Gå til innhold

Den lille rogue-tråden

Anbefalte innlegg

Hvordan er rogue å spille levle om dagen? Har en lvl 70 rogue som står og støver ned i Shatt. i TBC syns jeg det ble litt for mange rogues og umulig å skaffe gruppe til noe som helst er dette blitt bedre?

Roguen min var veldig kos å levle til 70, men da døde den liksom ut mer og mer =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Offhanden for badges har alt for høy speed. Er vel 2.5 eller noe sånt om jeg husker rett. Ikke kjøp den for badges, den er beregnet på enhc shammies.

Det åpenbare valget når du har en fist MH er så klart daggers, pga. "Close Quarters Combat", som er en sammenslåing av dagger og fist spec. Librarian's Paper Cutter er et utmerket valg sammen med Greed pga. den raske hastigheten (1.3), og fordi du lett får tak i den på AH. Den funker supert helt til du kan få tak i en god rask offhand fra Naxx.

Ok takk det jeg har gjort og, hadde en paper cutter fra før av :thumbup:

Edit skriveleif

Endret av vannslangen
Lenke til kommentar

Vurderer å teste backstab-spec til heroics... Hvilket av disse speccene tror dere vil gjøre mest skade?

http://www.wowhead.com/?talent=f0gc0hZ0gV0xmxoru0gRtxb

http://www.wowhead.com/?talent=f0xcZ0gVZebfkhhzdAzVcot

bare noe jeg lagde i farta, gikk ikke grundig gjennom de.

Edit: btw, noen som vet hvordan man lager en macro som først caster Shadow Dance og så Ambush?

Endret av Almeida
Lenke til kommentar
Vurderer å teste backstab-spec til heroics... Hvilket av disse speccene tror dere vil gjøre mest skade?

http://www.wowhead.com/?talent=f0gc0hZ0gV0xmxoru0gRtxb

http://www.wowhead.com/?talent=f0xcZ0gVZebfkhhzdAzVcot

bare noe jeg lagde i farta, gikk ikke grundig gjennom de.

Edit: btw, noen som vet hvordan man lager en macro som først caster Shadow Dance og så Ambush?

Sånn jeg ser det, så vil 13/51/7 speccen funke best. Men slik jeg ville satt den sammen med Glyph of Backstab, Glyph of Bladeflurry og Glyph of Adrenalinerush.

Tror du får snasen burstdmg med den speccen sammen med glyphs.

Endret av bandreas
Lenke til kommentar
Jeg har en lvl 79 rogue som jeg spiller på når jeg har tid. Det eneste jeg syns er arti er pvp, og lvler kun opp til det. Er aldri med i instanser ol. Hvilken spec lønner det seg for meg å gå for?

mutilate \ prep specc er best nå tror jeg

sånn ellers har jeg nettop prøved hemo \ deep sub nå var 74 og er ikke veldig inponert... var greit til pvp men manglet mye burst... mulig det kan være bedre på 80 med bedre gear.. men helt klart en veldig critt avhengig specc.

Lenke til kommentar

mye misinformasjon gående i denne tråden. Backstab builds funker IKKE.

Til combat har du to alternativer. 15/51/5 og 7/51/13. Sistnevnte trengs det egentlig feral druid i raidet for å få mest ut av. Selv er jeg 15/51/5 og patchwerk i går lå jeg rett under 4500. det var før jeg fikk 4 set bonus, og uten feral druid.

mutilate er det bare en guild, og HAt er jo 7/21/43 eller variasjoner av den...

Lenke til kommentar

Er vel ikke akkurat mye misinformasjon om bs specs så langt. Trur ingen har anbefalt noen BS spec til raiding, er som sagt ikke et veldig godt raiding spec per dags dato.

Folk liker å prøve ut nye specs, ingenting galt i det. Selv var jeg bs på Malygos25, lå rundt 2300-2400 i fase 1. Meget triste tall etter min mening. Skulle gjerne sett at de buffa combat ss og bs specs opp mot mutilte.

Endret av -Martin-
Lenke til kommentar

no shit! når jeg hadde fresh 80 med litt hc gear hadde jeg ca 1600 dps med combat swords spec. Jeg syntes denne dps-en var lav og gikk over til combat daggers med backstab build. Da hadde jeg 2x librariens papercutter (care engelsk :p ) og gikk ned til 1200 dps i instancer :| Nå ligger jeg på ca 2200-2500 i raids og ca 2000-2200 i instancer. Fremdeles lavt men gearet mitt skranter endel da.

Lenke til kommentar

Ehh sånn som det er nå er vel 1.3 speed i MH og 1.8 i OH de idelle hastighetene for MUTILATE. For en eventuell backstab-spec er 1.80 kravet for MH. (Rett meg hvis dette er helt feil, har ikke lagt noe vekt i roguen min siden midten av tbc).

Farten på daggers for muti-spec er for å få mest mulig poison treff fra våpenet. Farten på daggers for backstab-spec er for å få høyest mulig backstabs.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...