Orcuz Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Aha =) da bruker man dobbelt instant også kjører på med evi da vil jeg tro =) Takk igjen Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Er ikke så mye vits i å kjøre deadly, er det? Mobs dør jo etter bare 1-2 ticks eller noe sånt. Ah, du har helt rett - om man levler er det gjerne bedre med DP/DP og Deadly Brew, kjørte det samme selv. Tenkte på raiding, jeg Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Armory Antar dette er rimelig med arp/agi for combat med grim toll, mer/mindre? Hvor mye gir egentlig trinketen etter nerf? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du får vel tilnærmet 100% ved trinketproc. Og du burde bytte ut Mark of Altformyehit, noe crap som Mirror of Truth for eksempel hadde du fått mer ut av. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Da har jeg prøvd muti, og guuuud så mye morsomere det er en combat. Du har masse crit, høye tall hele tiden, og du regenerer energy og combopoinst omtrent før du rekker å bruke det opp =) Mobs dør på 4-5 sek fra ambushen også så er jo ikke akkuratt lite effektivt heller. For å ikke snakke om at det var utrolig morro å hoppe på en stakkars mage som var 2 levler høyere en meg, var jo død før han skjønte hva som hadde skjedd =) Lenke til kommentar
Dezzik Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Du får vel tilnærmet 100% ved trinketproc. Og du burde bytte ut Mark of Altformyehit, noe crap som Mirror of Truth for eksempel hadde du fått mer ut av. Vet du om % du får i charvinduet er ganske nøyaktig da? Har hørt mange si den gir 43% og 48%, alt mulig egentlig. Tipper jeg beholder den til ICC eller den nye badge-trinketen minst, finner ikke så mye høyere på spreadsheet som er enkelt å få tak i. Selv greatness er bare 5-9 dps over. Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Ja, om man forutsetter at man ikke har fantastisk overcappet hit, så. Om du fjerner din hit trinket, skal du ligge midt i comfort-zonen for hit for rogues, du mister bare potensiell DPS av å være overcappet slik du er nå. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 noen som vet om en addon som viser hvilke skill du skal bruke neste? har det på druiden som viser hva som er best å bruke i rotation for å få best mulig dmg, finnes det i rogue også? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Vel sånt kan man ikke stole på, rotasjon foranderer seg jo hele tiden. Sett 1 regel, la energi stigo opp til 60-70 så brukt finisher, for eksempel. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 DPSen min gikk opp betraktelig i denne patchen. Pøsa på meg 10k på Saurfang, og 10k på Patchwerk etterpå. Combat 20/51/0 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Stor dps boost og bare specce fra combat til mutilate akkurat nå, om du har nogenlunde like gode daggere som ss-våpen. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan rot kjører dere etter patchen? har ikke fått spilt så mye så har ikke testet ut, normalt kjører jeg Wound på MH/OH uten rupture (combat) Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Veldig uenig Kan være så uenig du bare vil, men Mutilate er sånn omtrent 800 DPS over combat på bosser som Saurfang med gear for Mutilate. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Veldig uenig Kan være så uenig du bare vil, men Mutilate er sånn omtrent 800 DPS over combat på bosser som Saurfang med gear for Mutilate. Mente du var, eller er? Så må du huske at Saurfang er EN boss. Så hva faen har DET å si? Skal man basere ytelse ut ifra EN boss? Lenke til kommentar
Lunicks Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Hvordan rot kjører dere etter patchen? har ikke fått spilt så mye så har ikke testet ut, normalt kjører jeg Wound på MH/OH uten rupture(combat) Som combat? Da vil det definitivt lønne seg å bruke Deadly Poison i OH: Once stacked to 5 times, each application of Deadly Poison also causes the poison on the Rogue's other weapon to apply. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Da må jeg nok teste det nestegang:D Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Veldig uenig Kan være så uenig du bare vil, men Mutilate er sånn omtrent 800 DPS over combat på bosser som Saurfang med gear for Mutilate. Mente du var, eller er? Så må du huske at Saurfang er EN boss. Så hva faen har DET å si? Skal man basere ytelse ut ifra EN boss? Fra elitisjerks: Q: Okay, which of those specs does the most damage? A: Mutilate. Mutilate, mutilate, mutilate, mutilate, mutilate. It's, frankly, kinda stupidly good right now - current estimates put it as much as 15-20% ahead of Combat at the same gear level. If there's a fight where you absolutely need the cooldowns from Combat, it's not totally ridiculous to do so - Combat *did* get buffed since 3.2, meaning it's likely to continue to stack up very well against other classes. It's just that Mutilate is really, really, really good right now. One might reasonably expect it to get nerfed at some point. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Det ble nerfa da. Men er fortsatt litt foran combat. Combat er bare bedre på fights hvor du skifter target -mye- Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 (endret) Å hvor mange bosser i ICC er som Saurfang? Kan ikke si jeg ser på det som en ekstremt fortdel å ligge 5% forran på single target. Etter nerfen kan du gjøre opp det tapet du har på singletarget med bladeflurry på adds (siden alle snakker Saurfang som den nye patchwerk). Bare husk å respec 20/51/0 så du også kan dra nytte av buffen Rogues har fått. Til dere som siterer Elitist Jerks som sikkert går etter ett spreadsheet der optinale enveisforhold er utgangspunkte så synes jeg grunnlaget blir sykt svakt. Kanskje en god grunn til at jeg ikke liker Elitistjerks og spreadsheets. Så langt har det vist seg at Mutilate hadde en ganske stor fordel på Saurfang, og alle går bananas. Har mange av dere sett Mutilate rogues på Anub 25 HC f.eks? Det er liksom komplett panikk fordi de drar ifra en annen spec på EN boss. Mens Combat har hatt ekstreme fordeler i 3.2 på Jaraxxus, Twins, Anub (Tenker for deg meste togc). De fikk seg en liten buff, det var for mye så de justerte ned litt. Combat rogues fikk også en fin fin buff. Jeg klarte å pøse ut 14k på Anub i togc, det uten Adrenalin Rush glyph, med den kunne du fint ha plussa på litt til. Så til alle som for tida klager på mutilate er OP, så skal jeg være litt 14izz å si "l2p" PS! Det er ikke meninga å være totalt dust, jeg har bare sett meg litt lei på alle som OMG ZOMG MUTILATE ROGUES, A SINGLE TARGET PURE DPS CLASS THAT TOPS DAMAGE METERS ON SAURFANG, WHAT TO DO! Endret 11. desember 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå