audiox Skrevet 21. februar 2009 Del Skrevet 21. februar 2009 Hei, vet ikke helt om det er rett tråd, men kunne tenke på tips til utstyret mitt. Gjør ikke så mye 25man, men ganske my 10man naxx. Dps ligger på 2500-3000 avhengig av buffs. I 25man klarer jeg ca 3400-4k. Vet at jeg har for lite hit og expertise, men hvilke item er det jeg bør bytte ut? Tips mottas med takk Forresten har jeg Nobles deck i banken, venter bare på Darkmoon faire, så bytter jeg ut Loathebs shadow. Det jeg lurer mest på er gems, prøver å skaffe litt hit, men er det noe jeg burde bytte? http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Bruttuss Jeg har mer Attack power, og ca like mye crit med PvP Gear o.0 Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Etter mye testing, diskutering, spreadsheat, raids har jeg funnet ut at Shiv er det beste dps speccen til rogue-pve. Er veldig godt i pvp også. Shiv ligger veldig likt med mutilate og godt over ss-combat til dps. Gogo before the nerf! Du må dog ha rett utstyr. Endret 22. februar 2009 av -Martin- Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ca hvor bra utstyr snakker vi om her? Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Kan du linke builds, gear og rotations? Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Ta en titt her: http://www.mmo-champion.com/index.php?topic=39864.0 En rogue som har prøvd ut dette med link til WWS, der du kan se hvilke angrep han bruker, og det er link til armory. Men han har jo det beste gearet som er mulig så vil ikke si han ligger noe serlig over Mutilate da. Men det slår vist vanlig combat. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 (endret) Som det ble sagt i den tråden, gå til elitistjerks og les hva som er skrevet der: http://elitistjerks.com/f78/ http://elitistjerks.com/f78/t46832-art_poi...dps_discussion/ Edit: nevermind... var litt for krass.. var i en diskusjon i guildet der noen hadde "følt" at dette var beste spec, og jeg ble litt irritert og mente at de skulle gå og sjekke fakta på steder hvor folk vet bedre enn dem. Det samme jeg forsåvidt mener her. Personlige anekdoter hjelpoer lite. Endret 22. februar 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Rogue 3.1.0 Assassination Skills * Envenom now gives an additional 15% chance to apply Deadly Poison and a 75% increased frequency of applying Instant Poison for 1 sec plus an additional 1 sec per combo point. (Previously gave a 15% chance to apply both deadly and instant poison) * Expose Armor now reduces armor by 20%, lasting longer per combo point. Talents * Hunger For Blood (Tier 11) changed to: Enrages you, increasing all damage caused by 15%. Requires a bleed effect to be active on the target. Lasts 30 sec. (Previously increased damage by 5%) * Improved Poisons (Tier 4) changed to increases the chance to apply Deadly Poison to your target by 2/4/6/8/10% and the frequency of applying Instant Poison to your target by 10/20/30/40/50%. (Previously increased chance to apply Deadly and Instant poison by 2/4/6/8/10%) Combat Talents * Savage Combat (Tier 9) now increases damage caused against poison enemies by 4%. (Previously increased damage by 1%) * Adrenaline Rush (Tier 7) cooldown reduced from 5 minutes to 3 minutes. * Lightning Reflexes (Tier 4) is now a 3 point talent and Increases your Dodge chance by 2/4/6% and gives you 4/7/10% melee haste. (Previously just increased dodge by 1/2/3/4/5%) Håper dette blir nok til å gjøre slik at vi kommer på lik linje med alle andre:) Liker at du slipper å refreshe Hunger for Blood nå. Er ikke helt sikker på om jeg forstod den IP changen. Var vell bare en ny måte å formulere den på? Noen som har en god forklaring på den "the frequency of applying Instant Poison to your target by 10/20/30/40/50%" i steden for baer prosent? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Glyph change Rogue * Glyph of Sap -- Increases the duration of Sap by 20 sec. (Old: 10 sec.) * Glyph of Deadly Throw -- Increases the slowing effect on Deadly Throw by 10%. (Old: Increases the range on Deadly Throw by 5 yards.) * Glyph of Adrenaline Rush -- Increases the duration of Adrenaline Rush by 5 sec. (Old: Decreases the cooldown of Adrenaline Rush by 60 sec.) * Glyph of Sprint -- Increases the movement speed of your Sprint ability by an additional 30%. (Old: also reduced the duration by 5%) * Glyph of Crippling Poison -- Increases the chance to inflict your target with Crippling Poison by an additional 20%. (Old: 10%) * Glyph of Pick Lock -- Reduces the cast time of your Pick Lock ability by 100%. (Old: 75) * Glyph of Hunger For Blood *new* -- Increases the bonus damage from Hunger For Blood by 1% per application. * Glyph of Killing Spree *new* -- Reduces the cooldown on Killing Spree by 45 sec. * Glyph of Shadow Dance *new* -- Increases the duration of Shadow Dance by 4 sec. * Glyph of Fan of Knives *new* -- Increases the damage done by Fan of Knives by 20%. * Glyph of Tricks of the Trade *new* -- Your Tricks of the Trade grants an additional 10% bonus damage to your target. * Glyph of Mutilate *new* -- Reduces the cost of Mutilate by 5 energy. * Glyph of Cloak of Shadows *new* -- While Cloak of Shadows is active, you take 40% less physical damage. Må legge ved disse også Endret 24. februar 2009 av Neppe Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De der hadde jeg ikke fått med meg:o Flott at det endelig har kommet nye Glyphs. Men "Glyph of Hunger For Blood" må vell vere litt feil? Er ikke det slik at vi bare får en stack nå i stedenfor 3? Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 De har nok bare glemt å endre den. Lenke til kommentar
gthaman Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Skulle ikke mace spec også endres ved at man i tillegg fikk haste for poeng i den? Lenke til kommentar
FireLion Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 hvor mye er hit capen på egentlig? og hvor mye hit og expertise trenger jeg til naxx 25 og naxx 10? Lenke til kommentar
vcx Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 Hitcap for poisons er 315. Er du mutilate rogue bør du være cappet. Expertise cappen er på 26. Har bare 5 selv i expertise :S Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 315 er uten boomkin eller shadowpriest i raidet. De fleste har det, og da er det 237. Hvis du er Combat, så kan du se bort ifra poison hit cap, fordi hit er mindre verdt. Expertise cap er 26. Expertise er ikke den beste staten, men hvis du capper, så blir det lettere å holde syklusene i gang fordi det er mer forutsigbart. Så det er egentlig ditt eget valg. Mutilate har vanskeligere sykluser enn Combat, så det er viktigere for Mutilate. Jeg spiller combat og gidder ikke gemme for expertise, tar bare det jeg kan få fra gear. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 24. februar 2009 Del Skrevet 24. februar 2009 (endret) Poisons gjennomgår en forandring på PTR akkurat nå. Alt tyder på at det blir PPM procc per minute) poisons. Slik det er nå er Wound/IP normalized til 1.4. Noe som vil gi Wound 21.4PPM og IP 8.5PPM Noe som er en stor buff til slow mh, i både combat og mutilate builds. Også rapporter om at DP har fått en økning i AP coefficient. Endret 24. februar 2009 av Holmgr3N Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) 315 er uten boomkin eller shadowpriest i raidet. De fleste har det, og da er det 237. Hvis du er Combat, så kan du se bort ifra poison hit cap, fordi hit er mindre verdt. Expertise cap er 26. Expertise er ikke den beste staten, men hvis du capper, så blir det lettere å holde syklusene i gang fordi det er mer forutsigbart. Så det er egentlig ditt eget valg. Mutilate har vanskeligere sykluser enn Combat, så det er viktigere for Mutilate. Jeg spiller combat og gidder ikke gemme for expertise, tar bare det jeg kan få fra gear. expertice er en av de beste statene, om en mob dodger mutilate mister du 60 energy med mindre du har specca quick recovery, vilket fucker dps'en din ganske betydelig. however nå som uldar kommer kan "murder" talentet bli nyttig og igjen booste dps med 4% noe som sier seg selv er bra. så om du er exp. cappa og hit cappa kan du elimeniere alt av special misses, droppe quick recovery talentet og specce i noe annet. sjekker du spredsheat ser du også at exp frem til cap faktisk HAR høyest verdi. gleder meg veldig til 3.1 nå... bruker svin med penger på respeccing siden jeg liker både pvp og pve, samtidig som de nye talents glyphs og poison changes virker som en meget god buff. men jeg synes de skal få DP til og stacke høyere og stacking av ruture in i bildet, da vil vi virkelig få en dps boost. Endret 25. februar 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) expertice er en av de beste statene, om en mob dodger mutilate mister du 60 energy med mindre du har specca quick recovery, vilket fucker dps'en din ganske betydelig. ... sjekker du spredsheat ser du også at exp frem til cap faktisk HAR høyest verdi. Ja og nei. For Mutilate er den ca like bra som agi/AP. Det vil si at selv om du mister energy og bommer iblant, så vil agi/ap gjøre opp for det. Men jeg kan være enig i at forutsigbarhet er best for å holde syklus. For combat derimot er dps verdien av exp dårligere og syklusen er uansett lett å holde i gang, så selv om det er "kjekt" å cappe exp så taper man litt dps på det. Jeg har sjekket spreadsheet for begge specs nå, for Mut mister du bittelittegrann dps hvis du bytter 16ag gem med 16exp (samme farge), men det er så lite at det er ubetydelig. For Combat mister du derimot endel mer. EP tallene finner du her: http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/ Endret 25. februar 2009 av mad_arab Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Retter meg selv litt, ser ut som exp har lik verdi som AGI. EP Weights for Level 80 (Rough Draft) Originally posted by Aldriana. For Mutilate: Stat EP Str 1.1 Agi 2.0 Crit 1.6 Exp 2.0 Haste 1.6 ArPen 1.1 MH DPS 4.1 OH DPS 3.1 Hit is worth about 2.9 below the yellow hit cap, 2.2 below the poison hit cap, and 1.4 above both caps. For weapon speeds, each .1 increase in MH speed is around 35 EP and each .1 increase of OH speed is around 75 EP. men vil fortsatt si at og oppnå exp cap helt klart er noe og trakte etter. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Poisons gjennomgår en forandring på PTR akkurat nå. Alt tyder på at det blir PPM procc per minute) poisons. Slik det er nå er Wound/IP normalized til 1.4. Noe som vil gi Wound 21.4PPM og IP 8.5PPM Noe som er en stor buff til slow mh, i både combat og mutilate builds. Også rapporter om at DP har fått en økning i AP coefficient. Jeg bare lurer på om dette vil gjøre slik at vi begynner å bruke slow MH igjen? Eller om slow weapons blir like gode/bedre enn fasts? Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Poisons gjennomgår en forandring på PTR akkurat nå. Alt tyder på at det blir PPM procc per minute) poisons. Slik det er nå er Wound/IP normalized til 1.4. Noe som vil gi Wound 21.4PPM og IP 8.5PPM Noe som er en stor buff til slow mh, i både combat og mutilate builds. Også rapporter om at DP har fått en økning i AP coefficient. Jeg bare lurer på om dette vil gjøre slik at vi begynner å bruke slow MH igjen? Eller om slow weapons blir like gode/bedre enn fasts? Med det nye poison systemet så vil rett og slett slow MH procce flere poisons per swing enn en fast. normalized til 1.4 speed vil da si at en 2.8 speed MH vil ha 100% sjanse for å applye wound per swing og specials hvor en 1.4 våpen vil ha 50% sjanse per swing og specials. Samme greia gjelder for IP men med andre tall, lavere PPM så lavere procc per wing grunnet høyere dmg. Deadly poison er ikke PPM så for å stacke de fast og ha høyest mulig uptime så er fast våpen fortsatt best. For combat slow/fast med WP/DP vil få en grei buff. For Assasination vil Slow/fast trolig bli det beste med IP/DP. Generellt vil våpen speed ha så og si null å si for valget ditt når det kommer til poison proccs, det går over til ilvl (hva som faktisk er det beste våpenet uavhengig av speed) Endret 25. februar 2009 av Holmgr3N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå