Hanzi. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Sier noe der ja. Har egentlig fint lite problem med å holde HfB oppe nå, og vist virkelig den Evenom Glyphen kommer live så blir jo det bare enda lettere vist det vil lønne seg å ikke bruke rupture. Tror de kanskje begynner å bli klare nå ja, og må da si at jeg er ganske fornøyd:p Men burde komme litt mer Sub changes kanskje. Får vente å se. Btw clearet naxx idag og uten at en eneste dagger droppet. Begynner å bli litt lei nå uansett om jeg alltid ligger på topp i guilden:p Blir så dumt å springe rundt i bra gear og paper cutteren min... Neste uke håper jeg på godt run med WD og SR:p Står klar med berserker. Endret 13. mars 2009 av hanzi123 Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 (endret) Det er så sykt rart. Hører folk har store problemer med å få tak i daggere. Mens hos oss popper de opp hele tiden. Jeg har to sett med daggere, og jeg vet en annen i guildet bruker 4 Webbed Death, og han andre har tre webbed death og en Sinister Revenge som meg. Vel, du får vel dem etterhvert Det blir iallefall en STOR oppgradering, å gå fra papercutter til WD Endret 13. mars 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Ja får håpe på det:) Neste uke må det bare komme en dagger.. Har faktisk ikke hatt noen dagger drops i 25-man enda. Er ikke så lenge siden guilden begynte å raide men vi har vertfall clearet Naxx heroic 5-6 ganger. Blir bra å få prøvd ut forandringen ja når jeg får meg ny:) Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 Droppet 1 gang i Mainrunsene våre, Droppet så og si i samtidlige alt runs Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 13. mars 2009 Del Skrevet 13. mars 2009 * Instant Poison: Redesigned to have its chance to be applied based on the speed of the weapon (frequency-based). * Wound Poison: Redesigned to have its chance to be applied based on the speed of the weapon (frequency-based). Assassination * Master Poisoner: Now also increases the bonus to apply Deadly Poison when Envenom is used by an additional 15/30/45%. Må si jeg sikler litt av den siste der. Kommer jo alltid til å ha 5 stack av deadly med Master Poisoner. Men appropo våpen i 3.1. Blir det nå Slow/Fast, eller Slow/Slow? Vurderer å prøve å skaffe meg den fisten fra Kel. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Det skal vere slow/slow som er best siden det nå har skiftet til den frequency tingen. Elelr skal ikke ha noe å si hvilke speed du velger for poisons, men så klart får du bedre mutilate dmg når du har slowere/mer dmg based våpen. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 (endret) Og der hadde man 2x Webbed death på alten Edit: Spinning fate + ring av badges og jo Endret 14. mars 2009 av Rostad Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Fy faen:p Og jeg sitter her med drit daggers fordi ingenting vil droppe! Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er Silent Crusader ( http://www.wowhead.com/?item=40407#comments ) et bra sverd for rogues? eller er det fist/dagger som er det beste for pve rogues? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 For Combat Rogues er Silent Crusader veldig bra. Men det forsvarer ikke utseende. Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Er det noe av det beste en rogue kan ha, eller bare sånn middels? En som sa til meg at jeg var utrolig heldig som fikk den, men jeg føler selv det er en del anna som er bedre. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 14. mars 2009 Del Skrevet 14. mars 2009 Vet ikke om det er det beste, men det er iallefall veldig bra. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Glyph og envenom er tatt vekk, som jeg tenkte. De la heller til en buff til Master poisoner ja, med raskere DP stacks. Smart valg imo. Envenom HAT hadde pumpa ut 10k dps med envenom glyphen. Blir spennende og se hva slags dagger kombinasjon som blir best. Har uansett 2xWD og 2xSR så jeg er klar Er Silent Crusader ( http://www.wowhead.com/?item=40407#comments ) et bra sverd for rogues? eller er det fist/dagger som er det beste for pve rogues? Silent Crusader og Hatestrike er helt greit for rogues. Combat swords er fortsatt meget bra, grunnen til at Fist/dagger eller Fist/sword er bedre nå er helt og holdent på grunn av Calamitys Grasp. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Forstår ikke hva de tenkte på engang når de bestemte seg for å lage den Evenom Glyphten:p De måtte vell vite at det kom til å bli ganske OP. Vet ikke helt hvilke Daggers jeg skal gå for. Får håpe jeg er så heldig å få tak i 2 WD og 2 SR før patchen:p Men skal vell prøve med Fast/Slow. Spørsmålet blir vell om mer procs fra focusattack er bedre enn høyere mutilate dmg når patchen kommer. Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 15. mars 2009 Del Skrevet 15. mars 2009 Er Silent Crusader ( http://www.wowhead.com/?item=40407#comments ) et bra sverd for rogues? eller er det fist/dagger som er det beste for pve rogues? Er vel det beste hovedhåndssverdet i spillet Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Yey! Fikk WD i går og greide å få til 5000 DPS på Patchwerk:) Går oppover! Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 19. mars 2009 Del Skrevet 19. mars 2009 Bruker selv 2 stk webbed death, fikk 2 stk på 2 raids hehe, og det var de første jeg var med på. Har aldri noe problem å holde både SnD, HfB of rupture oppe nå, bortsett fra de gangene jeg faktisk glemmer å trykke på noen av de hehe. Men har testet litt, og løper nå rundt med IP på mainhand og WP på offhand, og bruker eviscirate i stedet for Envenom. Jeg har prøvd på dummies i orgrimmar, og det ser ut som dpsen er litt høyere nå, enn ved bruk av IP/DP eller WP/DP... Noen som har noe formening om dette? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er vell bare å få testet det i neste raid:) Og har hørt ganske mye om at du gjør mer dps med IP/WP. Men det varer vertfall ikke så lenge når master poison blir endra etter patchen:) Men liker å bruke Evenom:p Føler jeg må ha litt mer kontroll over når poison er klar, og greie å spare energy og beregne når jeg burde bruke Evenom i forhold til DP stacks etc.. Lenke til kommentar
Petter Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Er det noen som har et tips til rotation for mutilate rogue føler at jeg gjør det ganske greit klarer å holde rupture og HB og slice and dice opp hele tiden men kommer ikke over 3k'ish dps er det noe jeg glememr? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...amp;n=Taschmann Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 20. mars 2009 Del Skrevet 20. mars 2009 Du har med alt som skal vere med i rotationen men at du ikke greier mer enn 3k dps er ikke bra med gearet du har. Men er de daggerene du bruker på armory nå dine Mutilate daggers? Fordi de er vertfall ikke noe gode. Er nesten slik at Paper Cutter er bedre, vist den ikke er bedre? Jeg vil prøvd det.. Dette skal vere den beste rotationen som er tatt fra Elitist Jerks: Først må du selvfølgelig bruke garrot etterfulgt av Slice and Dice. 1. Mutilate to 4+ Combo Points 2. Make sure Hunger for Blood isn't going to drop soon. Refresh it if it will. 3. Is Rupture up? If yes, Envenom. Go to step 1. 4. Does Slice and Dice have >12 seconds left? If no, Envenom. Go to Step 1. 5. Rupture. Go to Step 1. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå