Neppe Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel, han spurte hva som var best, ikke mest gøy. Personlig synes jeg Sub er mest gøy. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Nah, combat er best hele veien. Blade Flurry kan også hjelpe den ut av ellers dårlige situasjoner. Feil. Mutilate og poison spec har feil proporsjoner på lvl 60 og opp til 75+ level. Ergo, man brenner ned mobs raskere enn man gjør på som combat. Dette krever riktig nok ok daggere, men det skal ikke være vanskelig å få tak i. Blade Flurry er ikke noe must, man har blind, poisons som slower (kiting), gauge, vanish, sprint. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Speccer assassination ifra starten jeg, har lvlet en rogue før til 80 som combat, så nå skal jeg se hvordan det går som assassination. Har 2x Heirloom daggere med Crusader på, funker bra enda (lvl 22) Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Crusader x2 på så lav level med hairloom daggere gjør vel leveling ganske lett! Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Med crusader blir det jo overkill til man nærmer seg 60 PEWPEW! Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Holder på å geare roguen og lurte på hvor jeg kunne få tak i noen lvl 80 daggers? Bør være lette og greie å få tak i, gjerne quest items etc. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Librarian Paper Cutters Elns. Kjøper på AH Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Librarian Paper Cutters Elns. Kjøper på AH Var det ikke høy speed for å være mainhand dagger? Begynte nettopp igjen, så vet ikke hvordan tilstanden er for rogues nå. Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Trege daggere er vel å foretrekke, men LPC's er så billige og har 130 dps + lav speed gir bra poisonoutput. Helt ok startdaggere, og en skikkelig bra en i ToC herioc dungeon. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Trege daggere er vel å foretrekke, men LPC's er så billige og har 130 dps + lav speed gir bra poisonoutput. Helt ok startdaggere, og en skikkelig bra en i ToC herioc dungeon. Daggeren i ToC HC er en spelldmg dagger Gå for Librarians Paper Cutter som er de beste start daggerne, men mindre du har litt penger til overs, da kan du kjøpe Titansteel shanker og Namlak's Superior Sticker (eller hva den heter) Endret 9. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Dammed Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 leste at det beste er å ha treg mainhand dagger og en rask offhand dagger. Hvorvidt dette stemmer skal jeg ikkke uttale meg om, men syns det virker logisk. Begynte akkurat å levle min første rogue, er nå lvl 13. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 leste at det beste er å ha treg mainhand dagger og en rask offhand dagger. Hvorvidt dette stemmer skal jeg ikkke uttale meg om, men syns det virker logisk. Begynte akkurat å levle min første rogue, er nå lvl 13. I PvE er det best med en treg i MH og en rask i OH, i PVP er det best med 2 trege for mest mulig burst med Mutilate. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Trege daggere er vel å foretrekke, men LPC's er så billige og har 130 dps + lav speed gir bra poisonoutput. Helt ok startdaggere, og en skikkelig bra en i ToC herioc dungeon. Daggeren i ToC HC er en spelldmg dagger De adder en mutidagger også, om den kom i dag eller ikke vet jeg dog ikke. Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Trege daggere er vel å foretrekke, men LPC's er så billige og har 130 dps + lav speed gir bra poisonoutput. Helt ok startdaggere, og en skikkelig bra en i ToC herioc dungeon. Daggeren i ToC HC er en spelldmg dagger De adder en mutidagger også, om den kom i dag eller ikke vet jeg dog ikke. Seriøst?! Awesome! Da får jeg bytta ut en av ilvl 213 daggerne mine. Noen som vet hvilken boss den dropper fra? Evt. navn på daggeren. Endret 9. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Kommer visst ikke før 3.2.2 http://db.mmo-champion.com/i/49682/black-knights-rondel/ Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Arg! Jaja, bare å vente da Takk for svar. Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Den daggeren var ikke engang unique :O Lenke til kommentar
ukjentbruker Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 http://www.wowhead.com/?item=48010 ? Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Skal lage meg en rogue alt, burde jeg kjøpe chest og shoulders først, eller to balanced heartseekers og smacke på crusader x2? Endret 10. september 2009 av Barbie og Ken Lenke til kommentar
Musepeker Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) Skal lage meg en rogue alt, burde jeg kjøpe chest og shoulders først, eller to balanced heartseekers og smacke på crusader x2? Jeg ville gått for shoulders og chest. Og heller valgt sverd/mace/øks og levlet som combat. Endret 11. september 2009 av Andrraz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå