Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sikkert blitt svart på før, men here I go:

Hva vil du helst gemme enchante med? Agi eller AP.

Tenker at AP er bare AP, men Agi er AP og Crit. Siden rogues "lever" på å critte/AP,(correct me if I'm wrong). Vil ikke agi være den beste upgraden? Har mange rogues som heller velger AP over agi uten at de helt greier å forklare hvorfor.

Lenke til kommentar
Sikkert blitt svart på før, men here I go:

Hva vil du helst gemme enchante med? Agi eller AP.

Tenker at AP er bare AP, men Agi er AP og Crit. Siden rogues "lever" på å critte/AP,(correct me if I'm wrong). Vil ikke agi være den beste upgraden? Har mange rogues som heller velger AP over agi uten at de helt greier å forklare hvorfor.

PvP: AP

PvE: Har du 2 set t7,5 socketer du AP. Har du 4t8 setbonusen socketer du Agi, Har du fullt ToC gear / 4t9 med noen ToC items; socketer du ArPen. Har du ingen av de nevnt over? da socketer du Agi. (Siden du får mer ut av Kings og andre buffs I raid ved og ha en bunch av agi

Endret av NoMilkToday
Lenke til kommentar
Flott sarkasme - det er en helt latterlig god Muti buff, særlig når Envenom ikke spiser opp DP-stacks.

Sarkasme hæhvaforno? Er jo sant at det er en syk buff :>

EDIT: Altså, DP som stacker opp mye fortere og instant poison ved hver proc på 5 stacks, som gjør at rask stacking før durationen er over ikke lenger bare er waste. Hva er det som ikke er imba med det? :p

Endret av ironmartin
Lenke til kommentar
PvE: Har du 2 set t7,5 socketer du AP. Har du 4t8 setbonusen socketer du Agi, Har du fullt ToC gear / 4t9 med noen ToC items; socketer du ArPen. Har du ingen av de nevnt over? da socketer du Agi. (Siden du får mer ut av Kings og andre buffs I raid ved og ha en bunch av agi

Sjekk oppdaterte spreadsheets, ArP er ikke på langtnær like bra etter nerf. For combat med praktisk talt fullt 245 gear er fremdeles Agi bedre enn ArP med god margin. Jeg tipper at man må opp på heroic gear for å i det hele tatt nærme seg. Derfor synes jeg det er trygt å anbefale Agi, for hvis du har bra nok gear til ArP gemming, så er du proff nok til at du vet at du trenger det også.

Lenke til kommentar

Eneste du kan gjøre er rett og slett og ikke gjøre som alle noobs og spamme den mutilate knappen med engang du har energy nok til det.

Jeg sliter litt mot druids enda begynner og få temmelig god kontroll på prester.

Bare stun til PS blir poppa, så bare hold deg på høy energy slik at du får en full kidney uten shield med full energy.

Og en full relentless priest så må du bruke alt du har, 2x vanish, belt bomb om du har osv med mindre presten er helt uvitende.

edit: Og ALDRI kick flash heal siden den bare kastes som en fakecast for en clear pennance.

Endret av Rostad
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hey!

Har en lvl 70 rogue som jeg har lyst til å blåse støv av. Har lyst til å levle den med mutilate, så har kjøpt meg 2 grønne northrend daggers.

Problemet er bare at jeg ikke vet hvordan man spiller mutilate, så trenger noen tips. Kunne noen satt opp en OK levlespec på lvl 70 (med glyphs) og gitt meg en kjapp guide på hvordan jeg skal drepe mobs effektivt?

Ta gjerne med hva slags poison jeg burde bruke på hvilket våpen også =)

Jeg har ikke spilt rogue siden kara var hardt så er litt "ute" av det =)

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Mulig combat er mer effektivt, men det er så utolig kjedelig =)Men hvordan burde jeg specce? Noe sånn link kanskje? og hvilke glyph burde jeg ha?

Hvordan burde jeg gå frem for å drepe mobs? Kan forestille med Kidney shot->SnD->muti->muti-> envenom?

Må vel ha deadly på for å bruke envenom må jeg ikke?

Hva slags stats skal jeg gå etter da jeg levler? Ap eller agi? hvordan er haste for rogues, bedre en crit?

Endret av Orcuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...