontra agility. Ligger selv på 7700 - 7900 i den fighten. Ligger på cirka det samme som combat. Ville ligget på 10-11,000 dps om jeg gikk assassination, med ap og haste, men igjen, respecce for akkurat den bossen? Og ikke minst regemme å skaffe nye trinkets, om du ikke har. Endret 18. desember 2009 av Mauro Lenke til kommentar
Petter Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 ligger på rundt 6-7k rundt på de andre bossene er det ca 5-6 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når dere sier 7700-7900, tenker dere på 10man? Med riktig buffs så har jeg ingen problemer med å komme meg over 9000, da tenker jeg på 25 man. På 10 man vil det selvfølgelig hoppe enn 1000 ned, avhengig av hvilke buffs du har med det. Det er combat rogue 20/51/0 arpen gemma atm. Lenke til kommentar
Bendelormen Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Når dere sier 7700-7900, tenker dere på 10man? Med riktig buffs så har jeg ingen problemer med å komme meg over 9000, da tenker jeg på 25 man. På 10 man vil det selvfølgelig hoppe enn 1000 ned, avhengig av hvilke buffs du har med det. Det er combat rogue 20/51/0 arpen gemma atm. Heisann! Kunne du linka Armoryen din og fortalt rotation. Som du kanskje leste over er jeg veldig nyskjerrig på gearlevel osv før man begynner å gemme ArP. -Bendel Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 (endret) Min erfaring er at dps kan falle mye mer enn 1k fra 25 til 10-manns. Første saurfang lå jeg på 6,5k i 10-mann, da hadde vi kun enh. shaman som melee-buffer, denne uka lå jeg på 5,8k med bedre gear men da hadde vi kun feral druid for buffs. Det er egentlig vanvittig mange buffs tilgjengelig i et komplett raid, med fulle buffs ligger min potensielle dps på 8900 i følge spreadsheet, kun med de buffsa jeg hadde i forrige 10-manns raid (feral buffs, kings og might) faller den potensielle dpsen til 6400! Helt uten raid buff er potensiell dps på 4850... Dette er med combat 20/51 spec. Edit: Når det gjelder arpen så har valget blitt mye vanskeligere etter patch 3.3, siden poison er så stor del av dps nå. Forrige saurfang hadde vi to rogues, meg med den "nye" 20/51 speccen, og en combat rogue med 15/51/5, den klassiske speccen før patch. Jeg kjørte instant poison i MH, man brukte wound. I følge recount var poison 30% av min damage, for ham var det snaut 20%. Jeg satt før patch 3.3 på 70% passiv arpen, og arpen hadde desidert høyest verdi av mine stats. Etter patch fikk jeg faktisk "beskjed" fra dps-regnearket om å regemme alt til AP, selv om differansen er nokså liten (50-70 dps for full regem). Så når det gjelder råd for gemming av armor pen, så ville jeg sagt at man KUN skal gemme arpen hvis man har arpen-proc trinket, og da kun til softcap som er ca 700-750 avhengig av hvilken trinket man har. Det beste er uansett å laste ned et regneark som anbefaler gemming ut i fra ditt gear, dette finner du på rogue-forumet på elitistjerks.com. PS: Dette gjelder selvfølgelig kun combat rogues, for mutilate må man overhodet ikke gemme arpen. Endret 18. desember 2009 av abraxa Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Ligger også på rundt 9-10k på Saurfang, men jeg er Assasination ikke combat. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Bare søk etter Neppe på armory, i guildet Carpe Noctem. Sitter på en sånn pitteliten laptop, så er horibelt å navigere. Skjønner ikke at folk faktisk har lyst på sånne. Jævlig å skrive er det også Å til Abraxa ang armpen så har det alltid vært slik at du bare skal gemme OM du har en armpen trinket av type Grim Troll, Mjolnir og den nye i ICC 5 man, så det er ikke akkurat en nythet Jeg er sinsykt dårlig på å bruke spreadsheet, jeg synes det er noe herk hele dritten. Det er alltid avvik i alle spreadsheets som ikke gjør dem habile nok til å bruke (ifølge mitt vridde hodet), så jeg går mer for magefølelsen. For tida tenker jeg å gå for 700 armor pen med trinket (På gear), samt gemme AP og Haste. Jeg har i grunn alltid gått for det jeg tenker er best utifra hva jeg veit om klassen min, og jeg har vel ikke faila totalt enda. Selvfølgelig leser jeg også rundt om på nette hva andre rogues gjør, finner ofte tips der. Skal inrømme at gearet sånn som jeg har nå er helt forferdelig. Jeg har ikke brydd meg i det heletatt i 3.2, kanskje mye fordi at jeg har kun hat progress på Anub HC (Siden jeg ikke spilte i perioden fra toc kom, men begynte å spille i tiden Anub ble åpen på HC. Jeg har ikke peiling på hva slags gear som dropper der ifra. Det er nok en del gems jeg kanskje kunna ha fiksa på, og bytta ut noe av det gamle gearet. Jeg har rett og slett ikke bare gidda å brydd meg. Har satt meg opp en liten plan for ICC da, å har 68 emblems på vei mot hjelmen samt en token Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 Å til Abraxa ang armpen så har det alltid vært slik at du bare skal gemme OM du har en armpen trinket av type Grim Troll, Mjolnir og den nye i ICC 5 man, så det er ikke akkurat en nythet Det stemmer ikke, arpen var beste gem også for de uten trinket, vel og merke om du var over et visst nivå fra gear. Som sagt lå jeg på 70%+ arpen med kun toc10/badge gear, de som hadde togc25-gear kunne nærme seg hardcap selv uten trinket. Min gamle EP for arpen var ca 2.3, mens agi lå nede på 2.1-ish. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Igjen, så har ikke armorpen en statisk linje mtp hvor bra det er. Så jo, skulle du dra nytte av armorpen så skulle du ha T9 4 Setbonus samt en armorpen trinket. Å du kan regne så mye du vil med spreadsheets å hva faen, de vil alle vise feil mtp armorpen. Lenke til kommentar
abraxa Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 (endret) Igjen, så har ikke armorpen en statisk linje mtp hvor bra det er. Så jo, skulle du dra nytte av armorpen så skulle du ha T9 4 Setbonus samt en armorpen trinket. Å du kan regne så mye du vil med spreadsheets å hva faen, de vil alle vise feil mtp armorpen. Du har tydeligvis ikke peil, så det blir nytteløst å diskutere med deg. Selvfølgelig har ikke arpen en statisk linje (dette gjelder alle stats), det er derfor man bruker spreadsheets som tar hensyn til dette. Som jeg skrev gjaldt dette før 3.3, og da var det soleklart best å gemme arpen også uten trinket, når man hadde et visst nivå på gear (feks. T9.232 + badge gear). Med alt arpen gearet som dropper i icc så blir det helt sikkert mulig å nå hardcap på arpen uten proc-trinket. Det er alltid avvik i alle spreadsheets som ikke gjør dem habile nok til å bruke (ifølge mitt vridde hodet), så jeg går mer for magefølelsen. Ok... det sier vel det meste. Endret 19. desember 2009 av abraxa Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Eller gå for 100% passivt Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 19. desember 2009 Del Skrevet 19. desember 2009 Hvorfor gidder jeg? Du har tydeligvis ikke peil, så det blir nytteløst å diskutere med deg. Selvfølgelig har ikke arpen en statisk linje (dette gjelder alle stats) Feil det er derfor man bruker spreadsheets som tar hensyn til dette. Finn meg ett som er feilfritt! Som jeg skrev gjaldt dette før 3.3, og da var det soleklart best å gemme arpen også uten trinket Feil! Iallefall etter armorpen nerfen. når man hadde et visst nivå på gear (feks. T9.232 + badge gear). Her prøver du kanskje å få frem T9 4 Set bonusen, som var det de fleste gikk etter. Eller 1600 Agi uten gems også om jeg ikke husker heeelt feil. Men det var før armorpen nerfen. Med alt arpen gearet som dropper i icc så blir det helt sikkert mulig å nå hardcap på arpen uten proc-trinket. Ja? Det er alltid avvik i alle spreadsheets som ikke gjør dem habile nok til å bruke (ifølge mitt vridde hodet), så jeg går mer for magefølelsen. Ok... det sier vel det meste. Ja. Sier at det går faktisk ann å gjøre det bra uten å ha en 20 mb excel fil som regner ut alt for deg. Utrolig, er det ikke? Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Jeg ville ha Bow istedet for Thrown, men fikk det ikke til å funke, og nå funker ikke Thrown heller.. Hva kan jeg ha gjort, hvordan skal jeg få bow/thrown til å funke? (de er trent ja) Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Trykk på P og finn Throw eller Shoot der. Du må bruke Throw hvis du har Trhowing weapon equipped, eller Shoot hvis du har bow/gun. Husk også å putte riktig type ammo i ammo slot, ellers vil du ikke kunne skyte. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Hvor burde jeg sette poengene mine? Assassination, combat eller subtlety? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg likte best å levle som combat med sverd. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg har ikke fått trent sverd enda, hvor gjør jeg det? Trent alt bortsett fra sword.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå