nagina Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Etter man har 315 hit, er det noe vits å gå over det, noe dps inscrease eller blir det dps lose med tanke på at du taper andre stats, som crit, haste, ap osv? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Er fortsatt DPS increase, men andre stats er bedre så er ikke noe vits og stacke det. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Etter man har 315 hit, er det noe vits å gå over det, noe dps inscrease eller blir det dps lose med tanke på at du taper andre stats, som crit, haste, ap osv? Om du er i en nogenlunde seriøst raide guild så har du jo allerede alt for mye. Lenke til kommentar
Pug Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Er lett å få alt for mye hit fra totc. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis et item er bedre så tar du jo selvsagt det selv om det har masse hit. Hvis ikke, så tar du ikke det. Bruk spreadsheets til å finne ut hva som er best hvis det ikke er helt åpenbart fra stats. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Mye hit trenger jeg egentlig i raids med alle buffs (horde selvsagt),hvis 315 er "alt for mye"? Endret 29. oktober 2009 av nagina Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Hvis du er mutilate bør du ha over 237 (evt 315) avhengig av raid setup. Hvis du er combat spiller det ingen rolle. Det viktige er at du IKKE stopper å lese her. Du må velge det beste gearet, uavhengig av stats. Det finnes flere spreadsheets, bruk dem. Hvis du ender opp med 104 hit og er combat med de droppene du har fått så er det greit. Samme hvis du har 488. Sammme hvis du er mutilate og har 238, eller 502. Det er summen av hvor bra gearet ditt er som er det viktige. Det er ingen magisk hit grense, det er kun en eneste sum du bør over for mutilate fordi hit er beste stat opp til 237(315). Du er ikke cappet på hit før du kommer til over 700 så det er ingenting å bekymre seg for. Hvis spreadsheet sier at et item er bedre, så spiller det ingen rolle hva slags stats det har. http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_..._updated_3_2_a/ http://elitistjerks.com/f78/t39136-combat_...1_spreadsheets/ http://www.filefront.com/user/Vefnadi Endret 29. oktober 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ble endelig MH til combat i dag! Toc25 øksa fra anub! Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Begynner å ligne litt dps nå, selvom det er "alt", 7k dps på Onyxia phase1 ^^ Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hei! Sliter med DPS'en min. Tror problemet ligger i rotations. Spiller ganske casual for tiden og derav gearet, men det er brukbart i mine øyne: http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Grotle Noen som har tips til hva jeg gjør galt? Klarer omtrent ikke komme over 3,5k dps i raids.. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skaff deg 4sT8 bonus og gem agility. Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Skaff deg 4sT8 bonus og gem agility. Mangler en del av T8 da Har ikke orka å gemme boots og legs med skikkelige gems fordi jeg regner med de kommer til å byttes ut rimelig fort og jeg har lite cash ;p Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Få deg daggers så går du mutilate, gem om til agi og sjekk opp hvordan du skal spille. Antar du greit kommer opp mot 5k dps. "rotation" er: garrote, snd, hfb, mutilate, envenom så bruker du envenom på enten 4cp eller 5cp ut fighten, men ikke overskriv selfbuffen mutilate gir. Dvs at på 3cps bruker du en mutilate til, men på 4 så bruker du envenom. Mulig det ikke er helt korrekt tho, men har kun spillt i nesten 2 måneder og ikke raida noe seriøst. Kan også spørre om hvorfor du har de skuldrene der, de 245 skuldrene for badges er mye bedre. Du har shitgems, ikke enchant på legs, gloves og BEGGE våpen? Endret 29. oktober 2009 av Sink Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Få deg daggers så går du mutilate, gem om til agi og sjekk opp hvordan du skal spille. Antar du greit kommer opp mot 5k dps. "rotation" er: garrote, snd, hfb, mutilate, envenom så bruker du envenom på enten 4cp eller 5cp ut fighten, men ikke overskriv selfbuffen mutilate gir. Dvs at på 3cps bruker du en mutilate til, men på 4 så bruker du envenom. Mulig det ikke er helt korrekt tho, men har kun spillt i nesten 2 måneder og ikke raida noe seriøst. Kan også spørre om hvorfor du har de skuldrene der, de 245 skuldrene for badges er mye bedre. Du har shitgems, ikke enchant på legs, gloves og BEGGE våpen? Har 2xDirebrew's Shanker 2.0og Knife of Incision til rådighet, vil disse være gode nok? Når det gjelder enchants, så har jeg hatt jævlig lite gold til rådighet da jeg max spiller 1 time om dagen, så har prioritert items. Shouldersa kan jeg faktisk ikke gi deg et svar på, angrer på at jeg kjøpte de selv. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ville skaffet meg 2x Black knight rondels som dropper fra siste boss i toc hc 5mann. Drop raten er litt low, gjorde 12 runs før jeg fikk min første, tok heldigvis ikke like lang tid før jeg fikk min andre. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Random loot is..... Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Hvordan er hit capen som combat? Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hadde ikke uroet meg for hit, du som har 315 atm. Hit capen er rundt 700. edit: les lenger opp, mad_arab hadde et bra innlegg ang hit Endret 30. oktober 2009 av Nandez Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Hadde ikke uroet meg for hit, du som har 315 atm. Hit capen er rundt 700. edit: les lenger opp, mad_arab hadde et bra innlegg ang hit Så det nå. Fikk gemmet og enchantet litt av gearet nå for det goldet jeg hadde. Fikk også kjøpt ring for badges, så da er det vel bare back som bør byttes ut umiddelbart, samt ene trinket(Farmer etter banner of victory, nekter å droppe): http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=Grotle Endret 30. oktober 2009 av ukjentbruker Lenke til kommentar
Petter Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 (endret) Sliter litt med DPS selv, når jeg var mutilate hadde jeg ca 3k dps på dummies, men nå som jeg er combat klarer jeg omtrent ikke 2k en gang, jeg veit at jeg gjør noe feil. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Sn%C3%B8rr er det noen som har tips til rotasjon på angrepene mine? Endret 30. oktober 2009 av Dovito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå