Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei,

 

vet ikke helt om det er rett tråd, men kunne tenke på tips til utstyret mitt. Gjør ikke så mye 25man, men ganske my 10man naxx. Dps ligger på 2500-3000 avhengig av buffs. I 25man klarer jeg ca 3400-4k. Vet at jeg har for lite hit og expertise, men hvilke item er det jeg bør bytte ut? Tips mottas med takk :) Forresten har jeg Nobles deck i banken, venter bare på Darkmoon faire, så bytter jeg ut Loathebs shadow. Det jeg lurer mest på er gems, prøver å skaffe litt hit, men er det noe jeg burde bytte?

 

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...&n=Bruttuss

Endret av gthaman
Lenke til kommentar

Fikk opp hit til 226 ved å regemme. Har jo alltid dranei i party, så da er vel cappen på 265 eller noe slikt? Er ikke så langt unna da. Jeg ser og at 2x webbed death+T7 hjelm hadde gitt med over 40 hit og 42 expertise, noe som ville gjort meg meget bedre. Så er ikke stort mer å gjøre enn å jobbe mot disse itemene, er det noen andre items jeg burde bytte for å få hit / expertise fortere enn å håpe på disse droppene?

Lenke til kommentar

Å gemme for hit er ikke noe du burde gjøre, dette skal du slutte med etter 99 hit, som er special hit cap. Agility/ expertice blir mer verdt etter du er over 99 hit rating. Eneste du kan gjøre etter min mening blir vell å finne items med mer hit, bruke hit food når du raider som gir 44 mer hit. Vist du vet at du har Boomkin druid med improved FF, eller dranei så trenger du ikke like mye da.

 

Når du har komt nært 300 hit, eller poison hit cap så burde du heller tenke på andre stats.

Endret av hanzi123
Lenke til kommentar

Altså, er du mutilate så er Hit verdt mer enn Agi/Exp under poison hit cap (210/237 for de fleste). Så da bør du absolutt gemme, eller få det via mat/elixir. Så det er rett og slett feil å nevne 99 her. Som mutilate er Hit beste stat frem til poison hit cap. Som combat derimot så er det ikke engang verdt å ha hit på 99 sammenliknet med andre stats (men du vil uansett ha det pga gear).

 

Verdier her: http://elitistjerks.com/f78/t37183-pocket_guide_wotlk/

Endret av mad_arab
Lenke til kommentar

Såg at jeg hadde litt feil der ja. Tenkte litt veldig feil:p

 

Men vist du har rundt 300 hit Og vet at du alltid har en druid/Shadowpriest, + en dranei med hit auraen så trenger jo du ikke mer enn 237 når Moonkin eller Shadowpriest er i raidet, og 210 vist du i tilegg har en Dranei.

 

Er vell da det er bra å ha litt alternativt gear som du kan skifte. Men noen items kan jo bli bedre som en upgrade vist du foreksempel har en blue item med hit, så får du en epic uten hit. Dette er jo noe som er lurt å bruke spreadsheets på å sjekke.

 

Men du kan jo og se på den guiden at det ikke er mye forskjell på agility og hit rating vist du er over yellow hit cap. Synest jeg har hørt litt at rå AP er bedre å gå for enn agility? Fordi Crit ikke er like mye værdt nå som det var i TBC. Og det er nå buffs som tar nytte av AP. Slik som BoK gjør for agility.

Endret av hanzi123
Lenke til kommentar
Var i VoA raid og når jeg kom inn i instacen whispra den andre roguen i raidet meg dette Oo. Han hadde meget godt gear( Sinister Revenge, webbed death) flere tier 7.5. Da lo jeg litt!

 

Slik at dere vet det. Jeg endte opp med 4k DPS, og han låg på rundt 2K;)

Artig :)

 

Kan jeg spørre om hvordan fordelingen mellom hvit skade, poison skade og total skade fordeler seg for deg, sånn helt circa?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...