Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hva er forskjellen mellom 20 attackpower og styrke ?

For en rogue, en hanske med 20 attcp eller en styrke ench?

Finnes det noen guide på hva alt gjør?

Om man satser på kun agi eller kun attcp, osv?

Endret av War
Lenke til kommentar
Sa vil man ha mere AP så kjør på med agi?

Fikk jo vite at jeg skulle kvitte meg med agi og få mer AP

6028000[/snapback]

Nja.

 

Hvis du vil ha mer AP kjør på med AP-gear. Som f.eks. devilsaur, cadaverous armor, nightbrace tunic, etc. Evt. taut dragonhide fra BWL og shadowflame boots fra nefarian. Forskjellen på gear som har fokus på agi, og gear med fokus på attack power er at du får mye, mye MER attack power med attack power gear (gjerne +60atk power på f.eks. en chest, som cadaverous armor) i forhold til gear som har hovedfokus på agility.

 

Off-topic edit: Synes det er påfallende at du vet mye mer om hvordan tjene mye gull i forhold til selve klassene du spiller. Må vel ofre noe for å tjene mye... :whistle:

Endret av Pug
Lenke til kommentar
ks3kw.jpg

..............

6028835[/snapback]

 

Kidney Shot ja.

 

25 energy / 20 sek cooldown.

Stunner ulik lengde i forhold til rank og Combo Points brukt. 5 yard range.

 

Rank 1 (lvl 30) :

 

1 CP = 1 sek

2 CP = 2 sek

3 CP = 3 sek

4 CP = 4 sek

5 CP = 5 sek

 

Rank 2 (lvl 50) :

 

1 CP = 2 sek

2 CP = 3 sek

3 CP = 4 sek

4 CP = 5 sek

5 CP = 6 sek

 

OBS! Må ha melee våpen equipped!

Lenke til kommentar
*Druid 51 *Rogue 53 *Paladin 27 *Warrior 48 *Hunter 20 *

Hvorfor så mange? Lære litt om de forskjellige klassene så man har en viss anelse i PvP.

 

Håper det er en spøk.

 

*Advarsel utdelt*

6032436[/snapback]

 

Skal nok ikke se bort fra at han fleiper med den signaturen, alt annet ville vært rart.

 

 

 

ps:Steng denne rogue tråden start en ny, denne war fyren poster for mye svada.

Lenke til kommentar

Hvorfor fungerer ikke vanish når mobsen er en del høyere?

Skulle gå til baren i BRD kom helt til døra før og fikk agro fra en mob, sprinta bort uten å agroe noen , og 20 meter fra vanish uten at det så ut til å hjelpe.

 

 

Fixed a bug which prevented Vanish from working properly under certain conditions.

 

Leste dette nå når jeg logget inn.

Endret av War
Lenke til kommentar

Spørsmål her... Om rogue og ikke War :p

 

Grinda opp i combat sword build til 60 og snart ex i AV. (Ikke rørt en dagger i main :p)

 

Nå skal jeg spekke om til daggers om 6k rep og føler jeg skal starte på noe nytt.

 

Trenger litt tips, hva er forskjellig? Du prøver å være bak heile tiden of bruke bs i stede for ss og bruke Ambush i stede for CS på alt under plate?

 

Noe vits å sette points i Imp. SS? Hvis, når bruker du ss?

 

Andre ting jeg må tenke på?

 

Tenker for det meste på pvp, målet er å bli rank11+...

Lenke til kommentar
Spørsmål her... Om rogue og ikke War :p

 

Grinda opp i combat sword build til 60 og snart ex i AV. (Ikke rørt en dagger i main :p)

 

Nå skal jeg spekke om til daggers om 6k rep og føler jeg skal starte på noe nytt.

 

Trenger litt tips, hva er forskjellig? Du prøver å være bak heile tiden of bruke bs i stede for ss og bruke Ambush i stede for CS på alt under plate?

 

Noe vits å sette points i Imp. SS? Hvis, når bruker du ss?

 

Andre ting jeg må tenke på?

 

Tenker for det meste på pvp, målet er å bli rank11+...

6039084[/snapback]

 

 

Når det kommer til ambush eller CS så er det nesten sånn at du må bedømme det på situasjonen du er i. stunlock? da er cheap shot ett klart valg, få ned motstander fort? da kan du satse på ett kjapt ambush+ backstab eller ambush+ gouge.

 

men med daggers er det viktigst å holde seg bak motstanderen ja. ellers får du ikke gjort en damn shit:(

Lenke til kommentar
Spørsmål her... Om rogue og ikke War :p

 

Grinda opp i combat sword build til 60 og snart ex i AV. (Ikke rørt en dagger i main :p)

 

Nå skal jeg spekke om til daggers om 6k rep og føler jeg skal starte på noe nytt.

 

Trenger litt tips, hva er forskjellig? Du prøver å være bak heile tiden of bruke bs i stede for ss og bruke Ambush i stede for CS på alt under plate?

 

Noe vits å sette points i Imp. SS? Hvis, når bruker du ss?

 

Andre ting jeg må tenke på?

 

Tenker for det meste på pvp, målet er å bli rank11+...

6039084[/snapback]

 

Imp. SS er viktig uansett build imo. Når du grinder er det ikke alltid at du gidder å prøve å komme deg back mobben hele tiden, derfor må du bruke SS. Dessuten så er det jo så og si standard å ha minst 5 points i combat panelet, imp. gouge og imp. ss.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...