Knofle Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 http://www.wowhead.com/?item=48010 ? plz Lenke til kommentar
Stifi Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Er denne builden grei til levling? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 5/5 Prey on the Weak og Killing Spree over å begynne på Lethality. Dette fordi Prey on the Weak er mer damage point-for-point enn Lethality. Lenke til kommentar
SeT Skrevet 15. september 2009 Del Skrevet 15. september 2009 (endret) Hey! Ble lvl 80 på roguen min for noen uker siden, og spiller som combat i pve! for tiden har jeg macen fra Totc Heroic Aeldar's Battlestar i mainhand, og Titansteel Shanker i offhand. Vil det være en upgrade å ha Aeldar's Battlestar i offhanden og, selv om det er ett så tregt våpen? Har ikke spilt rogue siden tidlig i tbc, så er litt å sette seg inn i:P Hadde bare daggersene fra toc 10 giddet å droppe, så hadde ikke dette vært noe problem:P Endret 15. september 2009 av SeT Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 låner en rogue av en kompis med litt pvp gear. noen som kan anbefale et build? bruker dagger i main hand. og ellers noen tips til en bg rogue ? Lenke til kommentar
Sink Skrevet 24. september 2009 Del Skrevet 24. september 2009 låner en rogue av en kompis med litt pvp gear. noen som kan anbefale et build? bruker dagger i main hand. og ellers noen tips til en bg rogue ? jeg bruker denne speccen: http://eu.wowarmory.com/character-talents....nke&group=2 Tips til bg rogue? Plukk ut lowresi cloth, pref. warlock og holy\disc priests. Lenke til kommentar
tmg Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 Focused attacks kor?! O.o critter jo hele tida -> mer energy -> mer dmg/nuke >.< Lenke til kommentar
Schjellin Skrevet 27. september 2009 Del Skrevet 27. september 2009 låner en rogue av en kompis med litt pvp gear. noen som kan anbefale et build? bruker dagger i main hand. og ellers noen tips til en bg rogue ? jeg bruker denne speccen: http://eu.wowarmory.com/character-talents....nke&group=2 Tips til bg rogue? Plukk ut lowresi cloth, pref. warlock og holy\disc priests. Spiller du på grim batol nå da ? Lenke til kommentar
Hel Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Jeg fyrte i gang kontoen min igjen etter en lengre pause på onsdag. Logget inn min 70 rogue med S3 gear i AV for å finne formen igjen og ble omgående knust av en lock. Jeg skjønte ingenting. La om knapper, keybinds, skiftet ut noe PvE gear og endret interface instillinger (hadde PvE setup) mens jeg ventet på ress og pøvde igjen. Denne gangen gikk jeg ned på sekunder etter å ha blitt focused av en hunter og samme lock uten å engang fått inn opener. Først da la jeg merke til at de var skulls begge to. Det sto ingenting om at de hadde endret AV i patch notes, så det hele kom som et lite sjokk Noen forsiktig introduksjon til WotLK er altså utelukket. Jeg oppgraderte kontoen og kjørte en del runder i ulike BGs for å sjekke hvor mye xp man får nå. Det kommer til å gå tregt, men jeg tror jeg kommer til å levle opp på PvP. Før 75 blir jeg antagelig gruset av de fleste, men men... så lenge jeg legger av meg innstillingen om at jeg kan ta alle går det bedre. Jeg ligger litt bakpå og sveiper inn og ut med stuns, interupts og litt skade der jeg slipper til. Alt i alt har det vært ganske så gøy og bedre blir det vel oppover. Spørsmål: Er det hardt å skaffe seg utstyr så man kan være konkurransedyktig på 80 når man ikke går arena? Er 100% casual nå og tror ikke jeg kommer til å ha tid til å skaffe meg arena gear. Det blir vel antagelig en instance her og et par BGs der. Med konkurransedyktig mener jeg kjøre BGs uten å bli gruset på 2 sec. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 Det er latterlig enkelt å få både PvP-gear og PvE-gear. Dog ikke helt end-game, men det er ikke langt ifra. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 28. september 2009 Del Skrevet 28. september 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...tol&n=Sinke Nydinga roguen min, masse gear som er enkelt å få tak i og klarer oppmot 5k dps raidbuffed. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Rogun min også, aldri vært raid aktiv med den, kun heroics og små raids som VoA osv. http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Gulljulie Webbed death fikk jeg selvsagt i naxx25 men var dessverre FAILED raid. Så, det jeg ville fram til var, trenger ikke raide for å få ordenlig gear Lenke til kommentar
amouth Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Har nettopp laget meg en rouge og lurer på om noen har noen tips til levling? Ding nettopp 10 og lurer på hvordan jeg skal specce den for å levle raskest. Noen tips? Tlf Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 tips #1, det heter rOGUe Lenke til kommentar
PSV Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nei, lol, det er "Rogue", det er ikke tre store bokstaver i midten der. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Utheve endringen da din kølle Lenke til kommentar
amouth Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ser stavefeilen ja Men ingen som har noen tips om hvordan de ville specet rOGUen sin om de skulle lvl den fra start av? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Combat tree <-- Assassination <-- Raiding neida men digger mutilate, er bare morsomt å spille det enn sinister strike spam. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Starte med imp sinister strike såklart. Kjør combat helt ut til Killing Spree før du started på assasination. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 noen som har et bra sub spec tre? må ha med shadowstep, og dagger i main hand. noen tips? pvp mest, men også litt pve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå