Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle stats har en viss verdi. Hit har ganske lav verdi for combat, både over og under poison hit cap. Agi og AP er alltid høyere (kanskje med unntak av hvis du har under 99 hit). Dermed trenger du ikke gemme for det eller tenke på det når du gearer. Det du derimot alltid bør gjøre er å sjekke hvert nye item mot spreadsheets, så finner du ut av hvor bra summen av stats er sammenliknet med det du hadde før.

Lenke til kommentar

Nja. Når combat er basert på autohit med snd oppe for det meste så er en kjapp oh veldig viktig for maks dps siden du ikke har noen andre abilitys enn procs som virkelig gjør dmg med off-handen din.

Men viktigere er Treig MH siden dine abilitys er instant men dmg de gjør baseres på stats, speed på MH, DPS på MH og dmg på mh. Så en kraftig treg MH er det beste. Kjapp MH funker men ikke bra.

Lenke til kommentar
Nja. Når combat er basert på autohit med snd oppe for det meste så er en kjapp oh veldig viktig for maks dps siden du ikke har noen andre abilitys enn procs som virkelig gjør dmg med off-handen din.

Kjapp offhand er viktig pga. Combat Potency.

Men viktigere er Treig MH siden dine abilitys er instant men dmg de gjør baseres på stats, speed på MH, DPS på MH og dmg på mh. Så en kraftig treg MH er det beste. Kjapp MH funker men ikke bra.

Damagen til Sinister Strike baseres på attack power, normalized weapon speed (så hastigheten til våpenet spiller i utgangspunktet ingen rolle), og weapon damage.

Det vil si at oftest er en treig main hand å foretrekke, men det er pga. min/max damagen til våpenet. Treigt våpen betyr høyere min/max damage, som igjen betyr mer damage fra sinister strike. Med andre ord, om man finner et våpen som er kjappere, men med høyere min/max damage, er det å foretrekke sammenlignet med et tregere våpen med lavere min/max damage.

Lenke til kommentar

Hva gjør dere mutilate rogues når dere havner i situasjon som 3 combo points og lavt energi?

Fyre løs med envenom eller vente til energi kjem høyere så kjøre 1 mutilate til du har 5 combo så envenom? Oo (eller rupture om den er på siste ticks)

Synes akkurat dette er veldig irriterende, bruker selv å bruke rupture hvis jeg kjem i slik knipe, envenom av og til :s

Armory for øyeblikket:

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak

Alvorlig mye hit men care egentlig, tar det jeg får i pugs, er uansett tredje alt.

edit;

1 spørsmål, hva ville dere ha valgt av 40 emblem crit trinket eller toc5 Arp trinket som mutilate rogue?

Endret av nagina
Lenke til kommentar
Hva gjør dere mutilate rogues når dere havner i situasjon som 3 combo points og lavt energi?

Fyre løs med envenom eller vente til energi kjem høyere så kjøre 1 mutilate til du har 5 combo så envenom? Oo (eller rupture om den er på siste ticks)

Av rogues i guilden har jeg blitt anbefalt å bruke finisher på 4\5 cps, 3cps da lik enda en mutilate.

Lenke til kommentar

Rogue

Asssassination

* Improved Poisons now increases the chance to apply Deadly poison to your target by 4/8/12/16/20%. (Up from 2/4/6/8/10%)

Poisons

* Deadly Poison now has an additional effect - Once stacked to 5 times, each application of Deadly Poison also causes the poison on the Rogue's other weapon to apply.

Major buff på gang her. Pluss at vi er kvitt det helvetes weapon swappinga en gang for alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...