nagina Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 merker klart forskjell med poisons, synes det er stort forskjell også. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 20. juni 2009 Del Skrevet 20. juni 2009 (endret) Rekker man 5 stacks med Deadly under levling da? Har ikke testa poisons på roguen min ennå, er bare Level 50. Til levling rekker du vel i grunn ingenting, men mutilate klarer nok å ta inn en god del med deadly. Endret 20. juni 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-3t93k9 Skrevet 21. juni 2009 Del Skrevet 21. juni 2009 Hvilke poisons skal jeg bruke under leveling? Er lvl 36, combat specc. Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 kjørte dobbel wound fra 60-65 på min rogue, høyeste overall poison damage for min del, deadly brew talentet gjorde at targetet hadde poison på seg for mutilate-bonusen. Lenke til kommentar
Tryllekunst Skrevet 23. juni 2009 Del Skrevet 23. juni 2009 Holder på å lvle en rogue no som er blitt lvl 67, og tenker å få craftet lvl 80 epic gear til den, så eg får litt ekstra drivkravt på å lvle den til 80. Har ikkje fått satt meg inn i hva som er bra våpen og build for en rogue ennå. Ser at det er veldig mange som bruker Combat build med 2 sverd, så eg lurer på om det blir litt dust å crafte både titansteel bonecrusher og titansteel shanker til den? Er de noe særlig? Eventuelt en build som passer til både mace og dagger? Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 25. juni 2009 Del Skrevet 25. juni 2009 Overleste en rogue diskusjon. Bare et spørsmål: Er Envenom helt ubrukelig? En som sa at eviscerate gjør mer skade, og da ikke bruker opp deadly stacks. Noe som da gjør Envenom helt ubrukelig. Stemmer dette? Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Overleste en rogue diskusjon. Bare et spørsmål: Er Envenom helt ubrukelig? En som sa at eviscerate gjør mer skade, og da ikke bruker opp deadly stacks. Noe som da gjør Envenom helt ubrukelig. Stemmer dette? Som mutilate spec, da med Deadly på OH og instante på MH så bruke jeg bare Envenom og den gjør mer damage enn Eviscerate, både på selve hittet og buffen som du får etterpå. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Jeg får latterlig mye DPS increase fra envenom i forhold til Evicerate. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Klarer ikke fatte, er dette snakk om levling? Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 26. juni 2009 Del Skrevet 26. juni 2009 Regner med det er snakk om raiding, i PvP og levling er jo naturligvis evicerate best. Er ikke helt sikker på levlinga egentlig, men mobs dør såpass fort at jeg ikke skjønner at det gjør den helt store forskjellen, med mindre du skal levle så fort som overhode mulig og min-maxer gear og rotation for og drepe fortest mulig. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Vel Evicerate er nok best for Combat. Men mutilate bygger jo deadly poison stacks for som faen. Lenke til kommentar
nagina Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Synes deadly og instant funker best til levling, er såpass mange targets som skal fort ned asap osv.... you know the rest! Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 27. juni 2009 Del Skrevet 27. juni 2009 Synes deadly og instant funker best til levling, er såpass mange targets som skal fort ned asap osv.... you know the rest! Akkurat det kommer jo litt ann på spec og hvor mye hp mobben har. Instant og instant funker jo også ganske bra når mobben ikke lever lenge nok til at deadly får stacket Lenke til kommentar
N* Skrevet 28. juni 2009 Del Skrevet 28. juni 2009 Hva er den sprint lignende tingen som kommer noen ganger i combat? Det virker ikke som den gjør noen ting. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. juni 2009 Del Skrevet 29. juni 2009 Har tatt roguen min fra 45 til 64 siste uka nå og ting går som en lek, bruker "selvfølgelig" wound poison pga den hyppige proccraten som gjør at rng ikke blir like ille som med instant poison og deadly er ute av bildet da mobs dør utrolig raskt, mulig jeg handler dualspecc så jeg kan prøve ut mutilate. Sinke @ grim batol. Lenke til kommentar
Orcuz Skrevet 10. juli 2009 Del Skrevet 10. juli 2009 Vurderer å levle roguen min fra 70-80 og har mest lyst til å prøve mutilate. Kan noen linke en bra levlespec og forklare litt kort hvordan jeg spiller rogue nå? Har ikke spilt rogue siden kara var nytt og kult så er litt "ute" =) Lenke til kommentar
Skyler Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...st&n=skyler Har Calamity's grasp i MH btw.. logga av med lance xD hvor mye dps syns du jeg burde skvise ut av denne på feks patchwerk? Vil gjerne høre meninga til en erfaren raider med litt skills Endret 12. juli 2009 av Skyler Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) Minst 4500 dps. Gjør 4500+ med denne roguen. Kommer jo selvsagt ann på gruppebuffs. Og hvorfor har du så lav crit? Gearet ditt virker jo så mye bedre enn hva jeg linket. Endret 12. juli 2009 av bandreas Lenke til kommentar
Skyler Skrevet 12. juli 2009 Del Skrevet 12. juli 2009 (endret) 25 man buffa har egentlig 38% men når jeg får på riktig MH får jeg 5% mer minst:) Endret 12. juli 2009 av Skyler Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå