nagina Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Sliter litt med DPS selv, når jeg var mutilate hadde jeg ca 3k dps på dummies, men nå som jeg er combat klarer jeg omtrent ikke 2k en gang, jeg veit at jeg gjør noe feil. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sn%C3%B8rr er det noen som har tips til rotasjon på angrepene mine? tror ikke, rogues får innsane med dps i raids, altså med buffs. Rogue min: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak (ops, armoroy har ikke expertise trinketn på så er ikke exp capped) Klarer heller ikke mer enn 3.7k-4.0k på dummy med mutilate, men på raids ligger jeg lett 6k+ Endret 30. oktober 2009 av nagina Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hmm. men er det noen som har tips til rotasjon med combat? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hold Slice and dice oppe til envher pris, prøv å ha så mye uptime på rupture som mulig. Har du ekstra poeng å spare kjør på med eviscerate. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_2_a/ PvE Combat, fast and flawed adviceMainhand a sword or fist weapon of generally slow speed. Offhand a sword, dagger or fist weapon of generally fast speed. Mainhand Wound Poison, Offhand Deadly Poison Priority: * Start up Slice and Dice however you please, really. * Use cooldowns whenever possible. Killing spree + blade flurry, blade flurry + adrenaline rush can be used. Adrenaline rush + killing spree is not recommended due to energy capping. 1. Keep SnD up, no matter what the number of combo points are. 2. 5 point Rupture. 3. 5 point Eviscerate if SnD is not about to drop off. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Jeg holder den sånn ca, bare at jeg bruker envenom er det dumt? men kommer fortsatt ikke over 1800dps på dummies, husker jeg hadde 1300 i bt som combat før så :S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Bruker du bare envenom? Isåfall er det ikke rart du taper mye dps. Hvis du bruker envenom istedenfor eviscerate har det nok ikke veldig stor effekt, men det er fremdeles et tap av dps (og mer komplisert). Det er liten grunn til ikke å følge den syklusen. Har du link til armory? Det er viktig at du speccer og gemmer riktig også, det står mer informasjon på linken over. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sn%C3%B8rr Når jeg gikk som Mutilate brukte jeg kun envenom som dps ikke eviscerate så tengte at jeg skulle kjøre det på combat også. jeg bruker SLD, Cd's, Rupture og envenom som dps. prøver å holde SLD oppe hele tiden samme med rupture Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det høres bra ut, jeg ville byttet til Eviscerate bare fordi det er enklere (og såvidt litt høyere dps). Linken din ser ut til å bli forkortet så jeg får den ikke til å funke her. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sn%C3%B8rr Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Et par viktige ting: Du må bruke Relentless Earthsiege Diamond i meta slotten. Den er best med god margin, og vil gi en god boost til dpsen din. I en blå socket (gul hvis ikke du har noen blå) bruker du Nightmare Tear. Den gjøre at alle kravene til meta gemmen blir oppfylt. Dermed kan du fylle resten av rød/blå sockets med agility gems (agi/crit for gul). Ingen andre gems enn de som er nevnt her trengs å brukes for combat (agi er bedre enn både exp og hit). Det er også en betydelig fordel å bruke samme våpentype, men det må du bare ta når det dropper. Det lønner seg neppe for deg å putte en blå mace i offhand sammenliknet med en epic dagger. Men dropper det en epic av samme type som du har i den andre hånda så bør du bytte slik at du har samme type våpen. Utover dette er det bare mindre ting. Heroic epics kan du enchante med billige enchants, og det er ikke noe vits i å bytte gems heller. Men når du får raid drops, så ville jeg brukt de optimale enchantene, du finner en liste her: http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_2_a/ Endret 30. oktober 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Takker, men når det kommer til gear osv. tror jeg ikke det vil ha så mye å si på min dps atm, tror det står mest på Rotasjonen jeg bruker. Når jeg kommer hjem ifra jobb skal jeg undersøke litt å se hvordan det går. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det kan godt være at du har mest å hente der akkurat nå. Men sørg for få resten optimalt etterhvert som du oppgraderer gearet, spesielt meta gemmen ville jeg ordnet så fort som mulig. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Det jeg har hatt det i planene, men har ikke begynt å splle igjen før nå så da har jeg ikke hatt gidd. Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Er det nå det er tid for arp gems? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...ak&n=Phenzo Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mulig, men etter nerfen skal det veldig mye til så jeg tror kanskje du ikke er der helt ennå. Du får sjekke et av de to spreadsheets som er linket her. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sn%C3%B8rr Når jeg gikk som Mutilate brukte jeg kun envenom som dps ikke eviscerate så tengte at jeg skulle kjøre det på combat også. jeg bruker SLD, Cd's, Rupture og envenom som dps. prøver å holde SLD oppe hele tiden samme med rupture Enchants og gems har faktisk en del å si i tillegg til rotasjonen din. Standard combat rotasjon er som nevnt holde slice n dice oppe hele tiden, ha rupture oppe så mye som mulig, og slenge inn en eviscerate om du har både slice n dice og rupture oppe med god margin (evt. spare opp energy og combo pointene om slice n dice / rupture går ut om noen sekunder). Bruk wound poison på main hand og deadly poison på offhand. For talentene dine ser jeg at du har satt et filler-point i Endurance. Du vil få en (liten) dps-økning om du setter det filler-pointet i close quarters combat istedet, siden offhanden din er en dagger. Ellers så ser jeg at du har en hit-gem og en exp-gem, samt exp-enchant på gloves. Dropp de to og sett in agility istedet, og sleng på en 44ap enchant på gloves. Som nevnt over har du også en forferdelig dårlig meta-gem (relentless earthsiege diamond gir 3% increased crit damage samt 21 agility, det gir en ganske bra damageboost også). Dual berserker på weapons er også bra Endret 30. oktober 2009 av Pug Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mulig, men etter nerfen skal det veldig mye til så jeg tror kanskje du ikke er der helt ennå. Du får sjekke et av de to spreadsheets som er linket her. Er det ikke lenge til nerfen kommer da? Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nerfen kom i 3.2.2. Hvis du tenker på den neste nerfen, så kommer den i Cataclysm hvor ArP blir fjernet . Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nerfen kom i 3.2.2. Hvis du tenker på den neste nerfen, så kommer den i Cataclysm hvor ArP blir fjernet . Ok, nice! Men hva er det som skjer i 3.2.2, har ikke sett noen patchnotes om noe arp nerf... hmm. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Nerfen kom i 3.2.2. Hvis du tenker på den neste nerfen, så kommer den i Cataclysm hvor ArP blir fjernet . Ok, nice! Men hva er det som skjer i 3.2.2, har ikke sett noen patchnotes om noe arp nerf... hmm. Har skjedd ja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå