Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det noen som har et tips til rotation for mutilate rogue føler at jeg gjør det ganske greit klarer å holde rupture og HB og slice and dice opp hele tiden men kommer ikke over 3k'ish dps er det noe jeg glememr?

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Taschmann

Hva slags enchants har du på våpnene? Jeg anbefaler Beserking in MH og 65AP i OH. Skift også ut Metagemen din til 21agility og 3% increased ciritcal hit damage. Om du ikke har de nødvendige gemenne, så kan du bruke belte ditt. Ellers er det begrenset hva du bør forvente, du har veldig lav Experise rating, ikke veldig mye AP og også ganske lav Crit. Det finnes f.eks trinkets som er enkle å få tak i, som er mye bedre enn den ene du har. Det dropper en fra Drak Tharon som gir en god del AP, jeg ville byttet ut den blå du har med den. Iallefall til du får skaffa deg Darkmoon trinket eller no.

Du har vært smart som har 2 talents på Quick Recovery, der har Hanzi noe han burde lære fra deg :p Quick Recovery er genialt om du ikke er Expertise Cap. Du har også lite bruk for Murder i de fleste raids idag. Du må også jobbe med reputation fra Sons of Hodir, for å få enchanten dems.

Lenke til kommentar

Dinget på søndag. Nå kjører jeg heroic, er ikke så veldig mye mer for meg å hente i normal instancer. Føler jeg ivertfall, blir veldig små oppgraderinger i så fall. Jeezes for en syting om du joiner en hc, så forventer alle at man skal stille med full epic og 2k+ dps.

Er tydeligvis ikke alle som husker at de gearet opp karakteren sin selv for noen mnd siden. HC runnet skulle helst vert gjort i går hver gang.

Ellers må jeg si klassen virker svak i forhold til andre med "lignende" gear, virker på meg som det var andre boller i TBC. Stemmer dette eller?

Jeg har lest det som er viktig å lese, og gjør så godt jeg kan, men det er ikke annet en klaging. Må jo nesten gå i heroic for å finne + hit gear. Har vell en 13-14% miss nå, det er jo altfor mye. Men gearet må jeg jo hente et sted.

Lenke til kommentar

Human = "gratis" pvp trinket så jeg kan kjøre dobbel dps-trinket (bandit's og greatness er sterkt atm), gratis expertise og perception som gir deg et lite overtak på rogues.

Gnome = Ea + engi hvis jeg velger det.

Dwarf = stonefor, fin for å fjerne wound poison eller bleeds/poison fra hunter og warrior så jeg kan vanishe trygt.

Atm, er jeg veldig usikker da alle er gode på forskjellige områder.

Lenke til kommentar
Human = "gratis" pvp trinket så jeg kan kjøre dobbel dps-trinket (bandit's og greatness er sterkt atm), gratis expertise og perception som gir deg et lite overtak på rogues.

Dwarf = stonefor, fin for å fjerne wound poison eller bleeds/poison fra hunter og warrior så jeg kan vanishe trygt.

Jeg vill gått for Human rogue du får den derre se i stelth greia og pvp trinket.

Stoneform er ikke vist for en rogue du kan bruke Hunger for blood og evt COS så kan du ta vanish uten prob

Gnome er bra for i den ene BG'en kommer du så huntere og evt andre casters ikke kan se deg nede i hullet pluss at du har Ea

Lenke til kommentar

Hehe, du kan ALDRI vanishe trygt

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

På dummies har jeg ca 2,6k dps, men i heroics sliter jeg må holde oppe bleed-effects på trashmobs, som da gjør at jeg ikke får nytte av HfB (+18% dmg). Noen som opplever det samme? Testa ut combat også, men enten gjør jeg noe veldig feil, eller så suger combat hardt. Hadde ca 1,8k dps på dummies :( Uaktuelt.

Lenke til kommentar

http://forums.wow-europe.com/thread.html?t...11765&sid=1

Q: I do crappy DPS on the Training dummy, wtf is up I want my money back!!?

A: Combat Dummies are the dumbest @#@!ing subjects for DPS tests. Unless you have a full raidforce with you and they are buffing you and debuffing the dummy the results are irrelevant. Its like comparing a 100m Sprinter without "performance enhancers" and a fully pimped up Drugged-To-Ceetah Status 100m Sprinter.

:p

Lenke til kommentar

Bruk dummies til å teste ut gear or rotasjon kombinasjoner, det er på langt nær en indikator på hvor mye DPS du gjør i raids.

Hvis man er mye i Ulduar om dagen så er mange av bossene burst dependant, slik at Adrenaline rush + blade flurry for eksempel er meget godt. Spiller combat akkurat nå og har ikke store problemer med å være top 2-3 på det meste. Jeg foretrekker combat akkurat nå.

Lenke til kommentar

Jeg må si jeg er utrolig fornøyd med Rogues sin nye DPS. Uten HFB Glyphen slår jeg ut 5-5.6k. Det er ikke akkurat noe å klage over. Vi tar nå med 3 Rogues i raids, på grunn av veldig god DPS. Alle er gjevngode og gjevngeared, og vi alle har 5k +.

Lenke til kommentar

Traff en skikkelig god rogue i dag. Han ble med på 10man Emalon kill i Vault of Archavon utelukkende på grunn av at han hadde gjort den på 25man (hadde achievement). Gjorde meget god dps, men saken var at nærmere 50% av skaden hans kom fra Fan of Knives. :!:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...