Gå til innhold

Den lille rogue-tråden


Anbefalte innlegg

Tja, spesielt morsomme er ikke postene dine War, mer dumme vil jeg si. Finner skryt av deg i hver tråd egentlig, og det er rimeligt tåpeligt og lese om hver dag. Men, hvis du blir glad over å skryte over all epicen du har i BP's så skal ikke jeg stoppe deg. Bare sier at omtrent halve forumet syns det er tåpeligt det du holder på med.

 

GLHF :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja noen må jo støtte trevakt også.

(Synnes det da er mer skryt med Vi tokk nerfarian, Vi farmer AQ 40 med 20 man og andre tvilingbosser her. Greit det er 700% større ting, men det er fortsatt skryt. )

 

Du er nå ikke så verst du heller

:

 

Klippe fra deg

Har bla. en warrior i guilden som har Zin'rokh, Destroyer of Worlds som eier mangen på dmg meteret.

 

Men, kan lett critte par 2000 med en feit Ambush crit og en feit backstab crit

 

Sitter nå med Eye of Rend som head på Roguen min,

 

Tar alle bosser opp til 7. boss i MC)

 

Konfirmerte meg ifjor. Fikk 49.300,+

 

Kjøpte PC Mobil Skjerm Ski og noe småplukk

 

10739 den 22.3.2006. Jeg var bestemt på at dette skulle gå powerball.

 

Jeg er lvl 60, og har rundt 290. 330 buffet.

 

Spesielt siden jeg som regel ligger på topp i WSG og AB.

 

15 år - 1.85 ca - 80kg - tar vel 78kg.

 

Selv er jeg 60 rogue og har heldigvis 2 accounter

 

2499 på ambush og 1730 på backstab.

 

Tja. Jeg er rogue selv, og har lvlet opp til 60 på 12 dager.

Sitter med en lvl 53 rogue he 11/3

Jeg er selv en rogue i lvl 58 på Burning Blade 29 /3

Sammenheng?

 

Crittet 883 i lvl 36.

 

Jeg skal ikke kalle dette selvskryt, men jeg skal iallefall få lov til å skrive det samme videre på forumet uten at du eller noen andre skal si at jeg skryter.

Endret av War
Lenke til kommentar

"Dere farmer AQ40 med 20 mann ja, kan jeg få en film av det eller?"

 

Var desverre eks fra andres skryt ( bare oppspinn)

 

" Seriøst du har så lite peiling på dette spillet, så jeg forslår jeg at du begynner ta leksjoner om det eller helt enkelt bare slutter. Hvor kjøpte du gull sa du?"

 

Tja, gjett om det er mange som har rapportert meg , GM visker meg og sier han må scanne kontoen , fpr den tilbake etter 4 timer og han som rapporterte ble bannet i 72 timer. For direkte falske påstander. :yes:

Hadde jeg gjøpt gull hadde kontoen min vert bannet forlengesiden så mye som GM har scannet den, fikk en hail-bug , noen som skriver i mit navn på kontoen, blizz scannet alle bevegelser de siste to ukene. Jeg spiller desverre rent.

 

"""Konfirmerte meg ifjor. Fikk 49.300,+" og du kjøpte du WoW Gull for eller?""

Det var en setning fra Bimmelom :tease:

----------------------------------------------------------

 

Men fra spøk til revolver, er rogue med sverd, hvor høyt på listen kommer han på need?

Tanken burde vel få sverdet før evt en rogue, eller? Kommer an på stats?

Endret av War
Lenke til kommentar
Kan man få spørre deg hva du skal med et tonn med agility også?

 

Hva med +hit +crit +attack power?!!?!?

 

 

Selv vet jeg om en som har kjøpt gull, bannet nix.

 

 

(Kjeder meg så må ha litt underholdning fra denne tråden, ler meg skakk ihjel)

6026323[/snapback]

 

Hadde han vert scannet så mange ganger som min konto hadde han det.

 

Det med agi retter seg ut nå, at den var høy før er rett og slett bare en tilfeldighet.

Det beste utstyret jeg hadde til den levelen hadde tilfeldigvis agi på seg.

På hver lvl nå bytter jeg ut utstyr og agi forsvinner og attackpower og sta kommer.

 

I BRD på lvl 53 hadde jeg over 3000 liv og under 300 agi avhengig av gearet for hver mob.

 

Hva med +crit?

Det finnes da ikke bedre crit boost enn agi, hadde 35% og datt til 22 da litt agi forsvant.

 

eller hadde du kanskje lånt de for å vise de til andre?

Lånt ores ja, av guildet jeg ble med i for 1 uke siden.

Nei de er kjøpt av sarafin og noen vil W han og spørre.

 

Unnskyld for å ha vannet ut deler av denne tråden , skal nå sier at jeg fikk litt hjelp,

Vi får håpe den kommer på rett spor igjen snart da jeg skal slutte å skryte.

:thumbup:

Endret av War
Lenke til kommentar
eller hadde du kanskje lånt de for å vise de til andre?

Lånt ores ja, av guildet jeg ble med i for 1 uke siden.

Nei de er kjøpt av sarafin og noen vil W han og spørre.

 

Så du skal få meg til og tro at du har kjøpt

1x Ele ore

2x Ignots

1x Molten belt & helm

1x Foror

 

Prøver du og si at du hadde råd til dette uten ebay gold? og nr2: hvorfor i huleste kjøpte du dem?

Lenke til kommentar

Har du lest DMF guiden min?

Der kommer pengene inn.

 

Jeg kjøpte det pga få legendary våpen til krigeren min.

Regel i guildet , den som har mest mats til legendary får bindings om han er en passende klasse.

Hvis jeg sitter med 10 elementium bars og en annen tank får bindings så kan det ta år før han har nok tid til å skaffe dette selv.

Guildet går for at som skaffer våpenet fortest og er masse online får dem,

noe jeg er.

 

Tja , kanskje jeg blir sperret ute for å ha skrytt litt?

Kan jo alltid lage en ny skryte konto.

Endret av War
Lenke til kommentar

Så du har altså kjøpt 2x ignots i tilfette øyet dropper, en quel bok, og 1x ele ore......................................................til din 48 war.

 

Og nei, jeg tror ikke på at du har farma nok cash til å kjøpe det, det er der lett 1k-1,5k+ i mats og ingen er dum nok til å faktisk kjøpe de.

Lenke til kommentar

Så du har ikke lest guiden , har ikke farmet nei.

 

Klippe fra meg)

 

dmf4nb.jpg

Engineers , tjen over 1000 gull på Darkmoon Faire

 

Av alle ting man kan levere uendelig av er vi enig om at Thorium Widget er det enkleste å skaffe om man ikke vil farme Glowing Scorpid Blood i Silithus/Blasted Lands/Blackrock Spire og Burning Steppes med 0.01% - 66,7% droprate.

 

thoruumwidget0dx.jpg

 

Om man ikke er miner eller høy nok level til å farme Runecloth , så vil AH være tingen.

Thorium Bars ligger på rett over 3g for 20 og Runecloth ligger på ca 1,20 g for 20.

 

For å få 1200 biletter til Darkmoon Faire kreves det 60 x 6 pac med Thorium Widget , da 6 stk gir 20 biletter.

 

 

Det krever 54 stk ,20 pac med Thorium Bars

og 18 , 20 pac med Runecloth .

Det skulle bli ca 200g.

Dette må ikke kjøpes den uken Darkmoon Faire holdes, da er prisene kunstig høye.

 

Hvordan selge dette:

2/ WTS Amulet of the Darkmoon for 250G (eller 350g) / you get Items from me that you deliver for neck.

 

350 g for en neck som hadde ligget på 900-1200 g om den hadde vært BoE er ikke verst. Folk kjøper dette da det er en billig epic neck de kan få på dagen.

Husk at det må bare selges uder Darkmoon Faire da prisene på AH er høye.

Thorium Widget kan også selges på AH i 6 pac. (20 biletter) :yes:

Lykke til

 

amuletofthedarkmoon5hx.jpg

 

Mekker faktisk nå til 8 mai DMF.

Har allerede en bestillingsliste :love:

Endret av War
Lenke til kommentar

Ja, desverre . Levlet han til 48 på 6 dager, tenker ikke det skal ta lang tid å smalle han opp til 60

Roguen min er en trade karakter, 1 lvl i uka.

Spiller lvl 60 kriger på låne konto her i huset ca 4 t pr dag for å få øvingen.(mens reexi trader)

Kun ZF og mauraudon osv men lav lvl fra guilden.

 

Jeg bruker 10 timer pr dag på trading i sw, vet mange av dere ikke liker den spillemåten, men noe må man da bruke gulet på . For meg fristet det med legendary.

En annen i guildet som gikk sammen stk og farmet og solgte alt som droppet, etter 4 mnd hadde de kjøpt nok mats og øye droppet i mc. Vips legendarisk mace.

Endret av War
Lenke til kommentar
Jeg bruker 10 timer pr dag på trading i sw, vet mange av dere ikke liker den spillemåten, men noe må man da bruke gulet på . For meg fristet det med legendary.

En annen i guildet som gikk sammen  stk og farmet og solgte alt som droppet, etter 4 mnd hadde de kjøpt nok mats og øye droppet i mc. Vips legendarisk mace.

6026460[/snapback]

 

 

Du spiller altså 70 timer i uken? Og allikevel har du enda ikke nådd 60?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...