Mauro Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 Haha Mauro, Joda du bruker ca samme energy for og få samme points som I mut, men som mut bruker du 1 mut for og fp 5 cp etter en evnt CS, noe som gir mindre clicking og SS er nødt til og procce (Glyph) for att det skal være imba, noe som den ikke gjør ofte under lvling. Ellers egentlig for og være ærlig er combat og assasination så nære att jeg ville gått for hva du planlegger og være I lvl 80 og hva du liker best. Det sink sier er veldig korrekt, SnD er hoved abilityen til Combat rogues. Så mob swiching som f.eks. på Lord Jaraxxus (vet ikke om jeg skrev riktig) heroic, er combat veldig deilig Jeg vet jo at man får flere cp som mutilate, men jeg mener fortsatt det er kjappere å levle som combat, å mer chill! Større tall osv. De dør fort i begge speccs uansett. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 11. oktober 2009 Del Skrevet 11. oktober 2009 jaja, ta det du liker. Og nei, større tall? jaja beat 39k crit med envenom på Twins. Carer du med poisons gir mut de høyeste crittsa med envenom Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 jaja, ta det du liker. Og nei, større tall? jaja beat 39k crit med envenom på Twins. Carer du med poisons gir mut de høyeste crittsa med envenom Mente ikke på level 80 i fullt gear osv, jeg har mutilate rogue selv på 80. Tenkte mer på under levling. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 NoMilkToday er vel kjent for å prate bare skit, så ja. Combat hele veien med leveling, er også lettere å spille endgame enn mutilate hvis du er helt grønn Lenke til kommentar
Sink Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Men combat er jo grusomt kjedelig :| Nei, jeg sverger fortsatt til mutilate. Fikk forresten 3 nye 245 ilvl items i dag \o/ Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 14. oktober 2009 Del Skrevet 14. oktober 2009 Ja, men combat er vel "the cookie cutter". Men for all del, man bør levle sin karakter akkurat slik som det passer en selv! Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 Er det noen som kunne fortalt meg om regelen om slow MH og treig OH fortsatt gjelder for Mutilate rogues med 51/13/7 build? Eller er det mindre viktig nå enn det var? Og er det noen som har gearet til å ha prøvd rotation uten rupture og åssen funker det for dere? Lenke til kommentar
Mauro Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 (endret) Er det noen som kunne fortalt meg om regelen om slow MH og treig OH fortsatt gjelder for Mutilate rogues med 51/13/7 build? Eller er det mindre viktig nå enn det var? Og er det noen som har gearet til å ha prøvd rotation uten rupture og åssen funker det for dere? Slow MH og treig OH? Du mener vel Slow MH og Fast OH. Slik det skal være for en mutilate pve rogue. Endret 17. oktober 2009 av Mauro Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Var det jeg mente. Hehe, kjip miss fra min side. Lenke til kommentar
Thespaniard Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Vel, vanligvis er det slow MH og fast OH, men har du to daggers med veldig høy DPS har ikke speed så veldig mye å si. Det kommer såklart an på hvilke daggere du har. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Siden vi diskuterer dette, hva ville vært best å bruke av disse weapons? (linker armory) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak Siden jeg er mutilate spec, hadde kanskje vært bedre med 2x black night daggers istedenfor webbed death? Ser ikke noe spess grunn å ha rask OH som mutilate, combat derimot med combat potency talent, mhm :s noe jeg ikke ser eller tar feil nå? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Behold Webbed Death du. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Siden vi diskuterer dette, hva ville vært best å bruke av disse weapons? (linker armory)http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...mp;n=Paperfreak Siden jeg er mutilate spec, hadde kanskje vært bedre med 2x black night daggers istedenfor webbed death? Ser ikke noe spess grunn å ha rask OH som mutilate, combat derimot med combat potency talent, mhm :s noe jeg ikke ser eller tar feil nå? Raskere full stack med DP, oftere crit derfor mere energi tilbake. Mange gode grunner til rask OH i mutilate Lenke til kommentar
nagina Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 men når det andre våpen har mer dps? Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 19. oktober 2009 Del Skrevet 19. oktober 2009 Ja, ikke spilt mutilate på veldig, veldig lenge. Men mulig man bør gå for de daggerne med mest dps akkurat nå, er vel mulig å lese litt rundt. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 25. oktober 2009 Del Skrevet 25. oktober 2009 Har planer om å levle opp roguen min (lvl 70) sammen med to kompiser. Tenkte å gå mutilate, men har ingen peil på hvordan det fungerer. Kunne noen satt opp et mutilate levle spec til meg? Hvordan poison og sånn bruker man egentlig som mutilate? Og hvordan er det med våpen? slow/slow eller slow/fast eller? Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Hvorfor er det så mange rogues som setter på attack power gems? Hvorfor ikke bare bruke agility gems ettersom agility gir 1:1 attack power pluss masse annet snacks, pluss at det også scaler med raid buffs. Tenker både pvp og pve her. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 I pvp gir det mer mening med attackpower. Der er du mer avhengig av å ha så høy mulig burst damage. I pve gir det mer mening med agility. Om de gemmer attackpower så tror de kanskje at man skulle bytte ut arm pen gems med attack power gems etter nerf? Ikke veit jeg. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 PVP = AP PVE = Mutilate - AGI Combat - ARP/AGI Slik jeg har fått med meg iallefall Lenke til kommentar
Ayb Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 Ja, har hørt det jeg og. Men jeg ser fortsatt ikke hvorfor man ikke bare bør stacke agility, så lenge 1 agility = 1 attack power. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå