Petter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Så jeg trenger ikke hit som combat?:S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Alle stats har en viss verdi. Hit har ganske lav verdi for combat, både over og under poison hit cap. Agi og AP er alltid høyere (kanskje med unntak av hvis du har under 99 hit). Dermed trenger du ikke gemme for det eller tenke på det når du gearer. Det du derimot alltid bør gjøre er å sjekke hvert nye item mot spreadsheets, så finner du ut av hvor bra summen av stats er sammenliknet med det du hadde før. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Som combat rogue, har det mye og si at du har en Treig MH og en rask OH? Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Nja. Når combat er basert på autohit med snd oppe for det meste så er en kjapp oh veldig viktig for maks dps siden du ikke har noen andre abilitys enn procs som virkelig gjør dmg med off-handen din. Men viktigere er Treig MH siden dine abilitys er instant men dmg de gjør baseres på stats, speed på MH, DPS på MH og dmg på mh. Så en kraftig treg MH er det beste. Kjapp MH funker men ikke bra. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 8. november 2009 Del Skrevet 8. november 2009 Nja. Når combat er basert på autohit med snd oppe for det meste så er en kjapp oh veldig viktig for maks dps siden du ikke har noen andre abilitys enn procs som virkelig gjør dmg med off-handen din. Kjapp offhand er viktig pga. Combat Potency. Men viktigere er Treig MH siden dine abilitys er instant men dmg de gjør baseres på stats, speed på MH, DPS på MH og dmg på mh. Så en kraftig treg MH er det beste. Kjapp MH funker men ikke bra. Damagen til Sinister Strike baseres på attack power, normalized weapon speed (så hastigheten til våpenet spiller i utgangspunktet ingen rolle), og weapon damage. Det vil si at oftest er en treig main hand å foretrekke, men det er pga. min/max damagen til våpenet. Treigt våpen betyr høyere min/max damage, som igjen betyr mer damage fra sinister strike. Med andre ord, om man finner et våpen som er kjappere, men med høyere min/max damage, er det å foretrekke sammenlignet med et tregere våpen med lavere min/max damage. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Har sett litt rundt på forum ang APR, men har liksom ikke fått noe realt svar på om det er verdt å bytte ut noen gems for å få opp % til X hva er deres formening om APR som combat rogue i pve? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 (endret) Som sagt mange ganger tidligere, det finnes ikke noen fasit på det, sjekk spreadsheet Endret 10. november 2009 av Pug Lenke til kommentar
Michaelsk8 Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Hvordan DPS har dere på heroic dummy a? Jeg pleier som regel å ha 3k dps på dummy, 2,5-5k i heroic 2,8-6k i RAID =) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...lon&n=Azkir Har mitt utrolige pvp / pve gear på der. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 10. november 2009 Del Skrevet 10. november 2009 Slack gems og slack enchants. Kunne sikkert fint få pressa mer ut av den charen der. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 (endret) Hva gjør dere mutilate rogues når dere havner i situasjon som 3 combo points og lavt energi? Fyre løs med envenom eller vente til energi kjem høyere så kjøre 1 mutilate til du har 5 combo så envenom? Oo (eller rupture om den er på siste ticks) Synes akkurat dette er veldig irriterende, bruker selv å bruke rupture hvis jeg kjem i slik knipe, envenom av og til :s Armory for øyeblikket: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak Alvorlig mye hit men care egentlig, tar det jeg får i pugs, er uansett tredje alt. edit; 1 spørsmål, hva ville dere ha valgt av 40 emblem crit trinket eller toc5 Arp trinket som mutilate rogue? Endret 12. november 2009 av nagina Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 12. november 2009 Del Skrevet 12. november 2009 Vet ikke hvor lurt det er, men i en slik 3CP situasjon så bruker jeg enten rupture hvis den er lav eller bruker CB og Envenom. Vet ikke hvor lurt det er, men i en slik 3CP situasjon så bruker jeg enten rupture hvis den er lav eller bruker CB og Envenom. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Hva gjør dere mutilate rogues når dere havner i situasjon som 3 combo points og lavt energi? Fyre løs med envenom eller vente til energi kjem høyere så kjøre 1 mutilate til du har 5 combo så envenom? Oo (eller rupture om den er på siste ticks) Av rogues i guilden har jeg blitt anbefalt å bruke finisher på 4\5 cps, 3cps da lik enda en mutilate. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Ja vet at man bruker finisher på 4/5 men hater den der 3cp situasjon :> når mutliate ikke critter you know =) men tok grundig test igår på dummies, gikk faktisk opp 200dps ved å vente til man har 4/5CP, aldri slå envenom eller rupture på 3. Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg bruker alltid envenom og rupture KUN når jeg har 5 combo points. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Selvom du har 4CP? blir jo på en måte waste å bruke mutilate når du har 4CP, tror ikke det er verdt, nah... :S Lenke til kommentar
Dernel Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Om du bruker rupture på 4 CP blir jo damagen mindre? og om den ikke går ut på et par sekunder alikevel kan man jo like så godt bare fyre av en ny mutilate. Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Jeg vil tro, ja, selv om damagen er mindre. På den måten får du brukt opp cps, og får ett tilbake, og har energy til en ny mutilate. Da kan du heller slenge av en 5cp Envenom enn å sitte igjen med de 3-4 du ville ellers. Uten å ha regnet på det, obviously. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 13. november 2009 Del Skrevet 13. november 2009 Taper jævlig med energi og CP ved å ha 5CP som regel, nah 4CP vil være DPS inscrease i mange tilfeller men fokuserer du bare på rupture så har du helt rett, mer dmg. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Rogue Asssassination * Improved Poisons now increases the chance to apply Deadly poison to your target by 4/8/12/16/20%. (Up from 2/4/6/8/10%) Poisons * Deadly Poison now has an additional effect - Once stacked to 5 times, each application of Deadly Poison also causes the poison on the Rogue's other weapon to apply. Major buff på gang her. Pluss at vi er kvitt det helvetes weapon swappinga en gang for alle. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 18. november 2009 Del Skrevet 18. november 2009 Aii, de to changene der blir jo en helt vill buff! Må være snakk om flere hundre dps increase. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå