Azton Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Har en lvl 45 rogue, men jeg lurer litt på om jeg skal respecce builden? Det jeg setter mest i fokus er at jeg skal levle rasket mulig (grinding, solo-ing), da er vel DPS det viktigste? Bør jeg gå for daggers eller swords? Hvilke taktikker mener folket er best med de to alternativene? Kan godt ha en "levle-build", og så skifte senere når jeg når 60. - Sindre. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hei! Har en lvl 45 rogue, men jeg lurer litt på om jeg skal respecce builden? Det jeg setter mest i fokus er at jeg skal levle rasket mulig (grinding, solo-ing), da er vel DPS det viktigste? Bør jeg gå for daggers eller swords? Hvilke taktikker mener folket er best med de to alternativene? Kan godt ha en "levle-build", og så skifte senere når jeg når 60. - Sindre. 6041316[/snapback] 5/5 malice og 3/3 imp. evisc fra assasination, deretter combat all the way. Bruk swords eller evt. maces. Skaff blade flurry, riposte, og adrenaline rush. Fyll deretter ut resten av assasination. Slik får du max dps 1on1 PvE, og du kan lett ta en 2-5 mobs som er litt lavere level vha. blade flurry/adrenaline rush. Funker utmerket til solo grinding/questing. Lenke til kommentar
Azton Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for svar, tenker jeg skal prøve dette.. Noen idé om et par gode sverd som er ikke alt for vanskelige å få tak i? Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Ravenholdt Slicer, utrolig bra sverd. Eneste du trenger å gjøre er å plukke opp questen hos en fyr i Cenarion Hold, deretter dreper du første bossen i AQ20 og ZG. Lenke til kommentar
preskatv Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Litt tricky for en level 45 rogue da Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Hehe, det leste ikke jeg Men da burde du ta en titt på Trash Blade, quest-reward fra Maraudon. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Takk for svar, tenker jeg skal prøve dette.. Noen idé om et par gode sverd som er ikke alt for vanskelige å få tak i? 6041849[/snapback] Ja, Thrash Blade (som foreslått) er utmerket. Hadde dette selv fra ca. lvl 50 og fram til lvl 60. Hanzo Sword (offhand) og Thrash Blade (mainhand) er en veldig bra kombinasjon. Få noen high lvl venner til å booste deg gjennom en Princess run allerede nå, eller vent til du er litt høyere lvl (48-50-ish) og få deg en gruppe. Thrash Blade er et must for combat rogues Som off-hand vil jeg anbefale Hanzo Sword om du har noen mulighet til å skaffe deg det. Jeg kjørte Thrash Blade (main) + Hanzo Sword (off) helt fra lvl 50 til en stund på lvl 60. Fungerte supert. Lenke til kommentar
JPNord Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Man skal heller ikke kimse av mace-specc til levling og solo. Brukte maces fra level 50 til 60, og det fungerte utmerket. Mass of Macgowan på level 57 er veldig bra, samme er Bonesnapper på level 48. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 4. mai 2006 Del Skrevet 4. mai 2006 Man skal heller ikke kimse av mace-specc til levling og solo. Brukte maces fra level 50 til 60, og det fungerte utmerket. Mass of Macgowan på level 57 er veldig bra, samme er Bonesnapper på level 48. 6042220[/snapback] Ja, kjørte faktisk Mass of MacGowan og Hand of Timmy the Cruel etter Thrash/Hanzo Like greit som sword spec syntes jeg, eneste var at det ikke hjalp så mye i MC =/ Gief stunable mobs i MC Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har oppdatert gearet på roguen litt, ser kanskje ikke så pent ut, men er ialelfall en god combo. Håper at CTS eller AQ ripper vil droppe snart.. Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har oppdatert gearet på roguen litt, ser kanskje ikke så pent ut, men er ialelfall en god combo. Håper at CTS eller AQ ripper vil droppe snart.. 6044750[/snapback] Jau, den er det flere som venter på. Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, jeg også. Håper jeg bare vinner da. Er luta lei av Perdition's nå Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Ja, jeg også. Håper jeg bare vinner da. Er luta lei av Perdition's nå 6046346[/snapback] Er snart 3mnd siden vi så en CTS droppe, menst min venn som har gjort BWL i noen uker nettopp fikk CTS :/ Lenke til kommentar
Shaper^ Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 Har oppdatert gearet på roguen litt, ser kanskje ikke så pent ut, men er ialelfall en god combo. Håper at CTS eller AQ ripper vil droppe snart.. 6044750[/snapback] Heter den modden/moddene du har på roguen din der? Liker det oppsettet med knappene, og det med den energy baren som går hele tiden.. hakke funnet ut hva det heter.. kan noen linke meg noen greie linker slik at det går lett å greit å installere det.. (orker ikke sånn masse mekking med textures osv..) Hvis det er mulig da Takker på forhånd =) Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 5. mai 2006 Del Skrevet 5. mai 2006 (endret) Har oppdatert gearet på roguen litt, ser kanskje ikke så pent ut, men er ialelfall en god combo. Håper at CTS eller AQ ripper vil droppe snart.. 6044750[/snapback] Heter den modden/moddene du har på roguen din der? Liker det oppsettet med knappene, og det med den energy baren som går hele tiden.. hakke funnet ut hva det heter.. kan noen linke meg noen greie linker slik at det går lett å greit å installere det.. (orker ikke sånn masse mekking med textures osv..) Hvis det er mulig da Takker på forhånd =) 6047278[/snapback] Er ikke så vanskelig oppsett, bruker vel en del små rogue mods, skal liste de ganske kjapt: - Energywatch (Denne referer du til) - Stunwatch - Gypsybuffbar - Roguespam - Perl - CT_barmod, CT_Mastermod, CT_bottombar (Denne referer du til, www.ctmod.net) - Scrolling Combat text - Spellalert - Catalyst - Clearfont - Nurfed_hud(Beta versjonen) Dette er vil ca. alle modsa jeg bruker sånn kjapt fortalt, mange av de ser du ikke på screenshotet :-) Alle disse modsa kan finnes på http://www.curse-gaming.com/mod.php Endret 5. mai 2006 av Jungldyr Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 6. mai 2006 Del Skrevet 6. mai 2006 Hehe, specca combat daggers i dag, må jo teste det: Talents Ifølge rogue-equip ville jeg gå fra 432 til 494 dps (i teorien) fra seal fate til combat daggers. Skal bli spennende å teste dette ut. Er uansett møkklei daggers, så det blir gøy å ha noe nytt å teste. Special Attack DPS ValuesBackstab 183.28 Eviscerate 47.437 Hemorrhage 85.215 DPS Results (Finisher: Eviscerate) White DPS 221.152 Dual Instant Poison 31.038 Sword Specialization 0 Total DPS 482.907 DPS Results (Finisher: Slice and Dice) White DPS 268.856 Dual Instant Poison 42.482 Sword Specialization 0 Total DPS 494.618 Lenke til kommentar
Overguard Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Kom på at jeg hadde heart of hakkar igår så jeg leverte det inn å fikk trinketen Zandalarian Hero Medallion. Først så tenkte jeg at det ikke var noe stor improvement på dmg men der tok jeg feil gitt =) Testa ambush på en priest me 5cp expose armor, Uten trinket 1770. Med trinket kom jeg opp i 2100. Dette er da selvsagt unbuffed. Så hvis dere er sf rogue så går det fort å skaffe 5cp / expose armor, trinket, cold blood, vanish, ambush pew pew x] Med trinket Uten trinket Lenke til kommentar
ugotabanana Skrevet 7. mai 2006 Del Skrevet 7. mai 2006 Jeg har dratt ambush på 2.500 med ZHM, mange som undervurderer trinketen. I mine øyne er den bra om man bruker den når den er klar hele tiden. Lenke til kommentar
Acurus Skrevet 11. mai 2006 Del Skrevet 11. mai 2006 (endret) Hei, virker som det er info ute om stats på tier3, men kan ikke finne det. Noen som har sett de og har en link? Edit: All stats: Bonescythe set Helm - 18 str 31 agi 30 sta 1% hit 2% crit Shoulders - 25 agi 24 sta 1% crit 1% hit Chest - 48 agi 28sta 1% crit 1% hit Bracers - 24 agi 14 sta 1% crit Gloves - 11 str 29 agi 22 sta 1% hit Belt - 18 str 24 agi 23 sta 1% hit Legs - 43 agi 26 sta 2% hit Boots - 31 agi 19 sta 1% hit Ring - 30 agi 10 sta 1% hit Skal ikke si jeg har analysert de veldig, men ser kult ut dette! Veldig mye +hit, men det kan vel komme godt med når man skal til å levle igjen og ikke noe +atp da.. Men mye str og agi så kan hende det blir litt alikavel. Disclaimer: Var bare noe jeg fant på euro rogue forumet. veldig sansynlig dette ikke er sant.. Endret 11. mai 2006 av kule-ku Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå