Hanzi. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Takker for informasjonen;) Veldi greit at vi kan begynne å bruke den metoden ja, der speeden ikke har så mye å si. Er litt lei av ikke å få oppgradering av daggerene mine bare fordi Webbed Death ikke vil droppe. Har godt gear men bruker enda paper cutteren der jeg alltid får svar fra pug raids at jeg ikke har bra nok våpen fordi det er blue og lav dmg>< Hater når andre classer skal prøve å gi meg råd i hva som skal brukest. Lenke til kommentar
vcx Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 Da blir vel sinister strike med Deadly Poison den beste MH i 3.1 da? Og Webbed Death med IP i OH? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 For di som ikke får skiftet ut daggerene sine ganske fort med de fra Ulduar blir vell det slik:) Vet ikke hvor stor forskjell det blir på de første daggerene fra Ulduar 10/25 i forhold til de endgame daggerene vi har nå. Blir vell samme opplegget som vi brukte når OH poison buggen var? Men tanke på mainhand/oh valg. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Spørsmål, hvorfor ikke Calamitys Grasp ovenfor Sinister Revenge? Assassination * Hunger for Blood now has a 30 yards range. Vil det si at dette blir en buff? Eller at du kan ha mobs 30 yards unna som har en bleed effect? Fikk Sinisters Revenge idag, og guilde sponsa med Beserking Endret 26. februar 2009 av Neppe Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Er det Deadly poison på off eller main nå? Jada, lengesiden jeg har spillt. Hvilken speed bør det være på mutilate dagger`s ? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Slik som det er nå burde du gå fast mainhand og enten fast eller slow i offhand, kommer ann på hvilke dagger det er. Men er som regel fast som er best. Poisons er Instant-poison i Mainhand og Deadly i Offhand. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Da blir vel sinister strike med Deadly Poison den beste MH i 3.1 da? Og Webbed Death med IP i OH? I 3.1 er SR med IP i MH og WD med DP i OH. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Takker for svar Hanzi, jeg kjører enda daggerene fra TBC(slow), traff ivertfall på posion. Lenke til kommentar
Bastard111 Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 (endret) hei! jeg lurte på om noen kan fortelle meg hvilken cycle/rotation de bruker som combat 7/51/13 ? er for tiden fists. tar gjerne imot linker til andre sider etc. tar gjerne imot en mutilate cycle oxo om det ikke er for mye å bryne seg på Endret 2. mars 2009 av Bastard111 Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 2. mars 2009 Del Skrevet 2. mars 2009 http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/ Lenke til kommentar
Hel Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 (endret) 1. Proccer enchants og poisons på offhand 50% av mainhand?2. Vil man med dual wield specialization talents øke dette til 75%? Har akkurat returnert til wow og husker ikke helt hvordan dette var. Endret 4. mars 2009 av Hel Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 4. mars 2009 Del Skrevet 4. mars 2009 1. Proccer enchants og poisons på offhand 50% av mainhand?Nei.2. Vil man med dual wield specialization talents øke dette til 75%? Ja. Lenke til kommentar
Hel Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 (endret) Jeg fant omsider svar på spørsmålene mine på en gammel rogue blog og EJ. Endret 5. mars 2009 av Hel Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 5. mars 2009 Del Skrevet 5. mars 2009 Har nå 2 stk Webbed Death og 1 Sinisters Revenge, burde jeg bruke WD i MH og Sinisters i OH? Eller burde jeg fortsette med 2 WD til 3.1? Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Hei Har nå vært 1,5 mnd uten WoW, og ser at mye har forandret seg. Mutilate, som jeg var er nerfa. Har noen no tips til pve/pvp specc, eller andre ting? Lykke til med raidinga Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 6. mars 2009 Del Skrevet 6. mars 2009 Mutilate er i grunn ikke nerfa, siden HFB fikk en buff Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Har nå 2 stk Webbed Death og 1 Sinisters Revenge, burde jeg bruke WD i MH og Sinisters i OH? Eller burde jeg fortsette med 2 WD til 3.1? Tror det har blitt testa og vist at Sinisters Revenge i OH gjør litt mer DPS i forhold til WD. Så jeg ville gått for WD mainhand og SR i OH. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Jepp, testa litt selv. Både med og uten poison, og med og uten skills. Fant ut at SR i OH gjør en dært mer skade. Men det er snakk om 1-2%. Sykt mange som stopper meg å vil ha gearet og dagger min, og lurer på hvorfor jeg har SR i OH og slenger gjerne meg en lol eller your wrong. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 Mange slike personer ja som absolutt bare må kommentere på gear/ våpen når de bare tror de vet hva som er bra, og har egentlig ikke sjekket opp i det. Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. mars 2009 Del Skrevet 7. mars 2009 (endret) Da tar man reply med følgende macro: "Its bether to keep your mouth shut and let people think you are a fool, than open it and remove all doubt" Endret 7. mars 2009 av guttorm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå