Hanzi. Skrevet 27. januar 2009 Del Skrevet 27. januar 2009 Håper å få gjort litt 25man Naxx på torsdag:) Hadde våre kult å fått webbed death og ny head:p Da begynner jeg å bli fornøyd! Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Klarte å finne meg raide guild idag med relativt dårlig gear. Gikk i grunn ganske greit å "overbevise" dem. De sa de brukte omtrent 2 dager på å bestemme seg, men jeg fikk invite etter en times tid. De skal geare meg opp i 10 manns naxx fredag og lørdag. Lykke til! Husk å ta med deg elixirs og food buffs for å ta igjen litt av gearforskjellen! (Gjerne les litt om bossene i Naxx, og hvilke abilities de har) Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har sett på Tankspot sine video guider. De er rimelig greie å føye igjennom. Noen idè on hvilke elixirs jeg bør ha med meg? Jeg tenkte på noe får å fålitt mer hit rating, men hva med Guardian elixir? Og mat er det vel Crit og ap som gjelder. Lenke til kommentar
Trashyman Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 (endret) EDIT: Joda, TankSpot sine videoer er gode de - men husk at du kun ser kampen fra en tanks PoV(point of view) der. Og de kan godt bruke en annen taktikk/posisjonering enn det guildet ditt gjør. Det du får mest ut av TankSpots videoer er hva Ciderhelm sier. Hvilke abilities bossen har, og hvordan man unngår dette. EDIT2: Ehm, litt småtrøtt.. Selvsagt skal du bruke Elixir of Mighty Agility, eller Flask of Endless Rage. Matbuffs: Agility/Stamina, Expertise/Stamina eller Hit/Stamina er alle gode alternativer. Se over statsene dine, og gjør en beregning av hva du tror tjener deg mest. Endret 28. januar 2009 av LyleScott Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Numpad Vil nok forhåpentligvis være litt bedre til første raid, noen av guildets medlemmer har sett seg villig til å dra meg gjennom Heroics for badges og noen items. Reputation fixes i grunn på veien og ved hjelp av questing. Så er det i grunn for det meste bare jeg som trenger noe fra 10 mann naxx for å overleve senere raids. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Sikkert lurt å få tak i hit/stamina food, den bruker vertfall jeg siden jeg misser litt Hit-rating. Og så bruker jeg Flask of Endless Rage. Lurt å få opp sons of hodir repen din, som er enklere nå etter patchen slik at du får deg Shoulder enchant. Gå for knights of Ebon Blade rep siden de og gir head enchant når du kommer til revered. Vil ikke si chesten på exalted er den beste så kanskje like greit å stoppe på Revered vist du har fått deg bedre chest. En fra AN heroic som er bedre. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xm...er&n=Numpad Vil nok forhåpentligvis være litt bedre til første raid, noen av guildets medlemmer har sett seg villig til å dra meg gjennom Heroics for badges og noen items. Reputation fixes i grunn på veien og ved hjelp av questing. Så er det i grunn for det meste bare jeg som trenger noe fra 10 mann naxx for å overleve senere raids. Jeg ser at du har en del Stamina enchants. Gloves kan du skaffe deg 20 hit rating, eller AP. Boots burde du skaffe deg Enchant Boots - Icewalker som er veldig billig. Chest 8 stats som og er veldig billig. Så har du head enchant og shoulder som jeg sa tidligere. Lenke til kommentar
Kokkolocco Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har kommet en del blåposter nå om at de skal booste combat speccet og kanskje nerfe mutilate ;< (samt booste raid dps til rogues i helhet) Noe andre enn meg som mener at dette egentlig ikke er nødvendig? Grunnlaget dems er jo at mutilate gjør såpass mye mer dps en combat, men mye av grunnen til det var jo på grunn av buggen som gjorde at mutilate procca dobbelt på offhanden, som nå har blitt fikset. Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Syns så absolutt dette er riktig av blizzard, både mutilate og combat specc burde funke i PvE da noen liker swords og noen liker daggers, det de though må passe på er at det ikke blir som i TBC da swords var overlegne på alle måter og det var så og si ingen rogues som gikk for daggers. Mutilate nerfen er også helt grei syns jeg da det er mest snakk om PvP nerfs, og rogues er faktisk rimelig greit dekket på det punktet så en balance nerf er helt på sin plass. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har det komt noe info om å nerfe Mutilate dps i PVE? er vell det de prøver å unngå. Forstår ikke at dette skal vere så vanskelig da. Har komt ekstremt mange gode forslag på rogue forums. Men de skal vell booste både combat og subtlety i PVE til slutt. Lenke til kommentar
DisplayName123 Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Har ikke sett noe bluepost om å nerfe mutilate jeg, så en kilde hadde jo vært på sin plass. Er snakk om å buffe combat, ja, men det var vel fordi det ikke gjorde nok skade i forhold til mutilate, ikke fordi mutilate gjorde for mye skade. Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Vil ikke si Mutilate gjør for mye:) Kanskje litt i pvp men er mange som er ganske ekstreme der. Burde nå heller buffe Mutilate på en måte som ikke forstyrrer PVP skaden. Combat burde bli buffet ja men er blue post om at de og ser på Mutilate. Foreksempel med å gjøre at Hunger for Blood ikke er 30 sec cooldown på lenger. Vet ikke hva de finner ut da. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Både Assasination og Combat builds gjør generellt for lav DPS i raids akkurat nå, men ja blizzard har sagt at de gjerne vil gjøre noe med dette. For 3.0.8 sa de at Rogue var bra tunet og at outliers (warriors, hunters, mages, dk) etc kom til å bli tuna noe ned slik at Rogue skulle ha en sweet spot når det gjaldt PvE dps. Men slik gikk det jo absolutt ikke, rogues er nå enda lengre nede enn før patch. Så nå har de sagt at de gjerne vil buffe raid dpsn vår spesielt i combat. Tipper de er altfor redde for å gjøre noe med mutilate builds siden det er et sterkt pvp tre allerede. Vi ville nok ha sett flere combat swords rogues hvis Fist fra KT hadde vært et 2.6 eller 2.7 sword isteden. Men HAT har fortsatt størst DPS potensiale, med en riktig gruppe Nye Fan of Knives gjorde oss til aoe maskiner i naxx og Sarth 3D. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 Det de har sagt er at de muligens skal tone ned burst, og da fra assassination sitt ståsted. Det jeg kan tenke meg er at de fjerner Cold Blood fra Prep og muligens forandrer Overkill + Dirty Deeds. Rører de derimot Deadly Brew blir jeg forbannet. Jeg ser argumentet til prester, i og med at de ikke kan fjerne poisons, men de andre healingklassene har null de skulle ha sagt. BG og World PvP gir jeg blanke f i, og er det arena de er bekymret for så får folk lære seg å spille. Etter vile poison nerfen så er alt du trenger teamwork for peeling. Er det noe som skal nerfes så er det slow. Ingen cd i tillegg til ranged med lav mana kostnad og "bare" 10% mindre slowing enn crippling er mer OP enn deadly brew, selv om de ikke har noen healing debuff. Ghostcrawler sa nylig at de skal se på HfB, gjøre den litt "fun" å bruke. Combat skal buffes, men de har ikke tenkt å overgjøre det slikt at alle rogues må specce combat for PvE. Buffing av rogue dps, selv assassination, er egentlig såre enkelt. La rupture stacke til 3 (vil gi ca 1000dps increase i BIS fullt raidbuffet), la Deadly Poison stacke høyere og gjør haste og/eller arpen mer ettertraktet. Rogue DPS får generelt lite ut av haste, i forhold til casters. Bloodlust kan gjerne forandres, 30% mindre energy kostnad hadde ikke vært å forakte (men der ble plutselig rogue/shammy teams veldig OP) Det er selvfølgelig gitt at Rogues er standarden. I så fall er det ironiskt at Mages fortsatt dominerer etter Arcane Buffen i PvE og at Warriors fortsatt er langt over oss, i tillegg til Hunters som med nye Explosive shot er nesten hvor de var før. Logisk? Nei.. Lenke til kommentar
Holmgr3N Skrevet 28. januar 2009 Del Skrevet 28. januar 2009 41/5/25 tipper jeg holder mål i S5. Men burst vil bli mindre etterhvert som fler og fler får heftig resilience og deadly gear, merker det allerede. Mutilate pvp rogue uten cd's er jo det svakeste som er.. altfor lett å kite ingen defensive cd's og leather. Blir vel shadowdance etterhvert tenker jeg da shs blir mer og mer nødvendig. Har jo vært masse forslag det med å buffe pve uten å røre pvp.. mer rupture dmg, mer DP dmg, glancing, men det er vel ikke veldig sannsynlig slik jeg forsto det etter at GC sa det var et stort "tool" de bruker for balancing. Gi mer hit fra talents, buffe armor pen/haste. Selv så ligger jeg godt nede i guilden vår på patchwerk med 4.5k+ med så å si best in slot er ikke slik det skal være Lenke til kommentar
Hanzi. Skrevet 29. januar 2009 Del Skrevet 29. januar 2009 Vet ikke om de gidder å lese posts fra personer på wow-europe forum og mmo-champion. Er jo mye gode forslag med boosting av mutilate dpsen som ikke kommer til å forstyrre PVP dpsen. Men de har no vertfall begynt å se på HfB:) Får håpe det kommer noe nytt om dette. Sparer jo 30 energy ganske ofte vist det blir en buff på 3 minutt eller noe sånt. Greier fint å holde HfB oppe, men kan bli litt stress på bossfigther der du må røre mye på deg. Men tror vi kommer til å få noen buffs innen 3.1 vertfall, både i assassin og combat treet. De har vell kanskje sagt at de vil vente til Ulduar kommer ut siden alle vet at rogue sin dps har veldig mye å si på gear og buffs. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Vil gjerne spørre igjen om måter å tjene gode penger på. Er rimelig tom for quester i Icecrown og Storm. Er for det meste daily quests som står igjen, og det er begrensa hvor mye jeg kan dra inn på dem. 10 Dailys kan få inn rundt 150-200g, og det tar en stund å få ferdig 10. Som skinner er det lite å tjene på å dra rundt å skinne livet av meg. En stack med Heavy Leather Borean har synket til under 100g. Boraen Leather ligger fra 30s til 50s per stykk. Nå tar det ikke lange tiden å farme 20 Borean Leather på en bra plass, man vil jo også få med noen Arctic Fur om man er heldig, men det er fortsatt ikke snakk om enorme summer per time her. Finnes det noen plasser der man kanskje kan kombinere skinning med å finne gode drops? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Selv hater jeg å grinde daily quests og farme ting, så jeg pleier finne på litt spesielle og gøyere ting. Jeg har f.eks mange ganger gått strat-scarlet for å sanke orbs, dreper alle bossene der og sånt, ikke noe problem. Noen ganger kan jeg selge en orb helt opp mot 100g, og det er jo en mob der som dropper 100% en orb. Somregel finner du et par i tillegg. Og baggene blir fulle av vendortrash som også hjelper litt. Andre ganger har jeg sett på AH hvilke enchantingmaterials som er dyrest, for så å gå tilbake til noobieland der og drepe ting i instances og finne en kar som kan disenchante. Mange måter som er mindre kjedelige :F Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 (endret) Om du på død og liv må gjøre dailies, gjør PvP dailies. Ikke bare er det lett og kort avstand mellom målene, men du trenger svært ofte ikke gjøre PvP for å fullføre dem. Grizzly hills har vel 10-15 som du fullfører på under en time. 25dailies a 13g i gjennomsnitt = 325. Legg til grønne drops som du finner noen til å DE for deg og pengedrops så skulle det lett bli 500g. Gjør det i 10 dager, ri så AH markedet. Endret 30. januar 2009 av bamsefar Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 30. januar 2009 Del Skrevet 30. januar 2009 Å gå fra Paper Cutter til Webbed Death var i grunn rimelig stor forskjell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå