Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne hvordan mutilate leveling er så mye mindre kjedelig enn combat.

Combat: Kidney -> SnD -> SS -> SS -> SS -> Evisc, eller noe sånt, avhengig av hp.

Muti: Kidney/Ambush -> SnD -> Muti -> Muti -> Evisc/Envenom, eller noe sånt, avhengig av hp. Envenom blir litt ubrukelig da du ikke får stacket opp så mange deadly poisons heller.

I tillegg har combat mye bedre/morsommere cooldowns: Adrenaline Rush, Blade Flurry og Killing Spree.

Edit: Stats for leveling (combat) er sånn ca. Agi/AP > Crit > Hit (før poison cap) > Exp > Hit (white cap) > Haste. Med andre ord er haste rimelig dårlig. Er ca. det samme for mutilate, men hit/exp kommer litt høyere. Bare sats på agility/ap og crit når du levler, ekke så vanskelig å se en upgrade.

Endret av Pug
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er jo de små snacks combat har som gjør det mer morsomt og ikke minst mer effektivt + mye lettere å spille.

Nei, det er nesten bare fordeler med combat med tanke på at man er små ny som rogue osv...

Subtlety er jo også alternativ:

http://www.wowhead.com/?talent#fhe00xZ0xZg0cdIhzdAzV

noe slikt.

Var selv mutilate en stund, syntes det var ganske bra men når jeg da skiftet til combat ble verden snudd opp/ned, det er altså såpass stor forskjell, anbefaler å styre unna mutilate spec mens ud levler, det er dessverre ikke så bra uansett hvordan du vender på det.

Lenke til kommentar

lvlet store deler av tiden opp til lvl 70 som combat eller subelty. For å være brutalt ærlig subelty er ett totalt ubrukelig tre, ihvertfall fra Preperation og videre ned.

Combat er ganske greit tre enkelt å holde styr på hva du skal bruke, men virket litt "treigt" i CP-oppbyggingen.

Byttet nå til mutilate, og må si jeg gliste litt hehe. Begynner med Ambush->S'n'D->muti,muti->enevenom/evis/rupture(hva som passer best med mob,stacks av poison etc). Mobsene går som oftest ned på en rotatsjon, temmelig raskt og greit :0) Skader heller ikke å gjøre 1,1k ++ dps når du lvler.

Lenke til kommentar

Prøvde nettopp ruptureless mutilate build, (51/18/2) men men, har hatt høyere DPS før med rupture.

73k.th.jpg

Manglet kings da, kanskje det kunne ha gtt meg meg par hundre extra dps, når rekorden er 7.7k med rupture da.

edit;

bah, gikk tilbake til rupture, ble liksom så lite å gjøre med envenom spam ;P

Endret av nagina
Lenke til kommentar

Prøvde combat i går som mange her anbefaler, men må helt ærlig si at det morsomste med combat var å hoppe opp og ned i orgrimar,jeg må derfor prøve muti, da bygger man hvertfall combopints fortere, man har mere crit og man har ambush.

Håper det gjør at det blir litt morsomere, selv om det kanskje ikke er like effektivt.

Kan noen linke en grei muti spec på lvl 70? hva slags glyps burde jeg skaffe?

Lenke til kommentar
Prøvde nettopp ruptureless mutilate build, (51/18/2) men men, har hatt høyere DPS før med

Jeg er ingen ekspert på mutilate, men ifølge en rogue i guilden min (så vidt jeg kan husker) innebærer vel ruptureless mutilate build weapon swapping for å være effektiv?

Lenke til kommentar
Prøvde combat i går som mange her anbefaler, men må helt ærlig si at det morsomste med combat var å hoppe opp og ned i orgrimar,jeg må derfor prøve muti, da bygger man hvertfall combopints fortere, man har mere crit og man har ambush.

Håper det gjør at det blir litt morsomere, selv om det kanskje ikke er like effektivt.

Nå har ikke jeg vært mutilate siden naxx, men noe sånt?

Edit: Eventuelt noe sånt, veit ikke hvor nyttig hunger for blood er når man levler.

Edit2: La til opportunity.

Endret av Pug
Lenke til kommentar

Du burde ta 2 på Opportunity på Subtely veldig bra for muti

Lenke til kommentar

Du burde ta 2 på Opportunity på Subtely veldig bra for muti

Ja, glemte helt det, ta 2 points der også. Har mer eller mindre alltid vært combat (siden release egentlig), så har ikke så mye peiling på mutilate :)

Lenke til kommentar
Har ikke prøvd poison swapping enda, eller mot dummies har jeg men det funker nokså dårlig, må ha raid buffs for å se resultat.

Vel, ifølge det jeg har hørt, er Ruptureless spec med swapping bedre enn vanlig med rupture i hvert fall. Ikke at det har noe å si, da begge konseptene blir foreldet om to dager.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...