ukjentbruker Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan bør man prioritere med tanke på speed, dps og max dmg når det gjelder PVE og PVP mutilate? Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Jeg er straks level 30, bruker dagger i mainhand for å kunne bruke ambush og cruel barb i off hand(+15 agi enchant). Jeg liker egentlig ikke å bruke daggers og er combat speccet atm med random ting jeg syntes så brukbare ut. Er det noen gode leveling builds som tar i bruk 2x sverd? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan bør man prioritere med tanke på speed, dps og max dmg når det gjelder PVE og PVP mutilate? Skjønner ikke helt hva du mener? Hvis du tenker på rotasjon når det gjelder pve muti så er det å alltid, eller i hvertfall prøve å holde oppe SnD, rupture og hunger of blood, samtidig som du hiver inn envenom, ganske lett egentlig. Pvp kan jeg ikke si noe om pga jeg ikke liker det som rogue. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Hvordan bør man prioritere med tanke på speed, dps og max dmg når det gjelder PVE og PVP mutilate? Skjønner ikke helt hva du mener? Hvis du tenker på rotasjon når det gjelder pve muti så er det å alltid, eller i hvertfall prøve å holde oppe SnD, rupture og hunger of blood, samtidig som du hiver inn envenom, ganske lett egentlig. Pvp kan jeg ikke si noe om pga jeg ikke liker det som rogue. Mutilate pvp, fokuserer man på max dmg, speed på dagger eller dps? Og hvordan er det pve wise? Raske eller trege daggere osv. En treg i main, en rask i offhand etc. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Aha! PvE så er det vanlig å ha slow i MH og fast i OH, men dersom du har to daggere med for eks. 1.80 i speed så bruk begge dersom du ikke har en raskere til å bruke i OH. I PvP så er det daggere med mest dps som er best. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Burde jeg bruke Mjolnir Runestone + Banner of Victory, eller Mjolnir Runestone + Darkmoon Card: Greatness mens jeg venter på Death's Choice ? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 spiller ikke rogue selv, men med mindre du har et combatspec og gear som gjør at du mangler nøyaktig 6% arp til softcap så er greatness best. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Noen som spiller rogue da som har en mening om dette ? Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 (endret) Har funnet ut at Combat var realativt bra i raid uten at jeg kan rotationen min spess godt eller noe, kom jeg opp på 3,7k dps i Voa 10 igår. var så heldig at jeg fikk nye bukser. Derfor må jeg ha en ny blue gem, hvilke er god å putte i den buksa? Endret 2. november 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Har funnet ut at Combat var realativt bra i raid uten at jeg kan rotationen min spess godt eller noe, kom jeg opp på 3,7k dps i Voa 10 igår. var så heldig at jeg fikk nye buser. Derfor må jeg ha en ny blue gem, hvilke er god å putte i den buksa? Lolgratz. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 OMG Morro! men srs. Hvilke Blue gems er gode for tiden? Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 10arp/15stam 10agi/15stam 20AP/15stam eventuelt 10allstats hvis du ikke har en fra før. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Er det en normal blue gem for 10 allstats? Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 +10 all stats gemen passer i alle sockets, du får socketbonusen, om det var det du tenkte på. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Trodde man gemma 1 10 stats og resten 20agi jeg. Lenke til kommentar
Klumpete Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Ganske venlig det ja, benytter vel egentlig ikke multicolored gems som melee med mindre det skal til for å få Meta-socketen til å funke Lenke til kommentar
Petter Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Jeg kjører alt med agi, og 1 blå 1 gul fordi skal ha meta til å fungere. bytter ut beltet med en gul så jeg ikke mister noen bonuser Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 Trodde man gemma 1 10 stats og resten 20agi jeg. Jepp, de aller fleste kan bare gjøre dette. Men single orange sockets kan lønne seg hvis socket bonus er en dps stat, der går man får Agi/Crit gemmen. Resten av de røde og blå bruker man Agi i. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Har fått noen gear oppgraderinger nå, men lurer på hvor lavt jeg kan gå på hit som combat. har et par sko som er bedre en de jeg har, men da mister jeg 50 hit, har atm 303 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 7. november 2009 Del Skrevet 7. november 2009 Som allerede sagt, du slipper å tenke på hit overhodet som combat. Velg etter hvilket item som er best. Hit er en dårligere stat enn Agi/AP uansett. Om du har 100 eller 500 spiller ingen rolle så lenge du velger riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå