Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Hehe, skulle gjerne gjort det. Men vi i guildet skal holde en litt lav profil når det gjelder å skjemme ut andre som tror de vet bedre o.l. Vi skal vel og bør vel heller bare la de tro at de har rett, det gjør meg veldig lite så lenge de ikke er i min guild.

Har forrestem fått med ny guild, som er den tredjer beste på serveren vår, andre beste horde guild. Har clearet alt content inkludert 25 OS 3D og 10 OS 3D. Er rimelig fornøyd med denne guilden, og de aller fleste er veldig hjelpsomme.

Sitter nå med 3383 AP 33% Crit 320 Hit rating, og 13 expertise. Jobber for tiden med expertise, men er vanskelig å bytte ut items så det ikke går på bekostning på hit rating. Nå vet jeg at jeg ALT FOR MYE hitrating i forhold til raid content, får jo ganske mye buffs i raid som hjelper på der. På enkle slik som Patchwerk, Gluth, Maxxena, vel de fleste i naxx, så ligger vi 3 rogues i guildet i teten. Så jeg skjønner fortsatt ikke hva dere mener med at Rogues er så sinsykt dårlig, for dårlig ja, men ikke sykt dårlig. Vi er ikke best på alle bosser, noe jeg synes er helt fair. Om vi kunne fått den forbanna 5% crit buffen til Feral Druid hadde jeg vært happy. Eventuelt en 1.5%-2% crit buff som stacket for hver rogue, det hadde vært nice.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med at du ikke får crit buffen fra druid?:o

Hvilke spec du bruker i raids? Mutilate du går for eller? Er selv i en ganske rolig guild som nett tok hele Naxx. Sitter på 3379 AP, 35,8% crit, 257 hit( Dette jeg vertfall bruker i 25man raids)og 8 expertise som jeg virkelig burde jobbe med:/ Men kommer lite items som jeg kan bruke siden da blir hiten alt for lav.

Jeg pleier som regel å ligge på topp i guilden min også, men der har ikke alle så godt gear. Men synest da virkelig du burde ha litt mer konkuranse fra andre classer vist dere har 3 rogues på topp Oo. Hva Dps er det du ligger på?

Lenke til kommentar

Husker jeg lå på topp i TBC med daggers og mutilate :p Orka ikke sword, alle kjørte jo det og forskjellen var liten.

Etterhvert kom det en lock og Hunter med høyere dps da, men er virkelig mange som ikke setter seg inn i klassene sine. Nå var vi et mere sosialt guild da, men va når innom både ssc og tk.

Edit: Glemte å si at jeg hadde masse blue, mens resten var full epic, det var jo noe av hovedpoenget :p

Har nettopp begynt å spille igjenn, er 76 men må ta noen ukers pause pga jobb. Tror dere patchen er komt innen den tid?

Endret av guttorm
Lenke til kommentar

Håper ikke Naxx dør helt hen, men man trenger vell kansje ikke være innom naxx før Uldar? Kansje litt tidlig å si.

Frykter jeg havner litt i ingenmansland med karaterern gear messig, men uansett er det jo alltid noen som skal gjøre HC osv.

Lenke til kommentar

Vel, jeg vet guildet har klart OS 10 med 3 drager oppe. Men jeg har i grunn ikke noe ønske om å prøve det uten masse trening fra OS25 først.

Det er uten tvil den mest kompliserte og vanskelige kampen in WotLK, men det var likevel utrolig gøy å se hvordan alt fallt på plass. Var på Adds vakt omtrent halvparten av kampen og holde addsa på tanken, samtidig som å fjerne enragen de gjør.

Nei, denna var komplisert nok. Jeg kan se for meg stresse med OS10 der du har veldig lite folk å rutte med. Det er vel også uten tvil mest populært med folk som kan gjøre range damage i OS10.

Lenke til kommentar

Men gud jeg slet med rogue questen, here it goes:

Først dro jeg til barrens (helt oppi nord) der skulle jeg drepe en level25+ mob så picklock'e chesten men hadde ikke nok høy picklock så endte med å buffe det til 80, så dro jeg tilbake for å fullføre questen men så fikk jeg "poison" som hadde 7 days duration, wtf tenkte jeg? 7 DAGER?

OK, prøvde å skrike i det øde barrens om noen som kunne clense det for meg, men ingen respons... :S Ok, kom over at jeg har first aid, der kan man nemlig lage poison removal men har jeg mats? nope... logget med main for å sjekke AH men ingen resultat, sprang rundt overalt for å finne mobs som dropper det matrialet jeg trenger og etter 2timer med frem og tilbake så hadde jeg det og ta-ta, poison removed og questen complete, men så viser det seg at man ikke trenger å gjøre quest-chainen alliavel, argh!! ^^

Sånn går det når man ikke følger med på updates =)

Lenke til kommentar

* Glyph of Envenom -- Your Envenom ability no longer consumes Deadly Poison from your target.

Den likte jeg veldig godt! Må da få en del bedre dps etter dette? Blir vell slik at du bare trenger combo points for å bruke Evenom. Lurer på hvor mange ganger jeg har venten på at deadly stacken skal gå helt opp før jeg bruker evenom..

Edit:

Ut fra de GLyphsa som har kommet nå(tenker mest på Mutilate). Hvilke vil dere bruke?

Endret av hanzi123
Lenke til kommentar
* Glyph of Envenom -- Your Envenom ability no longer consumes Deadly Poison from your target.

Den likte jeg veldig godt! Må da få en del bedre dps etter dette? Blir vell slik at du bare trenger combo points for å bruke Evenom. Lurer på hvor mange ganger jeg har venten på at deadly stacken skal gå helt opp før jeg bruker evenom..

Edit:

Ut fra de GLyphsa som har kommet nå(tenker mest på Mutilate). Hvilke vil dere bruke?

Veldig usikker på om den glyphen kommer seg igjennom PTR. Blizzard(Ghostcrawler) tenker helt sikkert på at IP/IP Eviscerate ikke er veien Assasination rogues skal gå. Men med denne glyphen vil trolig rupture gå vekk fra rotasjonen. Da man vil bare spamme envenom for mest mulig uptime av envenom buff.

Også trolig at combat builds vil bruke envenom i en 18/51/2 specc.

Lenke til kommentar

Glyph of Rupture

Glyph of Hunger for Blood: Increases the bonus damage from Hunger For Blood by 3%

Glyph of Envenom: Your Envenom ability no longer consumes Deadly Poison from your target

Glyph of Mutilate er i grunn ikke sinsykt nødvendig i mine øyne. Da tror jeg de ekstra fire sekundene med Rupture er mer nødvendig. Men dette vil vise seg.

Btw, tror jeg hadde 4700 dps på Patchwerk.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
Ganske lav forhold til det våres ex rogue gjorde før han migrated, han lå på 5.5k dps.

Han måtte ha vært såååå kuuuul.

Hunger for Blood now lasts 1 min. Energy cost reduced from 30 to 15. Niiiice!

Det som er så trist er at det blir veldig enkelt å holde rotations oppe nå.

Forutenom det, I like.

Vi ser forresten veldig lite forrandringer hos Rogue nå for tida, og det vil vel kanskje si at de føler de har kommet seg i mål med hva de ville.

Endret av Neppe
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...