bamsefar Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Er vel derfor det kalles upgrade Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Å gå fra Paper Cutter til Webbed Death var i grunn rimelig stor forskjell.Brenn, jævelskapen dropper jo faen ikke... Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 (endret) tjener 1000g i timen på mining engineering i sholazar men da må du ha epic flying. anyway, føler rogue som klasse blir litt pissa på om dagen, vi skal liksom være klassen som er wtflolgief moar dmg men neida, ser selv i bg's som DK's palas og stort sett de fleste klasser lett kan smelle ut 600000 dmg mens jeg ligger på rundt 3-400k samtidig som i one vs one situasjoner kan nå alle klasser critte høyere en oss og gi mere burst, og samtidig heale boble eller andre niftige tricks... makes me mad, eksempel: icy touch (DK) critter nesten 4k instant, ranged og med slowing og dot debuff, ingen combo points eller annet surt. så har vi paladins da. evig mye hp og armor instant heals og boble om alt går til skogs, og en helt vill burst. så kommer vi vi kan vanishe yeeey! men hva skjer? jo du har enten 10 dots på deg fordi cloack er på en 1.5 min lange cd'n sin eller så bugger vanish, eller min store favoritt; begge deler! (det vil si) du har på deg cloack vanisher men de treffer deg med en dot I stealth mens cloack buffen er på! ikke misforstå jeg suger ikke helt og klarer meg ganske bra i pvp men alikevel ser jeg at uten at jeg stresser ekstrekt mye for og holde folk stunne \ disorienta taper jeg glatt! Endret 31. januar 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 Kan ikke uttale meg så mye om rogue i pvp iom at jeg er lvl 66 rogue atm, men har en disp priest, og jeg kan si at fra mitt synspunkt er rogues rimelig gode i pvp, i arena blir jeg holdt stunlocka fra ca 18k hp til 0k noen ganger, bruker Trinket e.l. men får bare casta en instant spell og to før jeg er stunlocka igjen o_O men jeg ser at feks fury warr har syk ekstrem burst for tia i pvp, kansje mer en de burde, det samme gjelder en del andre classes Lenke til kommentar
F1nst4D Skrevet 31. januar 2009 Del Skrevet 31. januar 2009 tjener 1000g i timen på mining engineering i sholazar men da må du ha epic flying. anyway, føler rogue som klasse blir litt pissa på om dagen, vi skal liksom være klassen som er wtflolgief moar dmg men neida, ser selv i bg's som DK's palas og stort sett de fleste klasser lett kan smelle ut 600000 dmg mens jeg ligger på rundt 3-400k samtidig som i one vs one situasjoner kan nå alle klasser critte høyere en oss og gi mere burst, og samtidig heale boble eller andre niftige tricks... makes me mad, eksempel: icy touch (DK) critter nesten 4k instant, ranged og med slowing og dot debuff, ingen combo points eller annet surt. så har vi paladins da. evig mye hp og armor instant heals og boble om alt går til skogs, og en helt vill burst. så kommer vi vi kan vanishe yeeey! men hva skjer? jo du har enten 10 dots på deg fordi cloack er på en 1.5 min lange cd'n sin eller så bugger vanish, eller min store favoritt; begge deler! (det vil si) du har på deg cloack vanisher men de treffer deg med en dot I stealth mens cloack buffen er på! ikke misforstå jeg suger ikke helt og klarer meg ganske bra i pvp men alikevel ser jeg at uten at jeg stresser ekstrekt mye for og holde folk stunne \ disorienta taper jeg glatt! Pft, har du problemer med dks? wooot Btw, dpsen din burde lett hitte 3 k om det var det du tenkte (burde være høyere), og i bgs? mekk deg gear og spec, alt blir a walk in the park Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 (endret) Så du mener du "faceroller" alle DKene? Endret 1. februar 2009 av -Martin- Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 1. februar 2009 Del Skrevet 1. februar 2009 tjener 1000g i timen på mining engineering i sholazar men da må du ha epic flying. anyway, føler rogue som klasse blir litt pissa på om dagen, vi skal liksom være klassen som er wtflolgief moar dmg men neida, ser selv i bg's som DK's palas og stort sett de fleste klasser lett kan smelle ut 600000 dmg mens jeg ligger på rundt 3-400k samtidig som i one vs one situasjoner kan nå alle klasser critte høyere en oss og gi mere burst, og samtidig heale boble eller andre niftige tricks... makes me mad, eksempel: icy touch (DK) critter nesten 4k instant, ranged og med slowing og dot debuff, ingen combo points eller annet surt. så har vi paladins da. evig mye hp og armor instant heals og boble om alt går til skogs, og en helt vill burst. så kommer vi vi kan vanishe yeeey! men hva skjer? jo du har enten 10 dots på deg fordi cloack er på en 1.5 min lange cd'n sin eller så bugger vanish, eller min store favoritt; begge deler! (det vil si) du har på deg cloack vanisher men de treffer deg med en dot I stealth mens cloack buffen er på! ikke misforstå jeg suger ikke helt og klarer meg ganske bra i pvp men alikevel ser jeg at uten at jeg stresser ekstrekt mye for og holde folk stunne \ disorienta taper jeg glatt! Pft, har du problemer med dks? wooot Btw, dpsen din burde lett hitte 3 k om det var det du tenkte (burde være høyere), og i bgs? mekk deg gear og spec, alt blir a walk in the park vel, poenget med posten var vel egentlig at som rogues som blizzard selv sier skal være favoritt for og gi skade så blir vi merkbart uretferdig behandlet nå som egentlig alle klasser har lik/bedre burst og sustained dps, og ikke nok med det, de fleste classer har nå også bedre deffence (plate,heals,on hit chance to heal, OL) Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 2. februar 2009 Del Skrevet 2. februar 2009 Synest det er litt mye syting om rogue i PVP ja. Jeg føler no lett at mages, palas og DKs er like OP. Eller har like god burst. I PVE så burde det bli litt små endringer som sikkert er noe som kommer til å skje i 3.0.1:p Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Ja, e 3.1 som du sikkert mener. Er alt for mye dmg ute å går i pvp, ikke bare rogues dette gjelder. Combat rogues ligger litt lavt i forhold til mutilate. De sa de skulle gi ut forandringene snart. En blåing som sa det ^^ Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Bump bump! - Hunger for Blood – instead of a self-buff, this ability can only be used when there is a bleed effect on the target. However, it has no stacks and grants a 15% damage bonus. - Adrenaline Rush – the cooldown on this ability has been lowered. - Lightning Reflexes – reduced to 3 ranks. In addition to 2/4/6% dodge, this talent now also grants 4/7/10% passive melee haste. - Killing Spree – while this ability is active, the rogue does 20% additional damage. - Savage Combat – now causes 2/4% physical damage done. - Mace Specialization – this talent now grants haste in addition to armor penetration. Ja hva synest dere? Jeg gleder meg til de poster ny info! Kan bli spennendes. Meget fornøyd med HfB og Lightning Reflexes. Skal prøve ut 51/18/2 når det blir live og se hvordan det virker:) Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 (endret) okei, sier bare en ting til de changesa, YAWN! Endret 5. februar 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
anono1123 Skrevet 5. februar 2009 Del Skrevet 5. februar 2009 Så om buffene er litt "yawn" ? De er faktisk veldig gode, leser i warrior buff-tråden at de skal fjerne armor fra mobsa igjen, slik at vi får litt bedre dps der og ^^ Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Han skrev nok bare "YAWN" fordi han dreit seg ut med feilaktig klaging i utgangspunktet. Dette er jo også bare et tidlig utkast. Mye vil endres før 3.1. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 neh, yawn har direkte utløp i at det er ganske kjedelige upgrades når vi vet rogues trenger ca 1.5-2k dps boost for og ha noe og gjøre i et raid. Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 Ehm? De oppgraderingene er ganske store. Det skal sannsynligvis ikke mer til for at vi stiller likt med andre. Uansett er dette bare et førsteutkast fra Blizzard. Og at vi liksom trenger 2k? Det er svada. Ja, vi ligger litt bak, men marginen er ikke så stor. En god rogue vil uansett gjøre det bra. Lenke til kommentar
digitalglenn Skrevet 6. februar 2009 Del Skrevet 6. februar 2009 (endret) Ehm? De oppgraderingene er ganske store. Det skal sannsynligvis ikke mer til for at vi stiller likt med andre. Uansett er dette bare et førsteutkast fra Blizzard. Og at vi liksom trenger 2k? Det er svada. Ja, vi ligger litt bak, men marginen er ikke så stor. En god rogue vil uansett gjøre det bra. vel i og med at vi stort sett er den eneste klassen i spillet ikke har en dritt annet en imba dps og stille med burde vi vel strengt tatt ligge ganske mye over de andre... og jo om du ikke blir forbigått med ca 1.5-2k på enkelte fight av shamans og dks, så gjør de andre noe feil. en godt geara muti rouge greier vel ca 4.5-5 på patch 25 mans, mens jeg stadig ser dk's og shamans i guilden med over 6k på den fighten Endret 6. februar 2009 av digitalglenn Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Enig av vi burde ligge litt over andre classer, men ikke så mye. En god rogue kan fint greie over 5k dps. Men jeg tror desse forandringene kommer til å gjøre stor forskjell, og som de har sagt kommer det også flere nyheter senere. Jeg lurer på hvordan det blir for en Mutilate rogue å spece Lightning Reflexes når den blir forandra. Om dette kommer til å gjøre forandringer. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 For oss som bruker 51/13/7 er det nok bare å glemme Lighning Reflex, og det med god grunn. Vi får 6% extra dps fra HFB, pluss at vi slipper å holde den oppe. Da slipper vi jo også å bruke energy på den. Å droppe opportunity og Relentless Strikes for Lighting Reflex blir ett litt for stort tap. Velger man en 41/**/** build, så mister man gratis slice and dice og 15% skade. Sånn som jeg ser det blir det ikke noe endring i talent på meg på grunn av Patch. Saken blir selvfølgelig ikke det samme i pvp, der man ikke bruker snd og hfb. Jeg vil vurdere sammen med den andre roguen i guildet om å gå over til combat også etter patchen. Det er masse godsaker å hente. Noen som vet hva den nye cooldown på Adrenalin Rush blir? Halveres den vil den har en god del å si på lange boss fights. Når det gjelder andre klasser så ligger Roguene rimelig godt ann i vår guild. Vi har vel bare en DK som er dps i guildet, og han er best på trash mobs, når det er 2-4 stykker. Ellers klarer både combat og mutilate rogue å ta mer skade enn han. Noen som vet når denne patchen kommer? Går ut ifra at mye av det kommer før 3.1. Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 7. februar 2009 Del Skrevet 7. februar 2009 Hei begynte å spille litt wow i går. Lagde meg en Troll Rouge på en Pvp server ved navn Scale etterelannet, nå er jeg i lvl 11 og har gjort mange Quester. Det jeg lurer på er hva slags professions jeg bør velge, som passer til rouge. Stemmer det at man kan velge 2 og så enten fishing, cocking eller medic? Og hva er den talent greia jeg skal putte poeng i? Det er 3 forskjeligge ''grener'' der. Hvilken bør jeg velge og skal jeg fyle poenga BARE på den ''grenen,, jeg vil satse på? Takk for hjelpen:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå